Dag allemaal,
Ik ben sinds een week trotse eigenaar van een Berlingo 3 facelift.
Heel fijne wagen en tot nu toe nog helemaal in de wolken van de aankoop,
toch een klein minpuntje: de kofferverlichting/zaklamp is blijkbaar enkel verkrijgbaar i.c.m. 7 zitplaatsen, waardoor er momenteel geen verlichting is onder de hoedeplank. (zeer vervelend na het winkelen op donkere avonden).
Om het kort te maken,
ik heb een kofferpanneel kunnen bemachtigen met de zaklamp in, nu is de vraag hoe ik deze best aansluit zodat deze én oplaad, én aangaat als de klep open is.
Mvg
Pieter

Totaal aantal Berichten: 84
- Berlingo B9 multispace
verschil met BE/NL? of weer besparing bij PSA?ik heb de berlingo 3 multispace ( 5 plaatsen!) en heb wel standaard de zaklamp.
ik vermoed dat deze op de rest van de binnenverlichting of aansteker is aangesloten…
indien beetje deftige dealer zouden ze in de garage dit wel kunnen opzoeken op schema of dergelijke.

Totaal aantal Berichten: 1825
- Xsara Picasso 16-16v
ptr daar waar het paneel met de zaklamp, komt te zitten, daar zal ook de bedrading zitten, om het aan te sluiten, hier kom je achter door je oude paneel te verwijderen, en dan even zoeken, vaak word er tegen wwordig nog maar 1 type draadboom gebruikt, en zit het aansluitpunt dus gewoon in de buurt, als de zaklamp is voorzien van meerdere draden, dan werkt het systeem vanzelf als je de deur/klep open doet,

Totaal aantal Berichten: 84
- Berlingo B9 multispace
hmm, klinkt interessant beremans….
eens voor informeren bij mijn dealer of proberen om iemand met XTR in de buurt te vinden en controleren waar kabel van het raamslot (kofferdeksel) loopt om te zien waar ik moet zoeken (of dit stuk kabelboom bij mij aanwezig zou zijn)
een modutop gaat niet samen met de optie van dit (XTR-)kofferdeksel en/of getinte ruiten waardoor ik verschillende werken extra te doen heb op langere termijn
Bedankt voor de uitleg,
De lamp is voorzien van 3 draden (Kofferklep, +, -)
Volgens mijn dealer is er voor elke uitvoering een andere kabelboom (of ze hebben niet graag dat ik een dure optie zelf inbouw).
Ik ga dit zeker eens bekijken, ik zal jullie laten weten of ze daadwerklijk maar 1 kabelboom maken. (hoop van wel natuurljk)
Mvg
Prt