Ziet er heeeeeel erg mooi uit !!!!
Veel plezier ermee !
CX 25 GTi 1983
GSA X1 1984
Voorheen:
BX 16 Aut type 1, BX 14 Deauville + Cannes
Xantia HDi, Xsara 19 D, AX 10 E, AX 11 RE
:peace Puike bak!!! Ziet er netjes uit hoor! Veel plezier ermee! :thumbsup
Verleden: BX 19TZI,BX 16TGI Progress,2cv6, BX 14 RE (type 1)GSA X3,GSA X1.BX GTI automatic ZX1.8i. Heden: XM 2.1 TD VSX
Bedankt allemaal Moet eerlijk zeggen dat je op de foto de twee deukjes in de linkerzijkant niet ziet hoor. In de bestuurdersdeur zit een deuk van ong. 3cm doorsnede en in het linkerachterscherm zitten twee gemene pitjes.. Maar voor de rest ziet ‘ie er best netjes uit toch!?
alleen die grijze rand om de zijruiten heen, hoe zou je die weer een beetje toonbaar krijgen? Is heel dof en aan de achterkant (bij dat luchtroostertje) is er wat verf af… Opnieuw spuiten de enige oplossing??
(EN ‘T RIJDT ECHT LEKKER!!!!!)
Een hele mooie nog, zo te zien op de :photo ‘s
Zelfs nog geen steenslag op de schuine voorkant van de motorkap…wat maar zelden voorkomt.
Mooi kenteken ook
Bram schreef:Zelfs nog geen steenslag op de schuine voorkant van de motorkap…wat maar zelden voorkomt.
Mooi kenteken ook
Steenslag wel hoor, is alleen niet zo veel en wat erop zit is bijgetipt met een kleurstift… Het is er dus wel…
Het kenteken is uit 2000, de auto heeft de eerste 8 jaar van zijn leven op grijs kenteken gereden. Na 2000 nog een paar jaar met een 3e bankje erin en pas in 2005 voor ‘t eerst met een zwart interieur
NU ALLEEN NOG ZWARTE KOFFERBAKBODEMBEKLEDING!!! scrabble
het schijnt dat je dat grijze met wat olie zo zwart hebt.. maar dat is maar tijdelijk natuurlijk
xsara 1.6 16v break
ex- xm tct vsx
lijkt me inderdaad ook wel een erg tijdelijke oplossing, wil er toch wel wat langer in rijden hoor
Eventjes een oud draadje uit de sloot halen…
Sinds vandaag is de TZD Turbo voorzien van mistlampen voor. Wat een mooie optie is dat zeg! Natuurlijk zitten er gele mistlampen in, omdat ik ook gele koplampen heb. Ik kan weer 1 optie wegkrassen van mijn lijstje.
Binnenkort een GTI dash…
Ooit nog eens mooie BX gti velgen ofzo, misschien een bumperlipje, buitenkant helemaal op laten knappen…. (genoeg te doen, genoeg te dromen!!)
De mooie gele mistlampjes!!
Het GTD dash in werking
voge schreef:Het GTD dash in werking
Mooi zeg….ben stinkend jaloers op je.
Oliedruk en themperatuurmeters…..zucht, wat verlang ik weer naar een Tzd-turbo (liefst ook met die meters) ops:
Totaal aantal Berichten: 8156
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Ziet er goed uit hoor.
Ik weet er nog een te koop, grijs kenteken, maar met achterbank als ik de foto goed bekijk.
Ga ik wel weer off-topic btw. Anders parkeer ik deze ook wel in te koop ebay etc…
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Bram schreef:ben stinkend jaloers op je.
Helpt het als ik vertel dat m’n kofferbak niet regenwaterdicht is en ik nog steeds niet heb gevonden waar dat verrekte water vandaan komt??
Mooie Break trouwens op de foto!! Al lang geen grijs kenteken meer zo te zien, heeft al z’n ramen, geen verhoogd dak en gewoon een achterbank (met hoofdsteunen). Ik zou deze zeker even posten bij ‘te koop’!!
Totaal aantal Berichten: 8156
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
voge schreef:
Mooie Break trouwens op de foto!! Al lang geen grijs kenteken meer zo te zien, heeft al z’n ramen, geen verhoogd dak en gewoon een achterbank (met hoofdsteunen). Ik zou deze zeker even posten bij ‘te koop’!!
Viel destijds nog onder de oude regeling denk ik (geen verhoogd dak etc.). Is later wellicht met achterbank uitgerust. En dat vind ik weer vreemd want dan moest de auto weer officieel op geel kenteken worden gezte. Dat heb ik namelijk met mijn ZX gehad. Als grijs kenteken in Nederland op de weg gezet (VT-67-BH) in december 1992 en in juni 1994 “omgebouwd” naar JD-PS-23. Vrijstelling van BPM gehad.
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Dat kenteken is wel bijzonder inderdaad, misschien heeft de auto al heel lang geen APK gehad?? :
Nou ja, zit wel een blauw NL vlakje op de kentekenplaat… Misschien dat ‘ie z’n plaat mocht houden? Mijn BX is ook grijs kenteken geweest en in 2000 op nieuw op kenteken gezet..
Bram schreef:
ben stinkend jaloers op je.
Helpt het als ik vertel dat m’n kofferbak niet regenwaterdicht is en ik nog steeds niet heb gevonden waar dat verrekte water vandaan komt??
heb je misschien een orgineel zonnedak erin want die afwatering zou kunnen lekken .
Of lang de achterlichten dat is ook mogelijk.
Citroen saxo 1.4 vts asics
citroen xsara picasso caractere