4 van de 4
« Eerste  < Vorige 2 3 4

En ja hoor, toen was er wéér een koopje>>BX
Thijsvandebles
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2963

Gepost: 11 januari 2006 02:03 AM
  [ # 46 ]
jeroen_m schreef:

Ja, Thijs, daar zaten wij vanmiddag semen over te mijmeren in de ArmyBiX op weg naar de Cannes. Toen opperde ik nog dat het wellicht beter met wipschakelaars (rockers) dan met tuimelschakelaars (toggles) kon in verband met hoofdstoterlarij.
Wat jij vanavond op de terugweg hebt zitten mijmeren in de Cannes weet ik niet, toen reed ik achter je in de Army.  Wink

Ja da’s waar ook, dat was in de BX Army. Toch denk ik dat het met die hoofdstotelarij wel mee valt. Ik zit nou ook nooit met mijn hoofd in de buurt van dat stukje interieur.

Test

Profiel  

jeroen_m
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 263

Gepost: 11 januari 2006 02:32 AM
  [ # 47 ]

Ja, dat is wat je vanmiddag ook zei. Ik denk ook niet dat je daar regelmatig met je hoofd zult uithangen, tenzij je rare capriolen uithaalt (over de kop rollen bijvoorbeeld). Ik sterl mij zo voor dat in gevallen die jij nooit hoopt mee te maken een paneeltje platte wipschakelaars beter aanvoelt dan een stel stekelige tuimelschakelaars. Maar goed daar ging het vanmiddag ook al over en volgens jou zal geen APK meester moeilijk doen over die uitsteeksels in het interieur. Ik moet het nog zien…. Wink 
Dat doet overigens geen afbreuk aan het door ons beiden gedeelde idee dat het wel mooi zou staan om op die plek een stel functionele schakelaars in te bouwen. De CX type 1 had tenslotte ook een stel schakelaars in het dak. Weliswaar boven de zonneklep en inderdaad wipschakelaars. Smile

`verum ipsum factum’

Profiel  

4 van de 4
« Eerste  < Vorige 2 3 4

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook