Totaal aantal Berichten: 2791
- BX 19 TRS Break Automaat
- BX 19 RD break
- BX 19 TRS 4x4
- CX 25 GTi Turbo2
- CX 20 Break Turbo2
- ID/DS 23 Borg Warner
- Ami 8 Break
- BX GTi 4wd
- BX 1.9 4x4 Break
- BX 19 TRi Break
das mooi!
BX 19 RD break -> Dagelijks transport
BX SPORT -> Zondagsknaller
La passion ne s’arrête pas, les restaurations ne s’arrêtaient jamais.
Dat is dan weer een mooie meevallert. Wij hier allerlei doemscenario’s bedenken, maar de meest voorkomende oorzaak van elektrische storingen over het hoofd gezien.
`verum ipsum factum’
Toch ontzettend bedankt, kan altijd handig zijn voor een volgende keer misschien, of een andere forummer
ZX 16v 1992 groen—> stalling
BX 16v 1988 rood—> stalling
Xantia tct activa—> Te Koop
Zo was ik me al tijden aan het ergeren op mijn dashboardverlichting die het maar voor de helft deed. Had al eens geinformeerd wat die krengen kosten maar ik geloof iets van een paar euro per stuk??
Nu werk ik voor een electrotechnische groothandel en per toeval kwam ik in ons magazijn van die lampjes tegen, ook vastgezet in dat stukkie plastic maar zagen er iets anders uit. Kosten….paar euro voor 5 stuks.
Vanmiddag maar eens begonnen, stuur los, beplating eromheen los, klokje eruit, na wat gepiel die vleugelmoertjes gevonden en toen had ik de koepel los en kon er mooi van de achterkant bij. Lampje eruit en de nieuwe erin en verdraaid het pastte perfect. Alle kapotte lampjes vervangen en alles werkt weer
Alles bij elkaar 3 kwartier werk. Daarbij ontdekte ik dat het al eens los was geweest en er mistte hier en daar een schroef. Dit alles maar eens goed vast gezet en ja hoor het rammelt allemaal stukken minder!!
ex-bx gt
ex-bx tri
ex-saxo
ex-xantia
ex-bx progress
ex-C4 Picasso
2012 C5 Tourer