sinds ruim een maand krijg ik af en toe de melding accu lading defect.Afgelopen weekend ‘s avonds heb ik de melding constant gehad toen ik naar huis reed,normaal krijg ik de melding af en toe.Soms krijg ik weken lang geen melding.3 maanden geleden heb ik dit probleem ook gehad, ze hebben toen de dynamo vervangen maar nu heb ik het probleem weer.Wat denken jullie zou het weer aan de dynamo liggen of kan het ook iets anders zijn ?heb nooit een lege accu gehad.Het gaat om een citroen xara picasso 1.8i-16v uit 2004
mvg Henry
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
Totaal aantal Berichten: 212
- (Grand) C4 Picasso 2.0 16v exclusive AL4 (LPG-G3)
Je hebt dus een garage geld betaald om het probleem op te lossen?
Mss een idee om terug te gaan?
het viel toen onder garantie ,heb nu nog garantie ,ik ga er ook mee terug ,vind dit heel vreemd.
Ik heb precies hetzelfde probleem bij mijn Xsara break 1.6 16v melding in de boardcomputer “accu laadstroom storing”.De dynamo is al vervangen en de melding blijft terugkomen,auto is de afgelopen twee weken al 4 keer terug geweest.Gelukkig wordt dit nog steeds behandeld als coulance regeling,toch netjes voor een auto van 2002. Maar ik begin nu toch wel op een punt te komen dat ik de auto weer inlever en een andere auto neem.De storing doet zich alleen voor bij het starten en nooit onder het rijden.De dynamo laad netjes 13,8 volt dus de computer geeft een storing aan die er in werkelijkheid niet is.De auto gaat komende maandag weer terug naar de garage waar ik de auto gekocht heb en ze willen de auto nu een paar dagen daar houden hopende dat ze het dan wel kunnen oplossen,fingers crossed en anders wordt het inruilen