10 van de 17
« Eerste  < Vorige 8 9 10 11 12 Volgende >  Laatste »

Le Citron Pressé 2013
jaco
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 6124

Gepost: 19 maart 2013 02:24 PM
  [ # 136 ]

Ja, nee, dat heeft de vorige keer ook al zoveel enthousiaste reactie opgeleverd. Laughing

Vraag mensen anders gewoon de meest fanatieke foto van zichzelf te posten en kies daar een winnaar uit! *Hoopt dat zijn eerdere post nu geen fluit meer waard is*

Profiel  

RensKorevaar
> 17000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 17403

- CX 2400 Super
Gepost: 19 maart 2013 02:27 PM
  [ # 137 ]

Bij dezen: deelnemers aan deze heel bijzondere wedstrijd kunnen hun verbale argumenten graag met een foto visueel kracht bijzetten!

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  

jaco
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 19 maart 2013 02:30 PM
  [ # 138 ]

Very Happy

Profiel  

hogervp
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 8162

- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Gepost: 19 maart 2013 04:35 PM
  [ # 139 ]

Hoeveel plaatsen zijn er nog vrij, eigenlijk?

Iemand nog doneren?

Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  

RensKorevaar
> 17000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

- CX 2400 Super
Gepost: 19 maart 2013 04:54 PM
  [ # 140 ]

In deze wedstrijd gaat het om één plaats, dus doe snel mee, Patrick! Bij Le Citron Pressé (trainingsdag én rally) zijn nog meer plaatsen vrij, maar ook daarvoor geldt hoe sneller aanmelden, hoe beter!

Profiel  

XMTurboCT
> 1600 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1691

Gepost: 20 maart 2013 05:17 PM
  [ # 141 ]

Grijp deze kans en ervaar hoe het is om in de XM of CX van een topnavigator mee te doen aan de trainingsdag van Le Citron Pressé!

Misschien toch een beetje meer een type 1 type… of toch type 2

Word lid van de XM Club!

Citroën XM turbo ct

Profiel  

jaco
> 6000 berichten

Gepost: 20 maart 2013 06:41 PM
  [ # 142 ]

Nog steeds geen inzendingen?  zipper

Profiel  

Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27923

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 20 maart 2013 07:13 PM
  [ # 143 ]

Rens, ik wil mijn services als ervaren LCP bestuurder graag aanbieden Smile

Zoals het in de rally ook hoort heeft de navigator het laatste woord, dus in dit geval ook de keuze van welk type Citroën.

Als extra voordeel kunnen we misschien nog iets van elkaar leren.
Heb je ook nog een plekje vrij voor iemand op de achterbank voor extra ondersteuning in het navigatiewerk Wink

Profiel  

XMTurboCT
> 1600 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1691

Gepost: 21 maart 2013 08:27 AM
  [ # 144 ]

Rens, zullen we even overleggen? We moeten mijn naamgenoot niet wijzer maken dan ie al is he? Wink Smile

Misschien toch een beetje meer een type 1 type… of toch type 2

Word lid van de XM Club!

Citroën XM turbo ct

Profiel  

Toeters en bellen
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 249

Gepost: 22 maart 2013 06:20 PM
  [ # 145 ]

Na twee deelnames als navigator aan LCP in 2011 en 2012 zit dit jaar meedoen er helaas niet in. O.a. omdat de vaste piloot en auto dit jaar niet beschikbaar zijn, maar ook andere zaken spelen een rol. Het lijkt mij wel een leuke uitdaging om te zien hoe ik het er als piloot vanaf zou brengen, of het mij lukt om in een van Rens’ bolides (bijna) blind de commando’s van de navigator op te volgen. In dat geval zou ik voor de volgende editie een navigator kunnen zoeken en een van de eigen kanonnen in kunnen zetten.

Profiel  

RensKorevaar
> 17000 berichten

- CX 2400 Super
Gepost: 24 maart 2013 06:31 PM
  [ # 146 ]

Dames en heren, jongens en meisjes, jullie hebben vast heel lang en met heel veel spanning gewacht op de uitspraak van de jury. Die jury was niet lui, die lag onvrijwillig in de Hoge Venen in een greppel en moest weer de weg opgesleept worden. Dat is inmiddels gebeurd, waarvoor dank!

De jury wil zich bedanken voor het overweldigende aantal inzendingen en voor de buitengewoon hoge kwaliteit ervan. Ook na lang beraad is het ons niet gelukt een winnaar te kiezen en dus maken we er twee bekend. Arjan Verkade wint deelname aan de trainingsdag van Le Citron Pressé met de navigator van zijn keuze en met een BX GTi, een CX GTi Turbo2 of een DS 23ie Pallas uit eigen stal. Toeters en bellen wint deelname aan de trainingsdag van Le Citron Pressé in de XM 3.0 V6 of de CX 25 Prestige Turbo2 van zijn navigator.

Allebei van harte gefeliciteerd en tot ziens op zaterdag 30 maart om 09h30 in Lienden voor de plechtige prijsuitreiking!

Al degenen die we helaas hebben moeten teleurstellen en die deze keer niets gewonnen hebben, raden we aan zich zo snel mogelijk zelf in te schrijven op lecitronpresse.nl voor zowel de trainingsdag op 30 maart als de rally van 8 tot en met 11 mei.

Profiel  

jaco
> 6000 berichten

Gepost: 24 maart 2013 08:17 PM
  [ # 147 ]

Ooooooooooooooooo wat jammer! Ik heb nog zo mijn best gedaan, maar behoor tot mijn grote teleurstelling niet tot te winnaars. Jammer, volgende keer beter. Very Happy

Profiel  

RensKorevaar
> 17000 berichten

- CX 2400 Super
Gepost: 24 maart 2013 08:21 PM
  [ # 148 ]

Altijd hetzelfde. Eerst doen ze mee en roepen ze dat ze niet willen winnen. Wanneer de prijs dan naar iemand anders gaat, moeten ze toch huilen… Deze jury heeft dat al zo vaak gezien dat ze zich niet meer laat vermurwen!

Wink

Profiel  

jaco
> 6000 berichten

Gepost: 24 maart 2013 08:46 PM
  [ # 149 ]

very sad

Very Happy

Profiel  

demuywo
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3205

- ID/DS Dspécial
- CX Prestige automatic
Gepost: 29 maart 2013 09:19 PM
  [ # 150 ]

Ik heb onverwachts nieuws gehad dat ‘mijn’ navigator/copain de route, er morgen niet kan bij zijn…
Als er iemand in de greppel wil belanden, kunnen ze plaats nemen in mijn Prestige Laughing

Ik heb dus nog een plaatsje…

Profiel  

10 van de 17
« Eerste  < Vorige 8 9 10 11 12 Volgende >  Laatste »

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook