Bij plaatsen van een cd is er geen probleem om deze af te spelen. Wanneer ik een mp3 gebrande cd erin doe, dan blijft hij maar nadenken en zoeken. Heeft er nog iemand ervaring hiermee? Ik heb al even gezocht in andere topics, maar kon zou gauw niet iets vinden.
Alvast bedankt voor jullie reacties.
Met een vriendelijke groet,
Martijn
C4 Grand Picasso Exclusive 2011 1.6 HDI
Totaal aantal Berichten: 5999
- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
Weet je zeker dat jouw RD4 radio MP3’s kan afspelen? Er moet dan boven de invoersleuf voor de cd’s ‘MP3’ gedrukt staan. Staat dit er niet, dan is het een toestel zonder MP3-afspeelmogelijkheid.
Klopt, dat staat ook boven de ingang van de cd lade.
Het lukte mij alleen niet om het plaatje er op deze manier in te voegen.
Die van mij ziet er hetzelfde uit.
Martijn
Totaal aantal Berichten: 83
- (Grand) C4 Picasso 1.6 VTi lumiere
Kan het niet zijn dat je een CD-RW hebt gebrandt ipv een CD-R? Bij mij thuis pakt de cd-speler de 1e namelijk niet, de 2e wel. Om erachter te komen of het aan je cd-schijfjes ligt kan je een CD branden met een gewoon formaat (WAV) en kijken of je speler die wel pakt. Is dat zo dan ligt het niet aan je schijfjes maar aan het apparaat. Succes en groeten, Olaf
Vandaag eens een andere gebrande cd met mp3 bestanden erin gestopt. En jawel hoor. Hij werkte !
Vandaag ook even bij de dealer en garage langs geweest in verband met het vrijgeven van de aux ingang. Deze wil ik graag gaan gebruiken met het installeren van een usb music charger van Yatour.
Deze komt uit de vorige auto (Mazda 6) en moet dus een beetje bijgewerkt worden. Stekertje past nu (nog) niet.
Maar helaas wou de computer (Lexia) geen toestemming geven.
De beste man gaat het eerst even bij een andere C4 proberen en vrijdag hoor ik meer. Geen kosten tot nu toe bij de dealer in Emmen. Top dus.
Martijn
Ik heb dus hetzelfde probleem en begrijp nu dus dat deze CD-speler geen CD/RW aankan, rest mij de vraag of ik op een cd een mappen structuur kan aanbrengen of moet ik alle nummers/artiesten in 1 map zetten ??
C4 Picasso 1.2 Puretech 130 SHINE EAT6 / Pack Lounge / Pack Detection / Pack Park Assist / Pack Safety / Pack leder ‘Claudia Mistral’ / Pack Connect NAV
Totaal aantal Berichten: 636
- C5 C5 Aircross Benzine 130 EAT8 Business
Ja hoor, je kan gewoon mappen aanmaken. Ik heb een cd gemaakt met mappen per artiest en daarbinnen weer verschillende albums per artiest. Is makkelijk bladeren.
Sinds 3-7-2020: C5 Aircross Business, benzine 130 EAT8
Vorige Citroëns: Grand C4 Picasso BlueHDi 120 EAT6 Business (2015-2020), C4 1.6 eHDi (2011-2015) en C4GP op lpg (2008-2011)
Mijn CD/MP3 speler had ook moeite om een gebrande cd te lezen. Na een beetje googlen ergens op een site gelezen dat teksten met veel leestekens ook voor problemen kan zorgen. Op de gebrande cd stond 1 map met tussen de woorden van de titels allemaal streepjes. Deze streepjes verwijderd en de cd opnieuw gebrand, voila, geen problemen meer.
C4 Grand Picasso 2.0 16V Ligne Business