Totaal aantal Berichten: 1173
Geregistreerd: 09-09-2008
- CX 25 GTi Turbo
- XM 2.1 TD automaat vsx
- 2CV club
- XM 2.0 16V Aut.
Ongetwijfeld waar denk ik. Aan alles komt een keertje een end he.
Dus ja, ik reed/rijdt die dingen voor comfort (lees dus hydrauliek).
Dus als alles stalen veren wordt anno 2013, dan maakt dat de keus aan eenheidsworst weer groter. Ik ga dan maar eens kijken naar Scandinavische, Roemeense of Spaanse modelletjes:) En af en toe nog eens nostalgisch nagenieten in een eend of in de CX. Ik hoop tegen die tijd dichter bij het werk te wonen…
Ik ben blij dat ik geen marketing hoef te doen voor Citroen. Het is innovatief om je oude strong points over boord te gooien maar je moet er dan wel wat succesvol innovatiefs voor in de plaats hebben.
Mooi samengevat, vooral dat laatste…;-) Stadionplein is ook al verlaten en ingeruild voor iets anoniems in ZO
En misschien kansen om met Mulleriaanse ideeen een klein en exclusief bollenmerk te starten
Een ballenmerk zeg maar
Of beter…merk met balls
We kopen gewoon als Forum het merk Citroen…is dat een idee? Andre zou er blij mee zijn….back to the roots
Totaal aantal Berichten: 1173
Geregistreerd: 09-09-2008
- CX 25 GTi Turbo
- XM 2.1 TD automaat vsx
- 2CV club
- XM 2.0 16V Aut.
Fabriek in Marokko -verkoop punten tsja, Tunesie misschien. Want tegen de EU mogul regeltjes gaan we niet winnen Daar had Andre minder last van. Investeringskapitaal halen we uit India want hier kun je nog geen tientje lenen.
Ik weet het niet hoor….
Dat is operations…..nu de ideeen nog…wat gaan we maken?
Vind het naief als ik ben best wel een leuk id…PSA wil er niks mee….Buiten FR is Citroen nu bijna niks…buiten Europa is PSA niks behalve misschien wat in Afrika en ze maken goeie pepermolens dat moet gezegd.
Bedenk een nieuwe impuls voor het merk Citroen, innovatief maar met behoud van waarden en techniek.
Totaal aantal Berichten: 1173
Geregistreerd: 09-09-2008
- CX 25 GTi Turbo
- XM 2.1 TD automaat vsx
- 2CV club
- XM 2.0 16V Aut.
Niet moeilijk.
Een opvolger in het BX segment, daarna het Xantia/ C5 segment en tenslotte nog een topper in het XM/C6 segment. En we nemen als logo: simpelheid troef (kan er ook niet al te veel aan fout)
Vervolgens testen we die modellen uit a la de nieuwe Ford Transit (google!) en halen er nog 100 mankementjes uit.
O haha lachen..ga ik even bekijken….zat te denken aan andere toepassingen..misschien leisure/recreatie…ideaal met hydrauliek….even weg van de dagelijkse concurrentie in hetzelfde vat
Totaal aantal Berichten: 1173
Geregistreerd: 09-09-2008
- CX 25 GTi Turbo
- XM 2.1 TD automaat vsx
- 2CV club
- XM 2.0 16V Aut.
Moed verloren al verloren Ik sprak een leverancier van me die een C4 grand picasso (7 seater geloof ik) had ingeruild op een Toyota Avensis. En hij was er erg blij mee.
Citroen in Ierland doet het bar slecht. Vroeger was dat beter, Xantia, C5, Xara waren goed verkochte modellen.
Nu is het echt anders, C3, DS3 en 4 en 5; (behalve bij de dealer) echt, geen van die modellen op de weg. Wel oude Xara’s, die houden het ondanks die brakke achtervering toch goed en lang uit, op de bar slechte wegen hier.
Totaal aantal Berichten: 1173
Geregistreerd: 09-09-2008
- CX 25 GTi Turbo
- XM 2.1 TD automaat vsx
- 2CV club
- XM 2.0 16V Aut.
TonW schreef:O haha lachen..ga ik even bekijken….zat te denken aan andere toepassingen..misschien leisure/recreatie…ideaal met hydrauliek….even weg van de dagelijkse concurrentie in hetzelfde vat
hydraulisch waterbed
Beter nog: een hydraulische water sofa!
Picasso heeft stalen veren…geen onderscheidend vermogen dus ben je net zo blij met een Avensis
Denk aan een omgekeerd vehikel…leuk design, techniek zichtbaar…noem maar wat
en een grote dure..topsegment