Een sloper met RR velgen….........heel apart
http://www.leboncoin.fr/voitures/439517670.htm?ca=12_s
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
Totaal aantal Berichten: 9350
Geregistreerd: 25-05-2010
- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
wat zou zoiets nog mogen kosten?
van buiten lijkt hij mij compleet?
VgF
De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/
http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/
Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.
Totaal aantal Berichten: 43265
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Met die velgen? Zo’n 12k.
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Totaal aantal Berichten: 9350
Geregistreerd: 25-05-2010
- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
dus met andere woorden die maken de prijs?
De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/
http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/
Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.
Totaal aantal Berichten: 3194
Geregistreerd: 16-06-2005
- SM 2.7 Carburateur
- C5 exclusive
- Berlingo 1.4 I multispace
- 2CV special
waterman schreef:Met die velgen? Zo’n 12k.
Correctie 580 euro per velg !
en dan zijn ze nog gloednieuw in aluminium ook .
Die resin velgen zijn mooi om in een museum te zetten of om er een salontafel van te maken
Walter
Meten is weten , gissen is missen
Totaal aantal Berichten: 9350
Geregistreerd: 25-05-2010
- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Die velgen zijn dus een hebbeding.
Is dit ook nog terug te vinden in rijgedrag of iets dergelijks,of puur voor de mooi en de rest het zelfde?
VgF
De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/
http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/
Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.
Totaal aantal Berichten: 5164
Geregistreerd: 29-06-2004
- HY H78 1600
- Dyane Akadyane
- Traction Avant 15
Je hebt het liefst zo min mogelijk onafgeveerd gewicht aan je auto hangen, dit heeft namelijk een buitenproportioneel negatief effect op de wegligging. Vergelijk het maar met twee kilo gewicht aan je voeten hebben hangen i.p.v. in een rugzak. Zeer inefficient.
Forget safety.
Live where you fear to live.
Destroy your reputation.
Be notorious.
― Rumi
Totaal aantal Berichten: 27883
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
F.SvM schreef:dus met andere woorden die maken de prijs?
Een compleet heel EU front is ook een paar 1000 waard, dat ziet er op het eerste gezicht ook vrij heel uit bij deze auto.
Misschien is het niet eens een sloper…
Totaal aantal Berichten: 3194
Geregistreerd: 16-06-2005
- SM 2.7 Carburateur
- C5 exclusive
- Berlingo 1.4 I multispace
- 2CV special
Dit is zeker een sloper !
als je dit wil gaan restaureren loop je daar gegarandeerd op leeg
( zoals jullie dat zo mooi in Nederland zeggen )
Vergeet niet dat dit ding al jaren buiten in het gras staat ,
je wil niet weten hoe die bodem er zal uitzien !
Dan zijn er voor minder geld veel betere project auto’s te koop .
Walter
Meten is weten , gissen is missen
Totaal aantal Berichten: 9350
Geregistreerd: 25-05-2010
- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
@Ree bedankt voor de uitleg.
maar Waterman zegt;deze combi 12K
en de ander zegt sloper.
dit vindt ik wel ver uit elkaar liggen.
VgF
De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/
http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/
Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.
Totaal aantal Berichten: 43265
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Het is een sloper, maar de sloper zelf is 4k. De rest voor de wielen.
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Totaal aantal Berichten: 27883
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Er staat geen vraagprijs toch? Dus misschien gaat die wel voor veel minder weg, dan heb je betaalbare wieltjes…
Totaal aantal Berichten: 3194
Geregistreerd: 16-06-2005
- SM 2.7 Carburateur
- C5 exclusive
- Berlingo 1.4 I multispace
- 2CV special
Het spijtige is dat we niet zullen weten voor hoeveel deze uiteindelijk zal verkocht worden !
Konden we gelijk eens peilen hoezeer de prijs van de RR wieltjes gezakt is
nu er een alternatief voor hande is .
Walter
Meten is weten , gissen is missen
Ja maar walter, je weet toch ook wel dat die LM velgen zwaarder wegen dan de stalen velgen ???
En dat….........wil je nu juist niet zoals Ree al opmerkte.
Wat dat betreft heb ik liever de orginele carbon RR velgen.
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
Totaal aantal Berichten: 27883
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Ga je dat merken op een ritje op zondagmiddag?
Een SM heeft al een relatief laag gewicht bij de wielen omdat de remmen bij de bak zitten.
Als een setje lichtmetalen RR’s betaalbaar zijn en je SM er netjes doet uitzien prima toch?
Die originele RR zijn duur en redelijk kwetsbaar zover ik begrepen heb.