4 van de 4
« Eerste  < Vorige 2 3 4

Jules Deelder, Citroen, mooie wageu! CX 2001
cxj
> 1200 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1250

Gepost: 09 mei 2008 12:00 AM
  [ # 46 ]

Rond 2000 kon je regelmatig roestarme exemplaren uit Duitsland of België kopen. Ik kom ze nu niet of nauwelijks meer tegen. De auto’s zijn nu dermate oud dat 4 of 5 jaar wel dubbel lijken te tellen qua roestvorming. Het kan dus best zijn dat de auto rond de eeuwwisseling nog redelijk was en 4 jaar later verrot.

Profiel  

Evan
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2419

Gepost: 09 mei 2008 12:54 AM
  [ # 47 ]

Ik heb hier toevallig een import CX staan die in 2001 uit belgië is gehaald. die heeft in de tussentijd ook nog 3 jaar in een schuur gekampeerd en in de verdere tijd in Ned is er weinig mee gereden. Die moet nu ook hard worden aangepakt (om erger te voorkomen). Als je daarentegen wel gewoon de auto hebt gebruikt waar ze voor gemaakt zijn en niet heel regelmatig je roesttoestand bijhoudt kun je heel wel in 4 a 5 jaar je auto verliezen aan het roestmonstertje.

CX GTi Turbo 2 - All Black

Profiel  

KT88
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 178

Gepost: 10 mei 2008 10:05 PM
  [ # 48 ]
Evan schreef:

Als je daarentegen wel gewoon de auto hebt gebruikt waar ze voor gemaakt zijn en niet heel regelmatig je roesttoestand bijhoudt kun je heel wel in 4 a 5 jaar je auto verliezen aan het roestmonstertje.

Klopt, ik ben daar ook keihard tegenaan gelopen.
CX een jaar of 4 geleden helemaal gedaan, maar aan bodembescherming was niets gedaan (wat me wel gezegd was).

Ergo: de gaten vielen er alweer in….......
Zojuist heeft Madame weer een lascursus gehad en als de kas weer wat gevuld is gaat ze onmiddelijk naar van Egmond/Gosliga of 1 van die andere rustbusters.
Ben van plan om nog heel erg lang met haar samen te leven…..  Cool

Ex Cit. (in no particular order): CX GTi25 aut., zwart, Madame l’Incontinente. BX 16 TZi aut., zwart, Graf Spee. CX 25 diesel, grijs, Sloompie. CX 25 Prestige aut., hemelsblauw metallique, El Presidente. BX Turbodiesel, rood, Viking. BX Break diesel, wit, UNFOR. BX diesel aut.(!), grijs, “het hok 2”. CX 22TRS, lichtblauw, Rusty. CX 20 Reflex, donkerblauw, Comfy. XM 20 aut., groen, Froggy. XM V6/12 aut., groen, Froggy2. Xantia Break turbodiesel, groen, business slut. ID19, wit, “het hok”.

Nu: Audi A8 V8 aut., grijs, Wolfgang (Boeh!).

Profiel  

cx25gtit2
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3907

- CX 25 GTi Turbo 2 KdFi
- CX 2400i Prestige
Gepost: 26 februari 2013 10:16 PM
  [ # 49 ]

oud draadje, maar wel recent geuploade film over deze meneer Deelder, en zijn Cassis Nacre GTi Turbo 2 op joe tjoep. bijna mooiere CX dan de mijne Wink

Citroen CX - magnifiek zweven !!  mijn Flickr foto stream  mijn CX GTi Turbo 2 KdFi draadje

Profiel  

Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27945

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Profiel  

4 van de 4
« Eerste  < Vorige 2 3 4

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook