Totaal aantal Berichten: 3194
Geregistreerd: 16-06-2005
- SM 2.7 Carburateur
- C5 exclusive
- Berlingo 1.4 I multispace
- 2CV special
De BX 1400 carburateur met 150A motor van mijn zus raakt niet meer gestart
als hij meer dan een week niet gebruikt is .
De benzine loopt ergens af , dus een geut in de carburateur en we zijn weer weg .
Natuurlijk geen interessante manier om elke keer te starten !
Slang van pomp naar carburateur is al vervangen ,
bij nader onderzoek kom ik op een probleem !
De slang aan de benzinepomp is 6 mm , de metalen buis onder de auto is 10 mm
Is dit en speciale benzinslang met twee verschillende diameters ?
Dank , Walter
Meten is weten , gissen is missen
Totaal aantal Berichten: 2198
Geregistreerd: 21-08-2007
- BX d
- BX trd turbo
- BX trd turbo break
- BX tzd turbo break
Van 10mm naar 6mm lijkt me wat groot verval. Is de leiding onder de auto geen 8 mm?
Totaal aantal Berichten: 3194
Geregistreerd: 16-06-2005
- SM 2.7 Carburateur
- C5 exclusive
- Berlingo 1.4 I multispace
- 2CV special
Ik heb 10 mm gemeten , zoveel roest zal het wel niet zijn denk ik
Walter
Meten is weten , gissen is missen
Totaal aantal Berichten: 43272
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Die slang was vroeger al enkel bij de dealer te koop. Ik heb ze vaak vervangen.
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Totaal aantal Berichten: 2198
Geregistreerd: 21-08-2007
- BX d
- BX trd turbo
- BX trd turbo break
- BX tzd turbo break
Haha, nee… lijkt me ook niet. Heeft de huidige slang een verloop er in zitten?
Totaal aantal Berichten: 3194
Geregistreerd: 16-06-2005
- SM 2.7 Carburateur
- C5 exclusive
- Berlingo 1.4 I multispace
- 2CV special
Dat zal ik maar pas zien als ik ze demonteer ,
maar dan kunnen we niet meer rijden !!
want ze is nu al veel te soepel , dus die hou ik gegarandeerd in drie stukken in mijn handen
en dan loopt heel de bak leeg .
Op naar een verloop stuk dan , want dat zal wel niet meer te krijgen zijn vrees ik .
al even gebeld met mijn race-schop : 2.5 Euro gaat mij dit kosten .
Walter
Meten is weten , gissen is missen