Totaal aantal Berichten: 2329
- C5 V6 Exclusive BVM5
Bij m’n nieuwe TCT zit geen HF afstandsbediening, zo’n grote met klapsleutel.
Is zo’n ding nog los te bestellen? Of moet ik dan een complete set bestellen?
Weer wat eigenzinnigs: Saab 9-5 3.0t uit 2002
Re: HF afstandsbediening serie 2
Willem schreef:Bij m’n nieuwe TCT zit geen HF afstandsbediening, zo’n grote met klapsleutel.
Ik geloof dat je het hebt over de infra rood sleutel? Daar heb ik een prijsopgave van gedaan bij de dealer: 200 E-tjes ex. Toch maar een universeelset bij ze gekocht met een radiografisch relais en twee afstandsbedieningen: 85 Euro incl. BTW en te monteren onder het handschoenenkastje. Succes!
Totaal aantal Berichten: 2329
- C5 V6 Exclusive BVM5
Is dat systeem van 85 euro een beetje plug-‘n-play of moet je met draden en kroonsteentjes kloten?
Weer wat eigenzinnigs: Saab 9-5 3.0t uit 2002
Totaal aantal Berichten: 1205
- GS/GSA X1
- XM V6 Pallas
XMvP schreef:Willem schreef:Bij m’n nieuwe TCT zit geen HF afstandsbediening, zo’n grote met klapsleutel.
Ik geloof dat je het hebt over de infra rood sleutel? Daar heb ik een prijsopgave van gedaan bij de dealer: 200 E-tjes ex. Toch maar een universeelset bij ze gekocht met een radiografisch relais en twee afstandsbedieningen: 85 Euro incl. BTW en te monteren onder het handschoenenkastje. Succes!
Welke dealer was dit? Bij de mijne quoten ze alleen al EUR 105 voor de onderdelen (of wellicht toch incl. montage? dan nog steeds 20 euri teveel dus!)
Rogier, Citroën GSA X1 1984, XM V6 Pallas 1994, Lexus GS300h 2014
Ex: Xantia HDI Break 2000, CX 22 TRS 1989, XM TD12 1993, P205 Forever D 1995, XM V6 Exclusive 1996, Fiat GrPunto 2006, CX 2400IE Pallas C-matic 1978, BMW 320i 2005, Porsche 968 1994, MB B180CDI 2014, Toyo Prius 2012, BMW 325Ci Cabrio 2005
Rogier Verhoef schreef:XMvP schreef:Willem schreef:Bij m’n nieuwe TCT zit geen HF afstandsbediening, zo’n grote met klapsleutel.
Welke dealer was dit? Bij de mijne quoten ze alleen al EUR 105 voor de onderdelen (of wellicht toch incl. montage? dan nog steeds 20 euri teveel dus!)
Dat was bij Le Velo in Den Haag, en ik was inclusief een nieuw “normale” sleutel 100 Euro kwijt. De montage van het apparaat is redelijk simpel, het zit hem alleen in het demonteren van het dashboardkastje dat met het slotje lastig is. Je kan er ook nog voor kiezen om een LEDje in te bouwen (meegeleverd) en een signaal aan de richtingaanwijzers te geven (meegeleverd), maar dat heb ik nog niet gedaan.