Omdat ik nog een speaker heb liggen wil ik die graag inbouwen in de Deauville. Nu blijkt er achterin een mogelijkheid te zijn, namelijk dat bakje tussen de voorstoelen. Hier loopt echter geen draad naartoe. Weet iemand of ik de hele middenconsole eruit moet halen om daar een draadje naar te trekken?
je kunt een draadje gemakkelijk onder de consol schuiven hoef je niet alles voor te demonteren.
ps woont u toevallig op de halterseweg naast intratuin? :
Citroen saxo 1.4 vts asics
citroen xsara picasso caractere
Nee dat ben ik niet, je mag trouwens je zeggen hoor. Je bedoelt zeker die witte BX die daar altijd in de tuin staat?
ja inderdaad het valt me op dat deze een ingevoerd kenteken heeft volgens mij is het 1.6 re dat typt ken ik niet zo.
Citroen saxo 1.4 vts asics
citroen xsara picasso caractere
Die middentunnel zit met precies 2 moertjes vast, da’s dus niet echt heel veel werk om er even uit te halen
Het is al ingebouwd, foto’s van het geheel:
Zo ziet het er achter uit, misschien dat ik het speakertje nog ergens mee kan bekleden
Dit is het enige wat je van het kabeltje zit, de rest gaat langs de handrem en zit in de tunnel gepropt.
Je kan toch ook dat voorste deel van de tunnel losmaken (waar de pook enzo dus zit), ook dat zijn 2 schroefjes en 2 plugjes. Dan is het draad helemaal onzichtbaar.
klinkt dat?? , 1 speaker in je middenconsole
Huidige eigen auto: geen
Huidige auto vriendin: Citroën Xsara 1.6
Gehad: Citroen saxo, 2x citroen xantia, 2x citroen BX GTI, citroen ZX
Och tis niet formidabel, is ook meer voor de gein hoor
Dat bakkie achterin was toch voor een subwoofer bedoeld?
BX19TD van 319000 - 406400 kms—> Verkocht aan Emiel (bx19trs)
"De pasvorm is zo belabberd dat ‘t best origineel zou kunnen zijn" - Harm
Dan kun je er maar een klein woofertje indoen want veel stelt de grootte van dat bakje niet voor hoor.
jebbers schreef:Dan kun je er maar een klein woofertje indoen want veel stelt de grootte van dat bakje niet voor hoor.
Tja, ik heb het niet bedacht
BX19TD van 319000 - 406400 kms—> Verkocht aan Emiel (bx19trs)
"De pasvorm is zo belabberd dat ‘t best origineel zou kunnen zijn" - Harm
ik zou dat draadje ook gewoon onder de console in duwen zonder deze eerst uit te breken
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017