Totaal aantal Berichten: 1547
- C1 Shine Airscape ETG
- DS 3 Performance Black Special
Spoiler maakt ‘m af. Goede kwaliteit hoor. Bij mij laat niets los. Je krijgt er ook een ander derderemlicht bij. Groter.
Totaal aantal Berichten: 242
- DS 3 1.6 e-HDi So Chic
Dat is precies de reden dat ik die er nog op wil hebben. Dan is ie van buiten gewoon klaar.
En het brede derde remlicht ziet er super uit.. beter dan dat smalle balkje wat er standaard op zit.
Citroën DS3 :: Pack Perfo :: Pack Comfort My Way :: 17” Bellone Black [zomer] / 16” Vallunga [winter] :: Spoiler
Totaal aantal Berichten: 3865
- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Met de velgen en spoiler ziet er net even beter uit, goede keuze Achterkant wordt ook iets ‘voller’ om te zien met de spoiler, zonder komt het wat mij betreft wat ielig over.
- DS 3 1.6 e-HDi So Chic
Heb jij ook de spoiler Poekoek?
Citroën DS3 :: Pack Perfo :: Pack Comfort My Way :: 17” Bellone Black [zomer] / 16” Vallunga [winter] :: Spoiler
- BX 16V MK2
Jep, vanaf dag 1 Vond en vind ik een absolute must. Hier een paar foto’s waar je duidelijk ziet dat het een behoorlijk flink ding is:
En hier een foto die ik een keer via het Autoweek-forum kreeg, iemand had mij gespot. Je ziet hier ook het 3e remlicht branden. Overigens wordt niet de gehele breedte benut, het licht stopt enkele centimeters vanaf de kant.
Mooie OZ velgen onder mijn rood met witte dak DS3 E-Hdi.
Poekoek schreef:Jep, vanaf dag 1 Vond en vind ik een absolute must.
Heb het ook vanaf dag 1. Vind het ook een must.
Zelf zie je, als je erin zit, natuurlijk niets van. Maar het smoelt absoluut beter (imho).
Collega heeft ook DS3, ook met spoiler besteld (al een ruim jaar geleden), maar er nogal wat problemen mee gehad.
In eerste instantie was ie niet geleverd (bij mij ook niet). Vervolgens geleverd, maar bleek ie gebroken te zijn tijdens transport. Daarna was de fabriek failliet. Nu heeft ie wel een spoiler, maar niet zoals “wij” hem hebben.
Het is een soort opzetstuk, dus met behoud van het het originele derderemlicht. Het zou voor mij een onacceptabele oplossing zijn. Dat brede remlicht vind ik persoonlijk erg goed staan.
Citroen DS3 1.6 e-hdi Airdream So Chic (2012) Gris Manitoba/Rouge Carmen
Oktober 2015: 130.000 km
- DS 3 1.6 e-HDi So Chic
Ben benieuwd. Dealer gaf aan dat er nogal wat levertijd op zat. Ik wacht rustig af..
Totaal aantal Berichten: 562
- DS 3 e-HDi 90 So Chic
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 82 ETG Feel
Ton. schreef:Het is een soort opzetstuk, dus met behoud van het het originele derderemlicht.
Ik dacht dat al die optionele DS3-spoilers over de originele spoiler worden geplaatst? Of bedoel je soms dat je bij de spoiler van jouw collega gewoon het smalle originele remlicht ziet?
- BX 16V MK2
Standaard heeft een DS3 geen spoiler, dat is gewoon een stuk kofferklep. De spoiler wordt daar wel overheen geplaatst.
Dat ding waar Ton het over heeft heb ik nog nooit gezien.
1. Volgens mij wordt het origineel verwijderd en een nieuwe spoiler geplaatst.
2. Juist
Dat ding waar Ton het over heeft heb ik nog nooit gezien.
Als ik mijn collega weer zie (hij werkt in Zwolle, ik in Amsterdam) zal ik kijken of ik een fotootje kan maken.
Citroen DS3 1.6 e-hdi Airdream So Chic (2012) Gris Manitoba/Rouge Carmen
Oktober 2015: 130.000 km
- BX 16V MK2
Ben benieuwd!
Totaal aantal Berichten: 1547
- C1 Shine Airscape ETG
- DS 3 Performance Black Special
Nee hoor, normaal heeft een DS3 geen spoiler. De THP-spoiler, zo noem ik ‘m maar even, wordt over het achterste deel gezet. Wel wordt het kleinere derderemlicht weggehaald.
- DS 3 1.6 e-HDi So Chic
Ben helemaal klaar met die sneeuw..
Totaal aantal Berichten: 357
- DS 3 E-HDI Airdream
Vieze blafbende heb die van mij laatst maar weer ff gepoetst en die van mn pa erbij