bluetooth storing
Guido P Schmidt
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 5

Gepost: 07 januari 2006 06:26 PM

Enige jaren geleden heb ik een comfort carkit van siemens ingebouwd in mijn xsara break. Regelkasje lag achter asbak onder vak.

Heb nu een nokia telefoon met bluetooth carkit CK7w , weer ingebouwd opdezelfde plek.

Als ik nu start gaat lampje “stop” knipperen. Klik ik op het juiste moment de telefoon in de houder (bluetooth schakeld dan uit) dan heb ik geen probleem.

Kan de bluetooth storen op mijn boord computer?
citroën xsara break 2.0 hdi 1999

De weg kwijt? kijk op http://www.gps-info.nl

Profiel  

jeroen_m
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 263

Gepost: 09 januari 2006 01:04 AM
  [ # 1 ]

@Guido P Schmidt:
Dus je hebt op de zelfde plek een andere carkit ingebouwd, de vorige had geen blauwtandje en deze nieuwe heeft dat wel? Heb je wel dezelfde draden gebruikt voor de voeding?
Als dat zo is, dan is het vreemd dat je nu wel storing hebt. Groot verschil is natuurlijk dat deze carkit een klein RF-zendertje heeft (blauwtandje). Dat zou misschien storing kunnen veroorzaken.
ZX-Cruiser dacht niet onterecht aan multiplex perikelen. Ik weet niet of er in de Xantia ook gebruik gemaakt wordt van multiplexerlarij. Wat ik hier op het forum aan radio- of carkitgerelateerde multiplexperikelen kon vinden heeft meer betrekking op nieuwere modellen.
Kijk maar:

..Forum index> Berlingo> tellers vallen uit
..Forum index> Elektrisch> halve auto zonder stroom als ik kontakt aanzet (Berlingo)
..Forum index> Xsara / Picasso> Nokia CK-7W inbouwen
..Forum index> Xsara / Picasso> Xsara Ligne Prestige 1.6i: lampjes dashboard branden zomaar
..Forum index> Xsara / Picasso> Effe een carkit inbouwen
..Forum index> Xsara / Picasso> Deurvergrendeling met eigen wil

`verum ipsum factum’

Profiel  

Guido P Schmidt
< 100 berichten
Rank

Gepost: 10 januari 2006 05:41 PM
  [ # 2 ]

dank

ik blijf problemen houden heb nu alles eruit. Ga langs dealer, heb 20 jan afspraak voor inbouw

Profiel  

jeroen_m
> 200 berichten
RankRankRank

Gepost: 11 januari 2006 12:49 AM
  [ # 3 ]

Hee wat vervelend nou. Als je dan tochmaar je toevlucht zoekt bij de dealert, probeer er dan op zijn minst wijzer van te worden zonder je iets wijs te laten maken. Sorry, maar ik ben niet zo van het naar de dealer rennen en als ik het dan doe wil ik er het maximale uithalen, want die rakkers zijn duur zat. Niks op tegen dat een dealer geld kost, maar dan wil ik er wel wat voor terug zien. Ik heb hier in de buurt nogal slechte ervaringen met de dealert. Dat is voor mij een plek waar ik mijn kop niet meer laat zien. Uitvreters met zero service Evil or Very Mad . Maar goed, dat is meer een verhaal voor in   een ander topic . Ik hoop dat jouw dealert waar voor zijn tarief biedt en jou de boel werkend maakt en je ook vertelt wat er nou mis was. Als jij de daarbij opgedane kennis nu hier met je forumgenoten deelt, dan zijn er nog meer mensen bij gebaat.
Ik (en waarschijnlijk meerderen met mij) ben erg benieuwd wat er nu ten grondslag lag aan deze storing.

`verum ipsum factum’

Profiel  

Guido P Schmidt
< 100 berichten
Rank

Gepost: 12 januari 2006 07:40 PM
  [ # 4 ]

weet wat meer

het is ook geen citroen dealer.
Wel iemand die meedenkt. Hebben de auto uit gelezen en er zit een storing in de ventilator van de airco. (heeft niks met carkit inbouw te maken) (ook geen last van multiplex)

Morgen word er na gekeken.

De inbouw zat bij het telefoon abonement, maar ik kon niet wachten met inbouwen.

Profiel  

jeroen_m
> 200 berichten
RankRankRank

Gepost: 13 januari 2006 01:22 PM
  [ # 5 ]

Re: weet wat meer

Guido P Schmidt schreef:

het is ook geen citroen dealer.
Wel iemand die meedenkt.

Er zijn ook ciroendealerts die wel meedenken, maar net de dichtstbijzijnde hier denkt meer aan zichzelf.

Guido P Schmidt schreef:

Hebben de auto uit gelezen en er zit een storing in de ventilator van de airco. (heeft niks met carkit inbouw te maken) (ook geen last van multiplex)

Zal je net zien: Toevallig werd die storing gesignaleerd nadat je de carkit had ingebouwd. Sommigen schrijven dit toe aan “karakter”.

Guido P Schmidt schreef:

De inbouw zat bij het telefoon abonement, maar ik kon niet wachten met inbouwen.

Ja, als je zoiets zelf kunt, ga je niet zitten wachten op een monteur, Jijzelf de lol en eerder klaar om het uit te proberen (nog meer lol).

Nou, fijn dat het “mysterie” is opgelost Very Happy

`verum ipsum factum’

Profiel  

Guido P Schmidt
< 100 berichten
Rank

Gepost: 13 januari 2006 07:00 PM
  [ # 6 ]

het is de motor van de airco ventilator.

mistery inderdaad verholpen.

Profiel  

René
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27724

Gepost: 13 januari 2006 07:09 PM
  [ # 7 ]

Mooi….

slotje

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook