Zoals op dat filmpje is het ongeveer gegaan jah.
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
OEF! Zonde zeg!
Totaal aantal Berichten: 5465
Geregistreerd: 01-07-2007
- Xantia 1,9D
- 2CV 6 Charleston
Erg jammer, maar gelukkig geen persoonlijke letsel…
Liever de auto dan de mens naar de klote…..
Citroën das très bien!!!
Citroën schaalmodellen Wat is jouw verhaal achter de interesse in Citroën?
Totaal aantal Berichten: 9068
Geregistreerd: 05-04-2007
- Xantia 1.8i SX
- BX 16 TZI
- BX 14
- Xantia 2.0i SX Automatic
Zo dan.
Mijn Citroen foto’s & gespotte Citroen’s & miniaturen etc. Facebook
____________
Renault Avantime 2.0T 2003 blauw
Renault Espace 2000 TSE 1986 groen
Renault Espace 2000 GTS 1987 grijs
BX 16 TZI 1991 wit
Xantia 2.0i SX Automatic 1993 blauw
Xantia 1.8i SX 1993 blauw
Ex: Verschillende BXen (1.4, 1.6, GTi), Xantia’s (1.8, 2.0), XM 2.0i Ambiance.
“Als je wat met die bollen krijgt, nou, dan weet je het wel.”
Totaal aantal Berichten: 2502
Geregistreerd: 29-10-2006
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi
- Berlingo 1.6i 16V Multispace Nouvelles Frontières
Oei Pruts, da’s niet zo best… Twee pluspunten: je zusje is er ongeschonden uitgekomen en je kan een nieuwe wagen uitzoeken (alhoewel me bijstaat dat deze Actiefus de eerste auto was die het behouden waard was)...
Is helemaal waar. En bovendien heb ik het ding alweer 3 jaar, maar als dit niet gebeurd was had ik er waarschijnlijk ook zo nog weer 3 jaar in door gereden. De opvolger wordt hoogst waarschijnlijk een Peugeot 406 Coupe V6 van het laatste type (2002-2004). Wil wel eens een keer wat anders.
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
Totaal aantal Berichten: 8156
Geregistreerd: 15-08-2004
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Oef, gelukkig is je zusje er heelhuids vanaf gekomen. Dat is toch het belangrijkste.
Zo’n 406 is ook niet verkeerd LJ. Je hebt smaak!
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 7774
Geregistreerd: 30-11-2005
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Zonde man!
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 43272
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
En toch valt de eigenlijke technische schade erg mee. Ok, 2 deuren en een scherm, een dorpel uitkloppen en een achterscherm, dat is wel werk en economisch is ie wel toto, maar toch…
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Totaal aantal Berichten: 7774
Geregistreerd: 30-11-2005
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Geen reden om deze fantastische wagen op te laten knijpen.
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
waterman schreef:En toch valt de eigenlijke technische schade erg mee. Ok, 2 deuren en een scherm, een dorpel uitkloppen en een achterscherm, dat is wel werk en economisch is ie wel toto, maar toch…
Helemaal mee eens!
Als ze in een 2cv had gezeten was het waarschijnlijk anders afgelopen…
Brrrr…
Best goeie auto’s dus die Xantia’s!
Totaal aantal Berichten: 43272
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
2d schreef:Geen reden om deze fantastische wagen op te laten knijpen.
Inderdaad, dat wilde ik zeggen.
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Als het alleen om de zijschade ging ben ik het met je eens, maar er is meer aan het licht gekomen. Ergens in het verleden heeft de linker achterzijde goed in elkaar gezeten. Dit is wel netjes hersteld maar niet goed geconserveerd. Waar de breaks de bekende “Heuliez” plek hebben heeft de mijne ook een serieus stuk rot links onder wat na de aanrijding goed zichtbaar is geworden.
Daarbij zouden beide bumpers, en nog wat andere zaken ook beet gepakt moeten worden om hem weer helemaal mooi strak te krijgen. Buiten dat zijn er ook een aantal retourleidingen slecht aan het worden, en over 30000 km (jaartje) moet de distributieriem weer. Het is allemaal niet heel ernstig maar bij elkaar opgesteld vind ik het niet meer de moeite om dat allemaal te investeren in deze 15 jaar oude Activa met dik 350k achter de kiezen. Vanmiddag wel een ander voorscherm en een andere voordeur in het hok gehangen met mijn pa. Volgende week de achterdeur nog even vervangen, en dan ziet het er tenminste weer redelijk toonbaar uit. Volgend verlof gaat het hok er echter uit, en wordt de LPG installatie over gebouwd naar de volgende aanschaf.
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
Totaal aantal Berichten: 43272
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
PrutsyLJ schreef:Volgend verlof gaat het hok er echter uit, en wordt de LPG installatie over gebouwd naar de volgende aanschaf.
Dat is slim!
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Totaal aantal Berichten: 8156
Geregistreerd: 15-08-2004
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
mag dat nog of weer? er is een tijd geweest dat je de installaties niet meer mocht overbouwen, of betreft dat alleen bepaalde componenten?
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!