47 van de 146
« Eerste  < Vorige 45 46 47 48 49 Volgende >  Laatste »
   
Steely Dan, la CX Break de Bogarde VERKOCHT
erikkuiper
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2243
Geregistreerd: 13-09-2006

Gepost: 25 maart 2013 04:48 PM
  [ # 691 ]

Dat een voorkamer in stukken breekt en schade veroorzaakt heb ik nog nooit gehoord.
Wel dat de kamers loszitten en gaan rammelen.
Een nieuwe zal toch geen 450 euro kosten?

Overigens gaan die stuk door slechte verstuivers

CX limousine, TRD I, TRD II, Tatra 603, skoda 110, mercedes 240 TD, mercedes 406, mercedes 206, xantia 16v

Profiel  
 
waterman
> 40000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 43198
Geregistreerd: 26-02-2005

- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Gepost: 25 maart 2013 05:01 PM
  [ # 692 ]
erikkuiper schreef:

Dat een voorkamer in stukken breekt en schade veroorzaakt heb ik nog nooit gehoord.

Komt wel voor. Alleen niet bij CX’en. Wel bij bepaalde XUdt’s. Geeft megabende.

Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!

Doneer, zo blijven we draaien!

disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste

Profiel  
 
bogaard77
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 25510
Geregistreerd: 31-07-2003

- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
Gepost: 25 maart 2013 06:54 PM
  [ # 693 ]

Koprevisie was altijd 40 eu per klep dus 4 meier en klaar.

Ik ga even informeren. Inmiddels de facom aan het werk gezet.. Goed gereedschap ...enz..

Foto’s volgen.

Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>

Profiel  
 
EW
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5008
Geregistreerd: 03-08-2004

Gepost: 25 maart 2013 08:55 PM
  [ # 694 ]
waterman schreef:
erikkuiper schreef:

Dat een voorkamer in stukken breekt en schade veroorzaakt heb ik nog nooit gehoord.

Komt wel voor. Alleen niet bij CX’en. Wel bij bepaalde XUdt’s. Geeft megabende.

heb het ook wel van kangootjes gehoord.

Profiel  
 
erikkuiper
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2243
Geregistreerd: 13-09-2006

Gepost: 25 maart 2013 11:36 PM
  [ # 695 ]

Ja klopt, maar bedoelde bij cx.

CX limousine, TRD I, TRD II, Tatra 603, skoda 110, mercedes 240 TD, mercedes 406, mercedes 206, xantia 16v

Profiel  
 
bogaard77
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 25510
Geregistreerd: 31-07-2003

- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
Gepost: 26 maart 2013 10:35 AM
  [ # 696 ]

De nieuwe tang in place: Wat een verademing is zo’n ding.

De eerste geslepen:

klep:

Ik heb er 4 gedaan en die zijn nu helemaal dicht!

Tijd zat voor de andere 4 want het waterpijpje is vertraagd in de franse post…

(ja ja leo… ik weet het…) Smile

Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>

Profiel  
 
Gepost: 26 maart 2013 11:22 AM
  [ # 697 ]

Oké, maar die van mij is geen NOS natuurlijk. Laughing

Wat mij in zekere mate intrigeert, is hoe een sluiptol opereert! ©2D  Cool

Profiel  
 
waterman
> 40000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 43198
Geregistreerd: 26-02-2005

- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Gepost: 26 maart 2013 03:30 PM
  [ # 698 ]

mooi moment om de in- en uitlaatkanalen eens lekker te flowen!

Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!

Doneer, zo blijven we draaien!

disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste

Profiel  
 
Dumnoz
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 626
Geregistreerd: 08-08-2008

- C5 2.0 16v (LPG-G3)
Gepost: 26 maart 2013 06:28 PM
  [ # 699 ]

Daar heeft hij nu tijd voor. zou ik zeker doen.

Groetjes Harry

Profiel  
 
Vermond
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2198
Geregistreerd: 21-08-2007

- BX d
- BX trd turbo
- BX trd turbo break
- BX tzd turbo break
Gepost: 29 maart 2013 09:56 PM
  [ # 700 ]

Bogaard77, hoe lang ben je bezig geweest met slijpen/polijsten per klep? Ik ben toevallig nu met een BX turbodiesel kop bezig, maar krijg de kleppen zelf niet zo mooi matgrijs. Klepzetels zien er super uit, maar de kleppen blijven wat imperfecties hebben.

Profiel  
 
Gepost: 29 maart 2013 10:15 PM
  [ # 701 ]

Denk dat Boog dit niet met de hand heeft gedaan. Want voor zo’n resultaat ben je wel eventjes aan het slijpen per klep. Wink
Met de hand houd je lang kleine imperfecties en dat is niet erg als ze uiteindelijk maar goed afdichten. Té ver mag je ook niet slijpen.

Wat mij in zekere mate intrigeert, is hoe een sluiptol opereert! ©2D  Cool

Profiel  
 
bogaard77
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 25510
Geregistreerd: 31-07-2003

- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
Gepost: 29 maart 2013 10:33 PM
  [ # 702 ]

je doet dit met een stukje benzineslang 8mm binnendiameter op de klep en die zet je met een stukje ijzer in de boormachine. dan op erg laag toerental en heen en weer. af en toe even los van de zitting en dan weer erin. niet te veel kracht.. ik doe zo’n 2 minuten per klep…

Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>

Profiel  
 
bogaard77
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 25510
Geregistreerd: 31-07-2003

- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
Gepost: 29 maart 2013 11:02 PM
  [ # 703 ]

pijp is binnen:

verder speln met een sensor van chyparse die voor de originele tempsensor bedoeld is..


pijpje..

Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>

Profiel  
 
bogaard77
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 25510
Geregistreerd: 31-07-2003

- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
Gepost: 04 april 2013 01:12 PM
  [ # 704 ]

De poorten zijn nu mooi glad!

Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>

Profiel  
 
waterman
> 40000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 43198
Geregistreerd: 26-02-2005

- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Gepost: 04 april 2013 02:14 PM
  [ # 705 ]

MOOOOOOOI!!!! Cool

Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!

Doneer, zo blijven we draaien!

disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste

Profiel  
 
 
47 van de 146
« Eerste  < Vorige 45 46 47 48 49 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook