Totaal aantal Berichten: 254
Geregistreerd: 16-11-2008
- Xsara Picasso 1.6 16V Caractere
- Xsara Picasso 2.0 16V Exclusive Automaat Panoramadak
Collega van me was er, heeft helaas alleen de buitenkant gefotografeerd ..
Nu: Xsara Picasso 2.0 Exclusive
Hiervoor: Xsara Picasso 1.6 Caractere - Grand C4 Picasso 2.0 Exclusive - Xsara Picasso 1.8 Difference 2 - C4 Picasso 1.6 THP Business - C5 Break 1.8 Ligne Prestige- C2 - AX
Totaal aantal Berichten: 636
Geregistreerd: 03-11-2007
- C5 C5 Aircross Benzine 130 EAT8 Business
Jammer! Ik heb tot nu toe nergens in de beurs-verslagen e.d. foto’s van het interieur en dashboard gezien, behalve de al eerdere geposte foto die hierboven in dit draadje staat dan.
Sinds 3-7-2020: C5 Aircross Business, benzine 130 EAT8
Vorige Citroëns: Grand C4 Picasso BlueHDi 120 EAT6 Business (2015-2020), C4 1.6 eHDi (2011-2015) en C4GP op lpg (2008-2011)
autoweek forum staat er vol mee..
http://www.autoweek.nl/forum/read.php?12,4517397,5085195,page=5#msg-5085195
mooi rood is niet lelijk…
Totaal aantal Berichten: 636
Geregistreerd: 03-11-2007
- C5 C5 Aircross Benzine 130 EAT8 Business
Top! Bedankt!
Sinds 3-7-2020: C5 Aircross Business, benzine 130 EAT8
Vorige Citroëns: Grand C4 Picasso BlueHDi 120 EAT6 Business (2015-2020), C4 1.6 eHDi (2011-2015) en C4GP op lpg (2008-2011)
Totaal aantal Berichten: 636
Geregistreerd: 03-11-2007
- C5 C5 Aircross Benzine 130 EAT8 Business
Benieuwd of het “pientere pookje” nog terugkomt bij de versies met automaat/EGS. Vond het altijd een reuze handig ding!
Sinds 3-7-2020: C5 Aircross Business, benzine 130 EAT8
Vorige Citroëns: Grand C4 Picasso BlueHDi 120 EAT6 Business (2015-2020), C4 1.6 eHDi (2011-2015) en C4GP op lpg (2008-2011)
Enkele foto’s van het interieur van de Technospace met een hogere resolutie zijn te zien op:
en op:
Sinds 17 maart 2012: C4 Picasso 5-zits 1.6 THP EGS Collection, Gris Aluminium met 17” lichtmetalen Sonneberg wielen en panoramadak.
Totaal aantal Berichten: 1891
Geregistreerd: 03-02-2012
- C4 (2004-heden) 16 e HDI 112 PK Exclusive EGS 6V
- (Grand) C4 Picasso 16 e HDI 115 PK Intensive MAN 6V
Ik moet em niet, heb het moeilijk met zo’n daschbord -boordplank.
Krijg er gen wauw gzvoel van zoals met de vroegere citroen modellen.
Om dan nog maar te zwijgen van die velgen.
September1978-Juli1989) 2CV6, Acadiane (Service wagen), Visa Club 650 2x, Visa Super X, Visa 11RE, Visa Chrono, GSA Pallas 5V 2x, CX Reflex, CX 2400 Pallas 2x, CX 2500 Diesel 2x, AX 3D TZS,BX 16 TRS 3x,BX TRD 1x, BX 19D 1x, BX 19RD Break 2x, BX TRD Turbo, Augustus1989-tot-Augustus1990 AX 14 D 3D, AX 11RE 3D Cituningkit. Prive Sept1990-tot-heden) Ford Taunus Coupe 1300, Renault 5 1200 3D, BMW 315, Hyundai S Coupe 1500, BX TRD Turbo, AX 11 TRE 5D, Saxo 15D SX 3D, Xsara 19D SX Break, Saxo VTS 14
3D, Peugeot 307 14 HDI 2x, C4 Exclusive 16 EHDI 112 pk EGS6, C4 Grand Picasso 16 EHDI 115 pk man6.
Totaal aantal Berichten: 636
Geregistreerd: 03-11-2007
- C5 C5 Aircross Benzine 130 EAT8 Business
Die velgen vindt ik ook niet mooi maar dat dashboard is zo slecht nog niet naar mijn smaak. Het ruimtelijke gevoel lijkt mij wel weer fantastisch.
Sinds 3-7-2020: C5 Aircross Business, benzine 130 EAT8
Vorige Citroëns: Grand C4 Picasso BlueHDi 120 EAT6 Business (2015-2020), C4 1.6 eHDi (2011-2015) en C4GP op lpg (2008-2011)
ben benieuwd hoe de nieuwe C4P gaat meevallen, vorig jaar januari heb ik een C4P gekocht
en in januari van dit jaar heb ik hem terug ingeruild voor een C4
vond het een vreselijke auto om mee te rijden…helaas..
dus ik hoop dat de nieuwe een stap vooruit is…
Totaal aantal Berichten: 636
Geregistreerd: 03-11-2007
- C5 C5 Aircross Benzine 130 EAT8 Business
Na 3 jaar C4P rij ik nu 2 jaar in de “gewone” C4. Qua weggedrag, motorisch en betrouwbaarheid een vooruitgang. Maar ik mis toch nog wel de ruimte, de hoge zit en het panorama-gevoel.
Hopelijk komt er nu ook eindelijk een bak met dubbele koppeling.
Sinds 3-7-2020: C5 Aircross Business, benzine 130 EAT8
Vorige Citroëns: Grand C4 Picasso BlueHDi 120 EAT6 Business (2015-2020), C4 1.6 eHDi (2011-2015) en C4GP op lpg (2008-2011)
Totaal aantal Berichten: 29
Geregistreerd: 17-10-2005
- (Grand) C4 Picasso 1.6THP Ligne Business
- C3 Pluriel 1.4 Caractere
Ik heb er inmiddels 120.000 km op zitten in een GC4P, maar de volgende wordt geen Picasso meer. Het concept, de ruimte en het gemak deugt beslist, de panoramaruit is en blijft fantastisch en ik vind de nieuwe steeds fraaier worden, maar die EB6V werkt meer en meer op mijn zenuwen en de zijwindgevoeligheid vind ik een verschrikking. De EGS is beter, maar kent nog alle onhebbelijkheden waar ik zo snel mogelijk van af wil. Voor mij volgende keer, als het even kan, het andere eind van het spectrum: DS5. Harder, straffer, veel minder ruim, maar wát een cadeaugevoel geeft die kar als je er in rijdt, laatst een volledige dag mee gereden, 1 grote bigsmile de hele dag. En is dat een brug te ver, dan roept de C5 nog altijd erg hard.
Overigens verwacht ik géén DSG automaat in de nieuwe Picasso, naar verluidt volgt wel een nieuwe VOLautomaat (zesbak). Da’s dan weer fijn.
Totaal aantal Berichten: 5999
Geregistreerd: 03-01-2007
- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
Totaal aantal Berichten: 17406
Geregistreerd: 15-10-2006
- CX 2400 Super
Citroën Belux heeft vandaag een set mooie foto’s vrijgegeven:
Het bijgaande persbericht spreekt niet alleen van “een krachtig en expressief design” en van “een interieur dat een loftgevoel uitademt”, maar ook van interessante technische nieuwtjes zoals een tactiel interface met 12” scherm in HD-kwaliteit en een actieve snelheidsregulator!
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 508
Geregistreerd: 30-08-2009
- Traction Avant 11BN 1954
- C4 (2004-heden) C4 puretech 130 S&S EAT8 Shine
- ID/DS ID19 Confort 1963
- Traction Avant 11BL 1955
Klopt, er is een uitgebreide perskit verschenen met tevens enkele video’s.
Overigens is de auto volgehangen met sensoren en camera’s om bijvoorbeeld automatisch afstand te houden t.o.v. een voorligger.