Nadeel is volgens mij dat er geen cd-speler inzit. Zit op die plek volgens mij telefoonfunctie ofzo.
http://link.marktplaats.nl/654621434
Totaal aantal Berichten: 15707
- Traction Avant 11B Forest
- Overig Peugeot 306 1.6 Cabriolet Saint Tropez
- Overig Volvo 240 DL estate
- Panhard Dyna Z1 ToutAlu
- 2CV 2CV6 Spécial
- Overig Volvo V60 T5 Inscription
- GS/GSA Special
Zit er niet gewoon standaard een wisselaar in?
Totaal aantal Berichten: 1626
- C3 c3 1.0 collection zenith
- 2CV 2CV-6
- ID/DS 21 Pallas BVH
- CX 25 prestige automatic
Cd-speler is van vroeger
Totaal aantal Berichten: 1155
- C5 2.0 16v Comfort
Willeam schreef:Nadeel is volgens mij dat er geen cd-speler inzit. Zit op die plek volgens mij telefoonfunctie ofzo.
http://link.marktplaats.nl/654621434
Zit volgens mij een wisselaar in de kofferbak(?) Het model wat in die auto zit heeft volgens mij ook navigatie en een telefoonfunctie; niet verkeerd!
Met z’n vieren in je Eendje.
AZ schreef:Cd-speler is van vroeger
Hahaha. Maar een C5 uit 2003 is ook een beetje van vroeger.
En circa 2.000 cd’s staan, wel leuk om die af en toe in de auto te kunnen draaien.
Totaal aantal Berichten: 1806
- C3 1.2 Max EAT6
- 2CV Spécial
- 2CV AZ
Wisselaar zit onder de bijrijdersstoel bij deze radio/gsm/navi unit ... ( 6 stuks ) ...
Citroën 2CV AZ-A Bleu Weekend
Citroën 2CV6 spécial Rouge de Castille (.•\=/•.)
Citroën C3 1.2 Max EAT6 Noir Perla Nera
Navi en gsm unit is leuk maar verwacht ik niet veel van bij een auto van tien jaar terug. Qua uiterlijk ben ik verliefd op deze: http://link.marktplaats.nl/648287689
Tis m geworden die grijze exclusive. Koop is rond. Netste en verhoudingsgewijs scherpst geprijsde C5 die ik ben tegengekomen. Beetje saaie kleur met dito interieur maar je moet wat. Mn peuterdochter riep al: “waarom geen roze?!?!”
Nu nog iemand vinden die telefoongebeuren uit dashboard sloopt en vervangt door de standaard radio/cdspeler. Dat telefoongedoe is zo gedateerd (net als de navigatie natuurlijk) daar kan je niks meer mee anno 2013.
Die Navi moge dan wel een oudje zijn, maar zó slecht is ‘ie niet.
Het is een wat aangepaste VDO 5000, met als belangrijk voordeel dat er nog altijd actuele kaarten voor gemaakt worden. Dat zijn de non-CIQ kaarten van Navteq.
Groet,
JW
GÉÉN vragen via PB’s, daar is het forum voor
Totaal aantal Berichten: 1806
- C3 1.2 Max EAT6
- 2CV Spécial
- 2CV AZ
Idd met nieuwe kaarten werkt het prima ....
Misschien niet snel meer , maar dat geeft niet.
Net als de tel functie , die is beter dan menig achteraf geplaatst carkitje.
Citroën 2CV AZ-A Bleu Weekend
Citroën 2CV6 spécial Rouge de Castille (.•\=/•.)
Citroën C3 1.2 Max EAT6 Noir Perla Nera
Nou, ik heb me aangemeld op C5 forum. Daar zal ik de boel eens bevragen. Als telefoonfuncitie redelijk makkelijk in werking is te stellen is het het overwegen waard natuurlijk. Woensdag auto halen en dan met instructieboekje in een hoekje.
Menno schreef:....
Net als de tel functie , die is beter dan menig achteraf geplaatst carkitje.
Met maar een nadeel: bij mijn weten alleen bruikbaar op het 900 MHz netwerk. Dat wordt alleen nog door KPM en Vodafone/Libertel gebruikt, met een wat beperkte dekking.
Groet,
JW
Kan me niet voorstellen idd dat het met een iPhone5 gaat werken. Vervangen door de standaard cd-speler gaat waarschijnlijk niet i.v.m. boordcomputer?
Je moet er een aparte SIM in stoppen, staat verder helemaal los van je iPhone.
Groet,
JW
Totaal aantal Berichten: 1626
- C3 c3 1.0 collection zenith
- 2CV 2CV-6
- ID/DS 21 Pallas BVH
- CX 25 prestige automatic
Willeam schreef:Vervangen door de standaard cd-speler gaat waarschijnlijk niet i.v.m. boordcomputer?
Dat wil je niet.