Hallo,
Naam is Antoine, franse naam en voor de tweede maal in bezit van een franse auto.
Wel de eerste Citroen.
Dikke Audi A6 2.5 TDI V6 ingeruild voor een…...Citroen C4 Coupe 1.6 HDI 2005.
Volgens economen gaan er nu meer kilometers uit een liter, en aangezien die econoom onder het zelfde dak woont als ik…..
Forum ruimschoots bekeken, aangezien er toch altijd dingen zijn die je wil weten en veranderen.
C4 Coupe, 2005…..first one….
Totaal aantal Berichten: 165
- XM 2.0 TCT 1998 - Madame Morette
- C5 Ph2 Break 2.0 16v
- Xsara Picasso 1.6 2001
- CX 2200 Super 1976 - Madame Pyrénées
- C5 1.8 Prestige 2004
Kijk, steeds meer mensen worden verstandig hahahah!
Geintje, welkom op het forum Specifieke reden waarom je de switch gemaakt hebt/ hebt moeten maken?
Veni vidi zweefti
Coupe is leuk lekker veel instap ed. al heb ik persoonlijk de berline liever.
Je komt van een heel vlotte wagen, hoe bevalt de C4?
En qua veercomfort?
Welkom.
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
De switch heeft inderdaad een reden: geld
Audi was qua wegenbelasting en verbruik gewoon te duur aan het worden.
Vroeger gingen de kinderen vaak mee in de weekeinden, maar nu alleen de jongste nog af en toe, dus een grote station was niet echt meer nodig .
Verbruik van ongeveer 1 op 12 en €138 wegenbelasting maken je dan niet gelukkiger.
Nu in deze krappe tijden moet je dan een keus gaan maken.
Bij mannen komt er een stofje vrij in de hersenen die er voor zorgt dat als je eenmaal aan een andere auto begint te denken, deze gedachte niet meer weg gaat
Dan ga je rond kijken welke auto dat je mooi vind, en is voor mij de keuze op de Citroen gevallen.
Ik heb een aantal collega’s die een C5 rijden, maar dat is voor mij te groot, en de C4 ligt mooi tussen groot en klein in.
Plus een schitterend dashboard, iets wat ik zelf belangrijk vind, aangezien ik daar het meeste tegen aan kijk.
Verder kan ik ernog niet heel veel over zeggen, net een week in het bezit en nog niet echt veel mee gereden ivm griep.
Vering lijkt een stuk stugger te zijn dan de duitser, en qua snelheid…...is het misschien beter dat er een instelbare begrenzer op zit…
We gaan het mee maken.
C4 Coupe, 2005…..first one….
Totaal aantal Berichten: 357
- DS 3 E-HDI Airdream
Welkom antoine,
Veel plezier van je nieuwe wagen, coupe is in mijn ogen toch wel stuk mooier dan de vierdeurs