Hele simpele vraag ....kan het zijn dat als je net iets te vaak je achterruitwisser aandoet terwijl het niet kan omdat ie vastgevroren zit,deze afbreekt??? vorige week hele achteruitwisser kwijt?? ik merkte het omdat ik in de week dat het zo vroor op weg naar huis zag dat hij niet heen en weer ging als ik hem aanzette?
Ik keek vanmorgen ff en zag dat alleen het onderste stukje er nog zat dus hele wisser was weg! alleen onderaan raam dikke stuk waar hij aan vast zat was er nog.
Kan dit of is zoiets alleen moedwillig mogelijk??
Totaal aantal Berichten: 3221
- C15 C15d Familiale
- Visa 11RE
- ZX 1.9D Break Reflex
Tsja, het is natuurlijk maar gewoon waaibomenplastic , wees blij dat de arm eraf is gedonderd en niet je motortje aan gruzelementen is.
Visa II ,ça c’est une auto!
Citroënist tot in de kist
Maurice van Mourik schreef:Tsja, het is natuurlijk maar gewoon waaibomenplastic , wees blij dat de arm eraf is gedonderd en niet je motortje aan gruzelementen is.
Hoop dat het motortje niet óók kapot is,vrijdag gaat ie naar garage en gelijk APK,toevallig bij mijn man óok de achteruitwisser weg eergisteren,kost wel mooi € 76 ook de hele arm,zit nog klein stukje aan achteruit vast net als bij mij. !!
En misschien is het wel moedwillig gedaan bij mij door n stelletje hufters! we zullen het nooit weten ook niet van mijn mans auto!
Totaal aantal Berichten: 3221
- C15 C15d Familiale
- Visa 11RE
- ZX 1.9D Break Reflex
ellende…
Ik speel nog met het idee eens een wat grotere wisser te monteren van een Xsara of zo, die zijn op de sloop wel voorradig.
Motortje kun je natuurlijk vrij eenvoudig constateren, als het het stompje nog heen en weer wiebelt als het staartje van een gecoupeerde boxer valt het allemaal wel mee…
Visa II ,ça c’est une auto!
Citroënist tot in de kist
Inderdaad waardeloze kleine ruitenwisser achter! ik weet niet of het motortje het nog doet,moet mijn man maar ff checken als hij hem naar de garage brengt vrijdag.
Nou het was €300 nieuwe accu (was de 1ste nog) nieuwe achteruitwisser. Was n kleine beurt van €150 met n gratis APK erin.