op zoek naar juiste versterker en hulp bij inbouw
ingeling
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 22

Gepost: 26 januari 2013 10:53 PM

Voor de xsara zoek ik de juiste versterker,en eventueel iemand in of uit de omgeving Apeldoorn,
die kan helpen met juist aansluiten daarvan.

groetjes Inge

Profiel  

APvD
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 187

Gepost: 30 januari 2013 08:56 PM
  [ # 1 ]

De juiste versterker. Das een moeilijk begrip, want wat is de juiste versterker? Wellicht dat het helpt als je een toelichting op je bedoeling geeft? Wil je een kleine disco bouwen in je auto, ben je alleen op zoek naar goed geluid, is het puur voor alleen een subwoofer, of juist puur voor de bestaande speakers?

An sich is het realiseren van een versterker in een Xsara geen probleem, zij het wel wat bewerkelijk als je het goed wilt doen. Ik ga er gemakshalve even vanuit dat je een aftermarket radio hebt in jouw Xsara. Vanaf die radio moeten er RCA kabels naar de versterker. De versterker zelf heeft voedig nodig, vanaf de accu naar de plaats van de versterker. Met puur alleen een voeding kom je niet ver, dus volgt een massa. Dan moeten de woofer of speakers nog aangesloten worden en ook daarvoor moet bedrading gerealiseerd worden.

Dus kortom; geef wat meer info over wat je wilt, en dan krijg je vanzelf ook meer info terug…

Laat je door bovenstaande echter niet ontmoedigen, want als je het goed doet, is een versterker zeker de moeite waard…

Groet,

Paul

Trots op m’n Troen (en nu dus op m’n Peug…)
Citroën ZX 2.0i 16v -Green Lady- Adieu mon cheri…
Citroën Xsara Coupe VTS -SuperFred- The story has ended
Peugeot 306 Cabriolet - Miss Sunshine-

Profiel  

ingeling
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 22

Gepost: 01 februari 2013 11:23 PM
  [ # 2 ]

Ik heb inmiddels een versterker,alleen moet deze nog aangesloten worden.
Collega gaat me daarbij helpen.
nee ik hoef geen discotheen of zware bass,dus was idd alleen versterker voldoende.

Profiel  

APvD
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 187

Gepost: 02 februari 2013 06:20 PM
  [ # 3 ]

Mocht je nog inspiratie zoeken, ik heb net mijn post geupdate met wat er bij mij in ligt…

Trots op m’n Troen (en nu dus op m’n Peug…)
Citroën ZX 2.0i 16v -Green Lady- Adieu mon cheri…
Citroën Xsara Coupe VTS -SuperFred- The story has ended
Peugeot 306 Cabriolet - Miss Sunshine-

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook