2 van de 2
 < Vorige 1 2
   
Navigatie / audio in de C6
RensKorevaar
> 17000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 17403
Geregistreerd: 15-10-2006

- CX 2400 Super
Gepost: 21 februari 2013 10:08 AM
  [ # 16 ]

In combinatie met een rondje filters en sapjes lappen we dan even €2.000…

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
Thijs
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4959
Geregistreerd: 18-09-2004

Gepost: 21 februari 2013 10:19 AM
  [ # 17 ]

Check hier http://citroen.navigation.com/C6-2008/citroen-eu/catalog/nl_NL/EUR/, het kost maar 199,- voor heel Europa.

It’s nice to be important but it is more important to be nice.

http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!

Profiel  
 
JanSr
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3440
Geregistreerd: 23-06-2006

- C5 2.0i 16V Break automaat Exclusive
Gepost: 21 februari 2013 10:25 AM
  [ # 18 ]

In een auto van € 75.000 verwacht je niet zo’n achterhaald systeem, want zelfs in 2006 was RT3 al middeleeuws.

Je komt wel overal met de laatste versie kaarten, maar de bochten naar je doel zijn dikwijls ondoorgrondelijk.
En ik vraag mij ook af hoe “nieuw” de 2012/2013 versie is: de A74 bij Venlo staat er bijvoorbeeld niet op.
Oude wijn in nieuwe zakken?
De kosten voor nieuwe kaarten zijn overigens niet substantieel anders dan bij de hedendaagse systemen.

Achterstallig onderhoud brengt elke Citroen op de sloop

Profiel  
 
roelandvdv
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 6
Geregistreerd: 19-02-2013

Gepost: 21 februari 2013 11:13 AM
  [ # 19 ]
waterman schreef:
JanSr schreef:

Bij Navteq online te koop.
Europa Noord en Europa Zuid elk voor €136 incl BTW.
Groot geld vind ik.

We hebben het hier over een auto die nieuw rond de € 75.000 gekost heeft. Gaan we nou lopen piepen over een setje kaartjes van 136 eurootjes? Wat doe je dan als er straks 4 nieuwe remschijven en remblokken op moeten? Laughing

tja dit is mijn 2° c6 en heb al meer dan 350000 km afgelegd, alles piekfijn onderhouden is mijn broodwinning
ik weet wat het allemaal kost,
maar de vraag die je blijkbaar niet hebt begrepen is
is dait makkelijk te doen of niet en hoe
voor je dwaze absumties maakt , eerst goed lezen en trachten te begrijpen, zou dat lukken?

Profiel  
 
tilanus
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5999
Geregistreerd: 03-01-2007

- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
Gepost: 21 februari 2013 11:16 AM
  [ # 20 ]

Ehhh…wie maakt hier nu een leesfout? Wink

Waterman reageert op de post van JanSr, niet op die van jou.
Daarbij is de toon van jouw laatste zin niet erg netjes en onnodig.  excaim

Profiel  
 
JW
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2344
Geregistreerd: 18-12-2004

- C5 Aircross-Hybride
Gepost: 23 februari 2013 04:48 PM
  [ # 21 ]
JanSr schreef:

....
En ik vraag mij ook af hoe “nieuw” de 2012/2013 versie is: de A74 bij Venlo staat er bijvoorbeeld niet op.

De kaart DataBase is Q4 2011, de A74 bij Venlo was toen nog niet klaar.

Navteq maakt deze kaarten, en hun policy is een nieuwe weg pas op de kaart te zetten als hij daadwerkelijk gereed is.
In het verleden zijn daar grote fouten mee gemaakt, dan stond een nieuwe weg al op de kaart, maar de opening daarvan werd vertraagd. Bekendste voorbeeld: de A30 aansluiting op de A12.
Gevolg daarvan was dat automobilisten het bos in gestuurd werden en heel veel kilometers moesten omrijden ohh

Groet,
JW

GÉÉN vragen via PB’s, daar is het forum voor Idea

Profiel  
 
Gepost: 23 februari 2013 06:54 PM
  [ # 22 ]

Ik geloof toch dat het RT3 en later RT4 en RT5 steeds bij de tijd waren en zijn.
Je moet je wel realiseren dat de interactie met de rest van de auto ook moet
functioneren en ik heb daar tot nog toe geen problemen mee gehad in zowel mijn C6
uit 2006 en mijn C6 uit 2009. Een harddisk moet in een auto wel blijven werken.
Thuis geven (de standaard versies) soms ook de geest.

Ik moet overigens opmerken dat de NAVTEQ kaarten continu achterhaald zijn.
De 2012 - 2013 versie heeft nog steeds de A2 bij Utrecht niet geupdate en ook de A73
afslag naar Duitsland is nog niet bekend bij NAVTEQ.

Het heeft wel 4 jaar geduurd (2010) voordat mij huisadres in NAVTEQ stond terwijl
de straat al in 1995 bebouwd was. De kaarten concurrent had destijds al geupdate
kaarten op internet staan. Mails naar NAVTEQ (met plaatjes) hadden pas na 4 jaar succes !!

Profiel  
 
JW
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2344
Geregistreerd: 18-12-2004

- C5 Aircross-Hybride
Gepost: 23 februari 2013 07:35 PM
  [ # 23 ]

De A2 bij Utrecht is in de zomer 2012 gereed gekomen. Die kan dus niet op de kaart staan die in de herfst op de markt gekomen is.
Hetzelfde geldt voor de nieuwe verbinding zuidelijk van Venlo vanaf de A73, die was pas klaar op de dag voordat de Floriade open ging.

In dit opzicht zijn de kaarten voor de RT3, 4 en 5 geen uitzondering. Alle kaarten voor vaste systemen hebben een zekere doorlooptijd nodig nadat de DB afgesloten is bij Navteq of TeleAtlas.
Ook de kaarten voor de VDO systemen hebben dit.

Groet,
JW

GÉÉN vragen via PB’s, daar is het forum voor Idea

Profiel  
 
JanSr
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3440
Geregistreerd: 23-06-2006

- C5 2.0i 16V Break automaat Exclusive
Gepost: 26 februari 2013 07:16 PM
  [ # 24 ]

Vandaag het http://www.Motrade.nl IPD2 Peugeot Interface geprobeerd.
Top!
Incl BTW en verzendkosten €87.
Installatie makkelijker dan een Parrot.
Het ding verbindt een iPod of iPhone met de radio, in plaats van de CD wisselaar.
Je trekt de CD wisselaar connector uit de grote connector achter op de radio en steekt daar de IPD2 stekker voor in de plaats. Het andere uiteinde daarvan is, via een mooi kastje, de bekende iPhone4 stekker.
Alle muziek op die iPod is dan met de stengel onder het stuur te bedienen. Op het display zie je “CD” en nummer. Op de iPhone zie je de rest.
Daarmee heb je dus toegang tot een vrijwel onbegrensde muziekbron.
Ik denk dat ik een goedkoop iPodje in mijn handschoenenkastje leg. Aan de andere kant: die stekker laadt ook je iPhone op. Dus als je die in een houdertje in het zicht zet kan je ook zien wat je doet.

Ik denk dat ik de draad via de video aansluiting in het handschoenenkastje laat lopen, die gebruik ik toch niet, maar ik heb nog niet uitgevonden hoe je die schadevrij losmaakt.
Het lijkt ook nog mogelijk om de CD wisselaar aangesloten te laten, met een als extra aan te schaffen keuzeschakelaar. Nauwelijks interessant.
Hiermee is wat mij betreft het muziekprobleem opgelost.

Achterstallig onderhoud brengt elke Citroen op de sloop

Profiel  
 
 
2 van de 2
 < Vorige 1 2
 
© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook