Totaal aantal Berichten: 97
- C5 3.0 HDI Tourer Exclusive
- C3 Pluriel 1.6 16v sensodrive
- CX 2400 GTi
De eerste rijindrukken van de DS3 C… zijn in de pers verschenen. Naast het afkraken van de Pluriel zijn ze het er over eens dat de DS3 C geen echte cabrio is. Autovisie’s Wener Buding gaat nog een stap verder: De DS3 C is de ultieme damesauto, het bordje “verboden voor mannen” ontbreekt slecht.
Nu vind ik de DS3 best stoer en eigenlijk helemaal geen specifieke damesauto en dat open dakje vind ik ook best wel gaaf hoewel ook ik liever een echte cabrio had gezien.
Maar kan ik straks komen voorrijden in’mijn’ zwarte met DSlogo dak of rijd ik echt compeet voor gek?
FB
Tsja, ik geef het niet graag toe, maar hier heeft Budding gewoon gelijk. Het is inderdaad een damesautootje, net als al die andere kleine “cabrio’s” die zijn afgeleid van standaard productieauto’s uit het A-, B- en C-segment.
Zulke autootjes noemen we hier kappers-Porsches…
Totaal aantal Berichten: 3385
- C5 Break 2.0-16V
Ach wat de Nederlandse autopers over Citroen zegt is altijd een beetje raar. Ook nu weer veel gezeur over leukigheden en hij verbaast hemzelf over het succes van de ds3 omdat de pers hem net niet zo goed vond als een Mini Het zou zelfs het alternatief zijn voor het echte. De DS3 was maar een net niet auto. Ik vraag me dan wel af wie wij met zijn allen dan zijn zoals hij het zegt in het filmpje.
Ik zou me niet schamen in de DS3 ‘cabrio’. Als ik het geld had zou ik het zeker overwegen om me huidige DS3 in te ruilen.
Totaal aantal Berichten: 72
- DS 3 E-HDI 90 Business
In mijn optiek is de DS3 C ook geen echte cabrio, alhoewel de omschrijving van een cabriolet “Auto met opvouwbaar dak” is.
Past op zich wel in het Citroen gevoel, net zoals bij de Eend.
Mijn smaak is het niet iig, maar of het een “damesauto” zou zijn?;
Onzin, iedereen moet gewoon rijden wat je mooi vindt
Totaal aantal Berichten: 338
- DS 3 E-HDI 90 cabrio automaat
ik zou me als vrouw zeker niet schamen in de cabrio, maar ik denk ergens dat doordat t dak alleen als door mijn dealer liefkozend genoemd “sardieneblikje” open gaat blijft de auto wel t echte ds3 uiterlijk houden waardoor t mij toch wel een auto voor beide kanten lijkt
DS3 Club NL op facebook: https://www.facebook.com/groups/ds3clubnl
DS3 Club NL op Twitter: @ds3clubnl
mag mee rijden in de DS3 van ray78 en zelf sinds 17-2-2014 in het bezit van een ds3 ehdi90 cabrio
Totaal aantal Berichten: 3865
- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Wat een geneuzel of het een mannen- of vrouwenauto is. De DS3 is ook wel eens ergens op een website tot Gay car of the year uitgeroepen. Is de DS3 dan ook een auto voor alleen maar homo’s?
Vaak bij dit soort opmerkingen in autotests proef ik dat men op objectief gebied maar weinig punten hebben om over te zeiken, dus dan gooien ze het maar over de subjectieve boeg. Dat is meteen één van de redenen waarom ik geen autobladen over nieuwe auto’s lees.
Totaal aantal Berichten: 357
- DS 3 E-HDI Airdream
Nou idd ik noem maar als voorbeeld de chevrolet aveo.
Vandaag voor m’n werk 1 tje moeten overrijden. Die wordt echt overal afgezeken maar nu ik er zelf in gereden heb,
Valt het me niks tegen. Geinige tellers voor je neus, heel net dashboard schakelt goed.
Reed ook best aardig. Slechte auto’s worden niet meer gebouwd maar de bladen verzinnen altijd wel wat.
Wat de boer nie ken vreet ie nie…
Totaal aantal Berichten: 482
- DS 3 1.6 eHDI airdream so chic
- DS 3 puretech 110 ines de la fressange 1.2 vti
ach,als je hem de juiste kleurencombi geeft,valt het best wel mee als vrouwen auto..het zal mij een worst zijn,als ik er 1 zou hebben.
en Werner Budding moet niet zo ouwenelen,dan hadden ze maar die vrouwelijke presentratice dat onderwerp maar moeten laten doen en niet hij.Niks van aantrekken,het is tenslotte je eigen keuze die jemaakt,als je de cabrio wil gaan kopen.
Citroen DS3 eHDI So Chic,Gris alu + noir onyx, select comfort, metallisee bicolore, 3D achterlichten
DS3 1.2vti 110pk puretech Innes de la fressange
Totaal aantal Berichten: 3385
- C5 Break 2.0-16V
Het is ook wel eens leuk dat een autojournalist wel positief is.
http://www.autoweek.nl/video/3238/rij-impressie-citroen-ds3-cabrio
Totaal aantal Berichten: 7790
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Frank Jacobs (en de rest van Autoweek) is altijd al erg positief geweest over de DS3, dus dat vind ik op zich niet zo gek.
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 562
- DS 3 e-HDi 90 So Chic
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 82 ETG Feel
Zag vanochtend op de A2 voor het eerst een DS3 Cabrio (gloednieuw op een transportwagen) in de kleurencombinatie Aluminium met Bleu Infini dak en kap. In deze kleurencombinatie vind ik het allerminst een damesauto, zou er zo in rijden!
foto terence:P
mag mee rijden in de DS3 van ray78 en zelf sinds 17-2-2014 in het bezit van een ds3 ehdi90 cabrio
Totaal aantal Berichten: 562
- DS 3 e-HDi 90 So Chic
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 82 ETG Feel
Haha, helaas was ik niet snel genoeg om m’n telefoon uit m’n jas te halen, de fotocamera te activeren en deze vervolgens nog stil te houden om een fatsoenlijke foto te nemen.
Maar we de DS3 Cabriolet al snel op onze wegen verwachten, want de eerste zijn dus blijkbaar al in het land.
als ik me niet vergis volgende maand officieel op de nederlandse wegen te vinden. en er is iig ook nog een witte met volgens mij zwart dak in nl die heeft in amsterdam gestaan