Hoi Autoliefhebbers,
Ik ben al even actief op een Renault forum en als webdeveloper heb ik een leuke toevoeging bedacht voor de hobbyisten. Ik hield mijn onderhoud namelijk bij in een excelsheet en vond dat wat achterhaald. Heb daarom een website gemaakt waar je het online kan bijhouden. Daarnaast kan je ook een PDF met je auto onderhoud genereren en op je ipad vanaf de bank bekijken. Misschien is dit ook interessant voor de Citroën liefhebbers?. Topic op het Renault forum is:
en de website waar het om gaat is Onderhoud beheren
het is verder gratis om te gebruiken.
Hoop dat jullie er iets aan hebben!
Ziet er goed uit!
Wat sympathiek dat je dat met een zusterclub wilt delen!
En dat allemaal gratis!
Handig dat je ook eigen werkzaamheden kan invullen. Normaal gesproken denk ik dat te onthouden, maar in de praktijk valt het meestal tegen…
Succes!
Totaal aantal Berichten: 1381
- C4 (2004-heden) C4-II Puretech 130
Nu gaat in de regel alleen de zon ‘s morgens nog voor niets op.
Wat is de catch?
Niet dat niet sympathiek is, maar er zal toch ergens de hosting van betaald moeten worden, om maar iets te noemen?
Leuk ding ! Vooral doorgaan.
Schijt aan originaliteit.
JKER schreef:Nu gaat in de regel alleen de zon ‘s morgens nog voor niets op.
Wat is de catch?Niet dat niet sympathiek is, maar er zal toch ergens de hosting van betaald moeten worden, om maar iets te noemen?
Hosting kosten vallen wel mee. Je krijgt wat inkomsten uit advertenties en er is een maximum van 4 auto’s dat je kan toevoegen (meer kan ook tegen betaling). Dit is een project wat ik naast mijn normale werk erbij doe.
Totaal aantal Berichten: 1173
- CX 25 GTi Turbo
- XM 2.1 TD automaat vsx
- 2CV club
- XM 2.0 16V Aut.
Mooi werk, leuk!
Ik zal het gebruiken voor de Renault als die ooit weer op de baan kan, alleen moet ik dan met terugwerkend kracht kunnen invullen…
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
nice! met terugwerkende kracht of in de toekomst invoeren is geen probleem.
Er is inmiddels een RDW koppeling gelegd (die is gratis) zodat je de specificaties kan opvragen van je auto (zoals ook via rdw.nl) en komende week ga ik een extra optie toevoegen aan de tijdlijn. Na tips mist er nog een algemeen onderhouds/accesoires optie. Bv voor monteren van de winter/zomerbanden, nieuwe spoiler etc. Dat komt er nog bij.