Geachte Medezwevers,
Ik krijg mijn aansteker met licht er niet uit aan de voorkant onder mijn radio.
Wil het lampje vervangen maar ingebouwd lukt me dat nooit zo te zien.
Gaat er een stukje uit , maar stuit dan op de lamphouder die er aan de zijkant tegenaan zit.
Heb een type 1, TCT.`94.
M.v.g. Dirk
XM TCT Ambiance`94
Het kan maar het is een ongelooflijk gepriegel.
Houdertje voor is hetzelfde als achter. Bekijk die eens, dan weet je hoe het zit en hoe je bij het lampje kunt.
Wim,
Disciplus Simplex
Ja Wim , heb ik al gedaan natuurlijk , maar die kan er zo te zien ook niet uit .
Dus vervangen achter doe ik door de aansteker met bevestigingsplaat en al van de middenconsole af te trekken , wel zo makkelijk .
Voor gaat dat alleen niet, of ik moet de hele middenconsole er af slopen .
Pff.., `t is wel weer Citroën hè?
XM TCT Ambiance`94
Ik wilde je niet meteen ontmoedigen, maar in kleine stapjes.
Als je goed binnenin kijkt, zie je in het voetje een torx-schroefje. Als je die lost kun je de behuizing uit elkaar halen.
Wim,
Disciplus Simplex
Dank Wim .
Had al zoiets gelezen op het Xantiaforum, maar kon me niet voorstellen dat er geen andere manier was.
http://forum.xantiaclub.net/viewtopic.php?f=14&t=16200
Blijkbaar niet dus.
Denk dat ik maar doorrij zonder licht in de aansteker , maar ja , ben een lichtjesfreak.
Alles moet altijd werken .
En die van mijn vriend z`n XM werkt wel!
XM TCT Ambiance`94
Totaal aantal Berichten: 486
- XM XM 3.0 V6 Exclusive
En dan te bedenken dat ik voor mijn Xant 2 avonden bezig geweest ben om datzelfde lampje te vervangen… Volgens mij ben ik ook een lichtjesfreak
Ach als je het eenmaal gerepareerd hebt denk je nooit meer an de moeite die het gekost heeft, je geniet alleen nog maar van het resultaat.
Vliegend tapijt: Citroën DSuper 1973, Bleu Delta (in restauratie)
Daily 1: Citroën Dspécial 1974, Candy Root Beer (“Thrasher” a.k.a. Hok Rod)
Daily 2: Citroën C5 X7 1.6 Ligne Business Blanc Perlé
En ik mis nog steeds m’n V6 XM…