Hallo Allemaal
Eerst even voorstellen aan de XMmers in dit deel van het forum
Ik ben Hans en pas kort in het bezit van een XM 2.0I 16v automaat 1997 sedan
waarom een XM ik kon het niet laten ben een beetje ziek citrofilie is er geconstateerd geen medicijn tegen te krijgen. erg he
Goed nu de XM heeft een aantal bekende problemen maar daar kan ik wel mee overweg elec. ramen enz.
maar er is een probleem ????
Ik ga vertellen:
starten benzinemeter op de stand die ik verwacht oke dus
ga rijden benzinemeter zakt (heel normaal) ga ik harder rijden dan zakt de meter sneller (ook normaal)tot het niveau van het alarm licht en lager bij een snelheid van 130 in 10 min van 3/4 vol naar kurkdroog volgens de meter
ga ik zachter rijden gaat de meter stijgen (He) stop ik en wacht even dan stijgt de meter weer naar de stand die ik verwacht.
na veel overpeinzing kom ik tot de conclusie dat ik het niet weet
iemand van het forum wel?
met de beste groetjes Hans
grtz Hans
2cv6 Pick-Up
AZAM 18pk
Saxo 1.4 VTS
De vlotter in de tank (vlotter zelf of stekkerverbinding) of het stekkertje achterop de meter bij de klokkenwinkel die wat los zit.
XM 2.1 TD Y4 1999 Prestige. Niet meer.