Totaal aantal Berichten: 954
Geregistreerd: 07-05-2012
- GS/GSA Break special Service Tolèe
- BX 14E
- GS/GSA GS 1220 Club
mag ook van andere merken of bepaalde modellen.
voorbeeld: het imago van een citroenrijder, hebben baard/snor, zijn architect of ontwerper,hippie, creatieveling. hebben gemiddeld een hoger inkomen.
enzovoort
brand maar los
Huidig wagenpark:
c5 break service 2.0 HDIF 136 (DAILY)
GS SPECIAL 1129 BREAK 1975
GS “X” 1978
AX 1.0 1996
2CV6 1985
RENAULT RODEO 4
Wat ik van (oudere) mensen hoor om mij heen waren de Citroens ook wel goed te betalen. Met andere woorden, ze waren niet heel duur.
Ik heb een poosje in een Citroen garage (deed veel in klassiekers, maar ook youngtimers en wat modernere voor de handel) gewerkt een daar kwam ik eigenlijk allerlei soorten mensen tegen. Voornamelijk liefhebbers. Sommigen dachten nog dat als je Citroen rijdt het nog steeds goedkoop is.. met de oudere auto’s is dat niet natuurlijk. In vergelijking met toen.
Als ik een oudere Citroen tegenkom in het verkeer kijk ik altijd, indien mogelijk, even wat voor een “figuur” er achter het stuur zit.
En als diegene een baard/snor, warrig kapsel heeft dan denk ik “Ja, dat is een echte”.
Totaal aantal Berichten: 954
Geregistreerd: 07-05-2012
- GS/GSA Break special Service Tolèe
- BX 14E
- GS/GSA GS 1220 Club
ja dat heb ik ook inderdaad, heel herkenbaar
Huidig wagenpark:
c5 break service 2.0 HDIF 136 (DAILY)
GS SPECIAL 1129 BREAK 1975
GS “X” 1978
AX 1.0 1996
2CV6 1985
RENAULT RODEO 4
Totaal aantal Berichten: 954
Geregistreerd: 07-05-2012
- GS/GSA Break special Service Tolèe
- BX 14E
- GS/GSA GS 1220 Club
Huidig wagenpark:
c5 break service 2.0 HDIF 136 (DAILY)
GS SPECIAL 1129 BREAK 1975
GS “X” 1978
AX 1.0 1996
2CV6 1985
RENAULT RODEO 4
Dit topic heeft echt niets te maken met de doelstelling van het forum.
En zeker al de andere merken niet.
Slotje dus.