17 van de 48
« Eerste  < Vorige 15 16 17 18 19 Volgende >  Laatste »
   
Prestigeproject | elektrische perikelen
AZ
> 1600 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1626
Geregistreerd: 16-04-2007

- C3 c3 1.0 collection zenith
- 2CV 2CV-6
- ID/DS 21 Pallas BVH
- CX 25 prestige automatic
Gepost: 15 maart 2013 11:17 PM
  [ # 241 ]

Heb ik weer Smile

Hier is idd goed te zien dat het slangetje naar een tstukje loopt. Ben benieuwd

Profiel  
 
AZ
> 1600 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1626
Geregistreerd: 16-04-2007

- C3 c3 1.0 collection zenith
- 2CV 2CV-6
- ID/DS 21 Pallas BVH
- CX 25 prestige automatic
Gepost: 15 maart 2013 11:33 PM
  [ # 242 ]

Wat zijn normaal gesproken de consequenties van het loshalen van dat slangetje bij de benzinedrukregelaar? Waar bevindt zich trouwens de egr-klep?

Profiel  
 
jantje1948
> 10000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 10379
Geregistreerd: 21-04-2006

- Overig Mercedes CLA 250 shooting brake
Gepost: 16 maart 2013 12:27 AM
  [ # 243 ]

Heb je al een WPHB? Daar staat erg veel in en helpt je de winteravonden door te komen.

ex 2cv 15pk, 11BL 1938, dspecial 1973, ds pallas 23 IE bvh 1973, gs, austin princess 2300, cx 2400 break, bx 19 d, cx 2500 trd, xm 2.0 16v, mgb, mgc, Suzuki vitara, ds 21 ie pallas 1971, saxo 1.1i, sm 2.7 ie, xantia 2.0 16v, C5 3.0V6 exclusive, C4 1.6HDI, C4 1.6 16v.

Profiel  
 
AZ
> 1600 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1626
Geregistreerd: 16-04-2007

- C3 c3 1.0 collection zenith
- 2CV 2CV-6
- ID/DS 21 Pallas BVH
- CX 25 prestige automatic
Gepost: 16 maart 2013 05:02 AM
  [ # 244 ]

Ik heb wel een ‘Werkstatthandbuch’ in pdf-formaat. Deze moet ik nog even doorspitten. Over de egr staat hier volgens mij niets in.

Profiel  
 
demuywo
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3205
Geregistreerd: 05-04-2008

- ID/DS Dspécial
- CX Prestige automatic
Gepost: 16 maart 2013 10:39 AM
  [ # 245 ]

Beter laat dan nooit, want eigenlijk weet je het al, maar een gewone CX 2500 Automaat heeft dat potje (waarvan een leiding loszit) dus niet.

Als je dat kleine slangetje loshaalt van de benzinedrukregelaar loopt de motor normaal iets sneller (bij mij toch). Dat T stukje zit er bij mij trouwens ook niet op, rechtstreeks van spruitstuk ‘en plastique’ naar de regelaar.

Wat is dat ‘ding’ daar eigenlijk op je beschermplaat van je V-snaren? en ik zie dat je injectorenrails ook compleet anders is, EGR?

Best speciaal tongue wink   Als het nu nog allemaal werkt ook Laughing

Profiel  
 
Gepost: 16 maart 2013 12:34 PM
  [ # 246 ]

Dat is een foto van internet hoor, hierboven. Dus niet de motor van AZ.
Dat ding lijkt me een iets van een alarm ofzo.

Wat mij in zekere mate intrigeert, is hoe een sluiptol opereert! ©2D  Cool

Profiel  
 
AZ
> 1600 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1626
Geregistreerd: 16-04-2007

- C3 c3 1.0 collection zenith
- 2CV 2CV-6
- ID/DS 21 Pallas BVH
- CX 25 prestige automatic
Gepost: 16 maart 2013 11:14 PM
  [ # 247 ]

Ik ga er niet vanuit dat het slangetje aansluiten wonderen verricht, maar ik moet gewoon het hele systeem even goed nalopen. Ik vond deze PDF nog, waarin het systeem volledig lijkt te zijn gedocumenteerd.

Profiel  
 
René Jongejan
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9441
Geregistreerd: 27-09-2007

- C3 Pluriel 1.6 16v sensodrive
- C3 Picasso 1.6 VTi Exclusive
Gepost: 17 maart 2013 12:36 AM
  [ # 248 ]

Nu nog een cursus Zweeds. Laughing

Citroën en stock: DS23 Break Confort 1973, DS23IE Pallas bvm 1974, CX25TGD Turbo 2 ambulance 1990
Autres véhicules: 2x Moto Guzzi Le Mans II 1980, Peugeot 205 Accent 1.1 1993
Possédé et conduit: Honda CB500F 1974, 2CV6 1972, Renault 4F6 1977, CX2400 Super Break 1979, GSA1300 Service Tolée 1983, BX14RE 1983, BX19TRD Turbo Break 1989, XM2.1TD Break Ambiance 1994, AX1.4TGS 1993, AX1.1TGE 1995, CX25TRD Turbo 1 berline 1986

Profiel  
 
F.SvM
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9362
Geregistreerd: 25-05-2010

- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Gepost: 17 maart 2013 12:56 AM
  [ # 249 ]
AZ schreef:

Hier vond ik nog een oud draadje;

http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/178488/#349821

hier stond hij ook al Wink

De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/

http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/

Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.

Profiel  
 
AZ
> 1600 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1626
Geregistreerd: 16-04-2007

- C3 c3 1.0 collection zenith
- 2CV 2CV-6
- ID/DS 21 Pallas BVH
- CX 25 prestige automatic
Gepost: 17 maart 2013 01:04 AM
  [ # 250 ]

Oeps niet eens gezien. Ik vond m toevallig in m’n CX-map in dropbox…

Profiel  
 
AZ
> 1600 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1626
Geregistreerd: 16-04-2007

- C3 c3 1.0 collection zenith
- 2CV 2CV-6
- ID/DS 21 Pallas BVH
- CX 25 prestige automatic
Gepost: 23 maart 2013 11:11 PM
  [ # 251 ]
Profiel  
 
F.SvM
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9362
Geregistreerd: 25-05-2010

- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Gepost: 23 maart 2013 11:31 PM
  [ # 252 ]

En weg is ze. Laughing
Kun je alle sapjes erin laten zitten?
En graag wat foto’s van de bodem,zou leuk zijn.
Ben benieuwd naar je dorpel verhaal.

VgF

De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/

http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/

Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.

Profiel  
 
AZ
> 1600 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1626
Geregistreerd: 16-04-2007

- C3 c3 1.0 collection zenith
- 2CV 2CV-6
- ID/DS 21 Pallas BVH
- CX 25 prestige automatic
Gepost: 23 maart 2013 11:51 PM
  [ # 253 ]

Kun je dat aan denk je Wink

Wel een topding zo’n kantelbrug. Alleen de ruitenwisser vloeistof kwam eruit. De accu dient preventief verwijderd te worden.

Profiel  
 
AZ
> 1600 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1626
Geregistreerd: 16-04-2007

- C3 c3 1.0 collection zenith
- 2CV 2CV-6
- ID/DS 21 Pallas BVH
- CX 25 prestige automatic
Gepost: 24 maart 2013 01:39 AM
  [ # 254 ]

Over de gehele lenge was al een overzetdorpel geplaatst. Deze wordt nu eerst verwijderd.

Profiel  
 
paso
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9613
Geregistreerd: 10-08-2005

Gepost: 24 maart 2013 09:11 AM
  [ # 255 ]

Die kantelbrug koop je dat of huur je het ergens?

Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005,  Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017

Profiel  
 
 
17 van de 48
« Eerste  < Vorige 15 16 17 18 19 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook