Ik heb het volgende probleem, als ik de zx uit 1997. op slot doe, met de deurvergrendeling, moet ik de achterportieren met de hand dicht doen. Kan niet de bedoeling zijn.
Dit terwijl de voorportieren wel dicht gaan. Weet alleen even niet waar ik kijken moet. Weet iemand raad. ik niet meer.
watje
michael.
Du pain, du vin, et toujours le citoen hihihi.
Ik heb dit met de passagiersdeur vooraan
Doe hem open maar krijg de deur niet open (werk wel na paar keertje open toe te doen)
Ookal voorgehad : Ik was aan hhet rijden en ineens viel de deur open
Ik wou ze dicht doen maar ging niet, paar keer met de deur slaan maar helpt niet
(Weer na enkele keren lukte het wel)
Volgens mij gewoon deurslotje vasgelopen (misschien wat inoliën?)
Idem met jouw probleem slotje reageert niet meer zo goed (ofwel een elektrisch probleem?)
Heb de boel eens lekker ingesmeerdm met wd40. Gevolg is nu dat de ene kant wel lekker soepel loopt, en de andere kant weer open kan. Het cv motortje in die deur, is weer van het palletje geschoten. mmmm.
Als ik die ook insmeer en beter vastzet, heb ik weer een afdoende afgesloten auto. En werkt het dus weer.
Groetjes
michael.
Inderdaad wd40 werkt altijd voor alles
Hihihih alles werkt weer naar behoren, lettelijk en figuurlijk alles doordrengt met wd40. Nog beter zelfs als dat ie in het begin deed.
groetjes
watje…. vandaag niet. gewoon aan begonnen.
mmmm… had weer een beetje kuren, en het gewoon even zat zijn. Ben ik op zoek gegaan naar een ander motortje.. voor in de deur. Blijkt dus dat de citroen ax. een zelfde motortje gebruikt in de deur.
Dus die erin geplant, en wat denk je…. draaien als een tierelier als ik me sleutel omdraai… hihih
moet kunnen toch.
watje….
michael.