Totaal aantal Berichten: 27930
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
In Duitsland heb je ook V-Power 100.
Bij de grotere Shells meestal wel te verkrijgen.
Totaal aantal Berichten: 43300
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Dat zeg ik. 100 octaan
Ik ga nu membranen van een andere leverancier proberen.
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Totaal aantal Berichten: 27930
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Ik las over het woord OF heen, maar het is dus ook in Nederland te vinden als je goed zoekt…
Totaal aantal Berichten: 43300
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Arjan Verkade schreef:Ik las over het woord OF heen, maar het is dus ook in Nederland te vinden als je goed zoekt…
Ja bij een aantal Gulf stations verkopen ze het. Het heet dan Gulf Challanger. Het kost 1,95 per liter.
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Totaal aantal Berichten: 10332
Geregistreerd: 21-04-2006
- Overig Mercedes CLA 250 shooting brake
H@ns schreef:Tis jammer dat die auto’s zo kritisch reageren want het zijn toch wel erg fraaie bakken!
Ik verrek altijd bijna mijn nek als ik er een tegenkom…
Bij ons in de buurt rijdt trouwens soms een cabrio…
Ik geloof niet dat ie zo bij Citroen te bestellen was maar die is me toch een partij fraai!
Nou dat valt wel mee…. Hangt toch ook wel van je rijstijl af.
ex 2cv 15pk, 11BL 1938, dspecial 1973, ds pallas 23 IE bvh 1973, gs, austin princess 2300, cx 2400 break, bx 19 d, cx 2500 trd, xm 2.0 16v, mgb, mgc, Suzuki vitara, ds 21 ie pallas 1971, saxo 1.1i, sm 2.7 ie, xantia 2.0 16v, C5 3.0V6 exclusive, C4 1.6HDI, C4 1.6 16v.
Totaal aantal Berichten: 43300
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Zullen we in mijn topic gewoon ON-topic blijven? Anders moet ik mijn stofzuiger gaan zoeken..
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Daar zijn we weer! Het blijft altijd een zaak van vraag en aanbod. Er is geen fabrikant die zijn handen durft te branden aan product ontwikkeling voor een heel beperkte oplage. Ik denk dat er te veel azijn zeikers zijn die innovatie geen ruimte gunnen. Maar gelukkig zijn er altijd rare snuiters ;-) (waaronder ik zelf) die daar maling aan hebben. Gun die gene de ruimte dan komt het allemaal goed.
Totaal aantal Berichten: 43300
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Verklaar je eens nader Niek…
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Het blijft heel moeilijk om een nieuwe of innovatief product op de markt te brengen. Zeker als er langs de kantlijn heel veel kritisch staan zich niet serieus verdiepen in de materie, en het geen kans gunnen. Je moet ze wel de kans geven. Ik heb vaak het idee dat er (hier) mensen zijn die niet serieus lezen wat er allemaal op het forum geplaatst wordt. En bij voorbaat al een mening hebben. Dit is zeker niet persoonlijk bedoeld. Ik persoonlijk had mijn project nooit zonder al de comments kunnen restaureren. Ik moet er wel bij zeggen dat er soms heel onzinnige reacties geplaatst worden. Voel je niet aangesproken die comments waren niet van jou. Nu weer on topic.
Totaal aantal Berichten: 5164
Geregistreerd: 29-06-2004
- HY H78 1600
- Dyane Akadyane
- Traction Avant 15
U-Niek schreef:Het blijft heel moeilijk om een nieuwe of innovatief product op de markt te brengen.
Maar we hebben het nu toch gewoon over een rubbertje van een accelleratiesproeier? Als je dat vandaag verkoopt moet het gewoon tegen de benzine van vandaag kunnen. Zo’n complex/duur/innovatief ding is het nou ook weer niet.
Forget safety.
Live where you fear to live.
Destroy your reputation.
Be notorious.
― Rumi
Of het is inderdaad een vorm van old-stock.
En dat kan best zitten in dat de matrijs niet geschikt is voor het nieuwe materiaal….
(en matrijzen zijn werkelijk vreselijk duur)
Totaal aantal Berichten: 5164
Geregistreerd: 29-06-2004
- HY H78 1600
- Dyane Akadyane
- Traction Avant 15
Kan je niet zelf wat knippen van materiaal dat wél deugt?
Forget safety.
Live where you fear to live.
Destroy your reputation.
Be notorious.
― Rumi
Totaal aantal Berichten: 43300
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Nee, dit maak je niet eventjes na..
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Totaal aantal Berichten: 43300
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Ree schreef:U-Niek schreef:Het blijft heel moeilijk om een nieuwe of innovatief product op de markt te brengen.
Maar we hebben het nu toch gewoon over een rubbertje van een accelleratiesproeier? Als je dat vandaag verkoopt moet het gewoon tegen de benzine van vandaag kunnen. Zo’n complex/duur/innovatief ding is het nou ook weer niet.
Klopt Ree. Maar het rubber is het probleem niet! Het is het papier/karton wat gaar gaat! Maar ik denk dat ik wel weet wat er aan de hand is… In de originele membranen zit asbest in het pakkingdeel. Dat is hittebestendig. Het nieuwe spul MOET asbestvrij worden gemaakt. Dat karton wordt hard, droogt uit, krimpt en trekt.. en gaat dus sneller gaar. Omdat het tussen de cilinderbanken, in de “V” zo vreselijk heet wordt…
Kan iemand zich hier in vinden?
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Wellicht is het wat een bedrijf te vinden dat een goede vervanging kan reproduceren. En moeten dan alle losse delen worden gereproduceerd, of alleen het karton?
Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.
Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl