Totaal aantal Berichten: 9
- DS 3 e-HDi 1.4 70 airdream EGS Business
Ook ik mag nog een aantal weken wachten voordat ik in mijn nieuwe rode citroen ds3 met zwart dak mag stappen.
Mijn collega Wim, ook hier op dit forum, bracht me op een geweldig idee, welke hijzelf reeds had toegepast op zijn ds3, toen ik hem vertelde dat ik de letters citroen wilde laten weghalen van de achterkant.
Hij heeft nml met het gebruik van een extra kleine letter c, onze bedrijfsnaam achter op de auto kunnen zetten. Persoonlijk hou ik niet van letters, teksten, stikkers of wat ook op een auto, maar dit lijkt me dus echt origineel en leuk.
Vandaar mijn oproep, ik heb nog eventjes… verwachte levertijd is mei…
Wie o wie heeft er toevallig nog een kleine letter c liggen en wil mij daar erg blij mee maken ?
Vergoeding komen we vast wel uit.
Totaal aantal Berichten: 176
- DS 3 racing 207 pk
alle letters en logo’s zijn gewoon te bestellen bij citroen en de kosten vallen reuze mee.
ik heb letters van de c5 tourer gebruikt die waren goedkoop .alleen de R was 7 euro per lettertje haha
Ja ik weet dat ik ze ook kan bestellen, maar mocht iemand ze toevallig toch nog hebben liggen, waarom niet dit eerst proberen toch. Hergebruik cq ruilen is helemaal in anno 2013…
Ik heb ze nog los in m’n dashboard kastje liggen. PM me maar!
Super, ik stuur je een pm.
Totaal aantal Berichten: 72
- DS 3 E-HDI 90 Business
Ziet er goed uit zo.
Hoe heb je trouwens de letters eraf gehaald?
Ik wil nl ook de tekst citroen verwijderen en alleen logo laten staan.
Vraag me alleen af of dit makkelijk en zonder beschadigingen kan…
flosdraadje, even de plak restantjes wegpoetsen met wasbenzine of sticker verwijderaar,
Geen flosdraadje maar met een föhn warm gemaakt en dan kan je ze er zo afhalen met je nagels. Lijm resten rol je er met je vingers zo vanaf. Geen beschadigingen of krasjes.
- DS 3 E-HDI 90 Business
Bedankt voor jullie antwoord!
De beste oplossing lijkt me combinatie van jullie oplossingen
Zo word het dan, zonder Citroen en met de DS3 club sticker. Ik heb het zelf met flosdraad gedaan ooit.
- DS 3 E-HDI 90 Business
ja dat ziet er goed uit zonder “citroen” eronder. veel strakker en minder druk
maar vooral je kenteken is ook mooi gedaan LOL
Beetje knippen en plakken ipv spuiten in paint.
Super tof gedaan!
Waar ik vooral nieuwsgierig naar ben, waarmee heb je ze weer op de DS3 bevestigd? Ik kan me voorstellen dat het niet zomaar een lijm is. Ten eerste moet het tegen veel weerstand kunnen blijven zitten en ten tweede moet het niet de auto beschadigen mochten ze er achteraf weer een keer afgehaald moeten worden..
Totaal aantal Berichten: 260
- C4 (2004-heden) e-C4 Shine
- C3 Shine
Daar is speciale dubbelzijdige tape voor
Citroën C3 Shine 2019 Zwart
Citroën e-C4 Shine 2021 Zwart
Ze hoeven er alleen maar af, net voordat de agent kijkt Ze plakken met Microsoft Paint