Handsfree Bluetooth
Free_ltd
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 39

- DS 5 DS5 BlueHDi 180 Automaat So Chic
Gepost: 22 november 2012 05:43 PM

Hey,

Ben dus nieuw hier.  Reed eerst met een C-Crosser waar ik 172.000km op 3 jaar heb neergezet en nu vorige week donderdag mijn C5 Touring afgehaald waar na 3 jaar wss weer zoveel kms op staan Smile

Ik heb een 2012 Touring 1.6E-hdi EGMV.  Zalig wagentje. 

Maar ik zit al met een probleem en wil eerst wat meer info hebben voordat ik bij de garage ga klagen.

Ik heb een iPhone 4S met IOS6 erop.  In de wagen staat zo een business-gps systeem of hoe ze het anders noemen.  Zo stond toch in de brochure.  Dat ding heeft dus bluetooth en het pairen ging dus perfect.  En bellen ging dus ook ff goed, maar een paar uurtjes erna bleek al dat de connectie weg was en met veel moeite weer terug.  Het bleef een gezeik.  Van de 10 telefoons die ik binnen kreeg, moest ik hem 8 x tegen mijn oor houden omdat de connectie weer weg was en het was nog niet eens simpel om die terug te krijgen.

Dan maar alles eruit smijten en opnieuw pairen.  Maar geen verbetering.  Dan naam van toestel veranderd en ook de naam van mijn iphone veranderd en opnieuw pairen.  Nu gaat het precies wat beter, maar ik vrees er nog altijd een beetje voor.  Morgen zal het wel weer wat problemen geven.  Dus voor de zekerheid mijn oortjes ook maar meenemen.  Want ik krijg in de wagen zo een 20-tal telefoons per dag, en dan is 8/10 wel veel om aan je oor te houden Smile

Zijn er mensen die hetzelfde hebben meegemaakt en weten wat het kan zijn?  En hoe op te lossen?
Ik weet zelfs niet hoe ik kan opsporten of het probleem bij de iPhone of de wagen ligt.  Ik vermoed de wagen, want voorheen nooit BT problemen gehad met de iphone.

Profiel  

Free_ltd
< 100 berichten
Rank

Gepost: 06 februari 2013 01:32 PM
  [ # 1 ]

Voor degenen met hetzelde probleem, ik ben iets aan het proberen dat er al heel goed uitziet.

In de iPhone naar instellingen - Bluetooth - toestel wagen - en dan Synchroniseer contacten uitschakelen.  Tot nu toe al positief, maar kan pas over een paar dagen uitsluitsel geven of het altijd zo gaat zijn.

Profiel  

Free_ltd
< 100 berichten
Rank

Gepost: 26 maart 2013 08:04 PM
  [ # 2 ]

Na lang testen is dit niet de oplossing Smile

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook