Totaal aantal Berichten: 954
Geregistreerd: 07-05-2012
- GS/GSA Break special Service Tolèe
- BX 14E
- GS/GSA GS 1220 Club
ja ik zie het leuk!!
mooie prachtige break zeg!!
mogen we die wel ff zien als we de beige komen ophalen ??
Huidig wagenpark:
c5 break service 2.0 HDIF 136 (DAILY)
GS SPECIAL 1129 BREAK 1975
GS “X” 1978
AX 1.0 1996
2CV6 1985
RENAULT RODEO 4
Natuurlijk.
http://www.leboncoin.fr/voitures/428564447.htm?ca=12_s
Kijk nou dan, nog zo’n orgel
Alleen die honingraat grille is niet helemaal origineel, maar een kniesoor die daar op let…
Wel flink aan de prijs trouwens…
Ja die prijs het is een Saint-Emilion hé
Maar die moet wel een nieuwe db riem hebben want 10 jaar ligt die er al op.
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
Dit is m:
Totaal aantal Berichten: 4303
Geregistreerd: 13-02-2006
- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
H@ns schreef:Wel flink aan de prijs trouwens…
Kom je daar nu bij. Dat is een nette GS gewoon waard.
Mensen hebben een kapitaal over voor een rotte DS/CX/2CV maar een supper gave en strakke GS mag geen drol kosten.
Blijft erg vreemd.
Als ie verkocht wordt voor dat bedrag was ie ‘t waard…
Ik meen toch wat roest te zien bij de lasnaad op de kokerbalk aan de bestuurderskant…
Maar de foto is niet superduidelijk.
H@ns schreef:Alleen die honingraat grille is niet helemaal origineel, maar een kniesoor die daar op let…
Wel flink aan de prijs trouwens…
Leuke break, maar niet origineel : een 1220 special break van 79 kan niet. Of het is een 1130 special óf een 1220 club, dus de 1130 is ooit vervangen door een 1220. De grille is inderdaad van voor 1977 en de kleur oranje is in 79 nooit geleverd geweest op een gs. DuS ze hebben een ‘79 -er de looks van een 75-er gegeven.
Dezefde eigenaar biedt ook de zelf geschilderde “vlaggen”- gs aan. Hij wilt dus van zijn verzamelng af, denk ik.
Totaal aantal Berichten: 280
Geregistreerd: 04-06-2011
- GS/GSA Pallas
- C5 2.0 hdif break caractère
Op de foto’s op het goeie hoekje zie je dat de kleur verschilt per foto; op de ene foto lijkt het rood, op de ander oranje. Ik vraag me af of dit de kleur Rouge Geranium is, AC 435. Dat is een originele kleur voor 1979. Ik vermoed dat het om een GSpécial gaat waarvan de motor en grille is vervangen. Zo op de foto vind ik die oude grille niet verkeerd staan, overigens. Maar ze worden wel zo schaars dat ik die liever voor een oude GS zou bewaren!
Totaal aantal Berichten: 94
Geregistreerd: 09-06-2009
- CX Athena
- XM 2.0 16V Berline
Paul Oud schreef:http://www.leboncoin.fr/voitures/428564447.htm?ca=12_s
Kijk nou dan, nog zo’n orgel
In aanvulling op eerdere opmerkingen/vragen: zijn dat originele GS velgen, of waren die alleen voor de GSA? Ik ben weg van de oudere GS-en met het speedo oog en streeploze achterklep, maar deze oranje break is wel heel errug mooi!
He had a great devotion to the Goddess Athena, who he believed guided him at key moments in his life (Proclus, 412 AD)
Totaal aantal Berichten: 280
Geregistreerd: 04-06-2011
- GS/GSA Pallas
- C5 2.0 hdif break caractère
Deze velgen zijn gebruikt vanaf modeljaar 1978, dat wil zeggen productie vanaf ongeveer september 1977. De eerste bouwjaren GSA hadden dezelfde velgen, latere GSA’s kregen velgen met gaten erin.
citro-power schreef:H@ns schreef:Wel flink aan de prijs trouwens…
Kom je daar nu bij. Dat is een nette GS gewoon waard.
Mensen hebben een kapitaal over voor een rotte DS/CX/2CV maar een supper gave en strakke GS mag geen drol kosten.
Blijft erg vreemd.
Ach, het valt allemaal wel mee!
Een goedkope redelijke uitziende gs/a kocht je in de tijd dat ze afgereden werden voor 200,- gulden,
een knappe uitziende kost nu het tienvoudige(in getal) 2000,- euro.
Een nog knap uitziende ds of cx kostte toen toch altijd een 800,- gulden en kost nu dus in en mooie staat 8000,- euro.
Echter, kocht je eind 2001 een klassieker voor FL 10000,- . Was die in bijv. 2006 opeens Eu 10000,-!!
Gr. Wim.
Totaal aantal Berichten: 43269
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
wim V8 schreef:Een goedkope redelijke uitziende gs/a kocht je in de tijd dat ze afgereden werden voor 200,- gulden,
een knappe uitziende kost nu het tienvoudige(in getal) 2000,- euro.Een nog knap uitziende ds of cx kostte toen toch altijd een 800,- gulden en kost nu dus in en mooie staat 8000,- euro.
Ik denk dat je nog steeds in het markplaats-segment zit met je prijzen. Aardige wagentjes met werk dus. Echt mooi spul kost gelukkig nog steeds écht goed geld. Voor 8000 euro koop je niet meer dan een vrij aardig opgelapte snoek. Iets wat écht goed en mooi gerestaureerd is kan wel het 10- voudige kosten.
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste