Totaal aantal Berichten: 1126
Geregistreerd: 06-01-2010
- Visa GTI 115ch
- Jumpy 2 liter HDI 140 6bak Nm320
En polyester, is dat niks…!!
Ik heb alle delen in mijn handen gehad.
Bouten en moeren gaan altijd los, als je Citroen voorbij Lyon en links van de Rhone komt.
VISA GTI 115 Fun, is not a straight line.
Totaal aantal Berichten: 3194
Geregistreerd: 16-06-2005
- SM 2.7 Carburateur
- C5 exclusive
- Berlingo 1.4 I multispace
- 2CV special
Met polyester bedoel je het reparatiedeel voor de vleugel ?
Ik maak nu altijd een gat aan de binnenkant van de vleugel ( dat je toch niet ziet )
zo kan alle smurrie erdoor lopen in plaats van op te hopen ,
en heb je gelijk een extra afvoerkanaaltje voor de hete lucht in de motorruimte .
Wat bedoel je met ” heb het in mijn hande gehad ” ??
Walter
Meten is weten , gissen is missen
Totaal aantal Berichten: 1126
Geregistreerd: 06-01-2010
- Visa GTI 115ch
- Jumpy 2 liter HDI 140 6bak Nm320
Alle SM delen bestaan in zijn geheel van polyester.
Deuren, motorkap, voorschermen, achterschermen en de achterklep.
En in mijn handen gehad wil zeggen dat ik heb ondervonden dat
deze delen stuk voor stuk vederlicht zijn, t.o.v. het origineel.
Bouten en moeren gaan altijd los, als je Citroen voorbij Lyon en links van de Rhone komt.
VISA GTI 115 Fun, is not a straight line.
Heb je ook Citroën SM-plaatdelen van polyester in je handen gehad. Ik heb die nog nooit gezien of erover gehoord van SM-isten. Ik betwijfel of het bestaat. Evert-Jan vertelde me dat hij eraan denkt polyester achterkleppen te laten maken. De kinnebak bestaat wel van kunststof, van glasvezel. Walter, de producent vertelde me dat hij ook stukken wil maken voor de voorschermen.
Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.
Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl
Totaal aantal Berichten: 43269
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Het bestaat. In Frankrijk zijn er mannen met SM’s voor circuit en rally gebruik die die delen gebruiken. Persoonlijk vind ik het niets voor op een auto die normaal gebruikt wordt.
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Totaal aantal Berichten: 43269
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Robin Visser schreef:Ik heb goede hoop dat als ik zover ben, dat er dan een set fijne nieuwe set hoge snelheidsbanden beschikbaar zal zijn…..
Die zijn er. Ze heten Michelin XwX.
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Ik dacht aan banden met een recent ontworpen profiel. Het moet na dik 40 jaar beter kunnen dan XWX.
Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.
Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl
Totaal aantal Berichten: 43269
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Dat is waar en daarom baal ik er zo van dat de door de Franse club gemaakte lichtmetalen velgen in RR- design 15 inch zijn. Waren dat 16 inch velgen geweest dan had ik ze gelijk gekocht.
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Totaal aantal Berichten: 1126
Geregistreerd: 06-01-2010
- Visa GTI 115ch
- Jumpy 2 liter HDI 140 6bak Nm320
R.Visser stuur me je Email per PB en ik stuur je de foto’s.
En helaas vind onze vriend W wel meer dingen niks.
Maar dat wil niet zeggen dat het voor een ander niks is.
Ik weet welk bedrijf ze maakt, echter daar zijn ze niet te bekomen.
Waar wel, weet ik ook.
Bouten en moeren gaan altijd los, als je Citroen voorbij Lyon en links van de Rhone komt.
VISA GTI 115 Fun, is not a straight line.
Totaal aantal Berichten: 43269
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Visa GTI 115 schreef:
En helaas vind onze vriend W wel meer dingen niks.
Maar dat wil niet zeggen dat het voor een ander niks is.
Zeg ik dat dan? Er staat dat ik het PERSOONLIJK niets vind voor een auto die NORMAAL gebruikt wordt. Graag goed uitleg geven aan dingen die ik schrijf…
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Ach, iedereen doet z’n best een bijdrage te leveren. Meestal als je de intentie of een menselijke waarde achter een geuite mening hoort, kun je er wel begrip voor hebben. Ergens iets van vinden, dat is vaak een bron van conflict, zo las ik pas geleden in een boekje van ombudsman Brenninkmeijer. Gelukkig zijn er mensen die onverdroten dingen bedenken en maken voor onze Diva’s die voorbij gaan aan alles wat erover wordt gevonden. Met een positieve feed back kunnen we Nico, de maker van de deurplaten, een beetje op weg helpen. Ik vrees namelijk dat een deurplaat voor E 550,- niet bepaald gretig aftrek vindt, hoewel zo’n plaat dat qua arbeid denk ik best wel zou moeten kosten. En dat is weer jammer, want dan kan zo’n initiatief wel ‘ns geen vervolg krijgen. Mijn mailadres heb je nu Visa GTI 115!
Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.
Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl
Totaal aantal Berichten: 10261
Geregistreerd: 21-04-2006
- Overig Mercedes CLA 250 shooting brake
waterman schreef:Visa GTI 115 schreef:
En helaas vind onze vriend W wel meer dingen niks.
Maar dat wil niet zeggen dat het voor een ander niks is.
Zeg ik dat dan? Er staat dat ik het PERSOONLIJK niets vind voor een auto die NORMAAL gebruikt wordt. Graag goed uitleg geven aan dingen die ik schrijf…
Misschien bedoelt hij Walter.
ex 2cv 15pk, 11BL 1938, dspecial 1973, ds pallas 23 IE bvh 1973, gs, austin princess 2300, cx 2400 break, bx 19 d, cx 2500 trd, xm 2.0 16v, mgb, mgc, Suzuki vitara, ds 21 ie pallas 1971, saxo 1.1i, sm 2.7 ie, xantia 2.0 16v, C5 3.0V6 exclusive, C4 1.6HDI, C4 1.6 16v.
Totaal aantal Berichten: 3194
Geregistreerd: 16-06-2005
- SM 2.7 Carburateur
- C5 exclusive
- Berlingo 1.4 I multispace
- 2CV special
waterman schreef:Dat is waar en daarom baal ik er zo van dat de door de Franse club gemaakte lichtmetalen velgen in RR- design 15 inch zijn. Waren dat 16 inch velgen geweest dan had ik ze gelijk gekocht.
Correctie Regembeau maakt die velgen !
Walter
Meten is weten , gissen is missen
Totaal aantal Berichten: 43269
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
OOO.. foutje
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Om ze te bemachtigen, hoef je geen Frans te kunnen spreken…..
http://link.marktplaats.nl/654044937
Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.
Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl