Totaal aantal Berichten: 354
- Xantia 1.8 16v Break
- Xsara 1.6i Break
- Xsara 1.6 16v Break Bonheur
Even kleine vraag. Ik heb nog zo ‘n kromme spoiler liggen voor een BX Chic. (Zo eentje van het slechte soort.)
Heeft iemand daar nog belang bij? Anders gevraagd: kan iemand daar nog wat mee? Anders gaat ie van de week bij het grof vuil.
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
Waar ligt hij?
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
Totaal aantal Berichten: 354
- Xantia 1.8 16v Break
- Xsara 1.6i Break
- Xsara 1.6 16v Break Bonheur
Amsterdam
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
dan houd het voor mij op. Daar kom ik niet zo vaak.
Ik heb een keer een doorgehangen spoiler in het midden voorzien van 2 steuntjes Een beetje als de musketier achterspoiler. Dat misstond helemaal niet!
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
De mijne heb ik indertijd weggegeven, maar die BX in kwestie bestaat ook al niet meer naar mijn weten..
Misschien via-via doorgeven richting clubmagazijn ?
Schijt aan originaliteit.
Totaal aantal Berichten: 3455
- BX 16 Soupapes
- HY HY camper
- XM 2.0i 16V VSX Break
Die spoiler van deur63 heb ik toen gekregen
Ik heb die toen op mijn tri gezet die nog geen spoiler had, daar moest ik zelf de gaatjes voor boren en ik heb de afstand tussen links en rechts iets minder groot dan origineel gemaakt, daardoor werd de spoiler weer recht geduwd zeg maar. De kofferbakklep van die BX ligt nog in het club magazijn.
Maar goed, iemand die zelf nog de gaatjes moet boren kan een kromme spoiler er weer recht in zetten. Of de spoiler nog wat waarde heeft laat ik in het midden maar je kunt er zeker iemand blij mee maken.
http://www.mechuccio.nl
Mijn auto’s: XM 2.0i 16V break VSX, HY Camper DA-11-30, BX 16Valve MKII 10-GB-RX
Ex: 7 BX, 1 XM, 1 ZX
Totaal aantal Berichten: 3865
- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Ik heb wel eens ergens gelezen dat iemand ‘m weer (vrijwel) recht kreeg door ‘m een tijdje op de kop op een verwarming te leggen. Of dat echt helpt weet ik niet, maar je kunt het eens proberen.
Ja, dat was ik. Dat hielp inderdaad, 2 weken. Daarna was ie weer krom. De tip van Tony is de beste: gaatjes dichter bij elkaar, en hij blijft er prima uit zien.