Zaterdag kom ik met de witte Gti. De Tzi 16V gaat pas naar een meeting als hij voor het overgrote deel helemaal klaar is. Tot die tijd hou ik em liever binnen. Ik ben nog met een aantal dingen bezig, onder andere met het aanpassen van het dashboard, interieur, rolkooi, extra elektrische schema’s, radiografische AB, etc. etc.
Ik moet bekennen dat ik me lelijk heb vergist, wil je het echt goed doen, wat ik dus wil, dan ben je gigantisch veel vrije tijd kwijt, die ik helaas niet heb, omdat ik toch naar alle meetings wil van de verschillende clubs.
Tot zaterdag allemaal!!
:susp
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
WYD schreef:Zaterdag kom ik met de witte Gti. De Tzi 16V gaat pas naar een meeting als hij voor het overgrote deel helemaal klaar is. Tot die tijd hou ik em liever binnen. Ik ben nog met een aantal dingen bezig, onder andere met het aanpassen van het dashboard, interieur, rolkooi, extra elektrische schema’s, radiografische AB, etc. etc.
Ik moet bekennen dat ik me lelijk heb vergist, wil je het echt goed doen, wat ik dus wil, dan ben je gigantisch veel vrije tijd kwijt, die ik helaas niet heb, omdat ik toch naar alle meetings wil van de verschillende clubs.
Oh ik dacht dat je nu wel een keer klaar zou zijn. Maar als ik het allemaal zo lees is het een complete verherbouwing geworden. Dat zijn leuke projecten, alleen er gaat zoveel tijd (en geld) inzitten. En ach, die witte GTi van je is ook stoer. (Als je die auto ooooit kwijt wil….Je weet me te vinden)
Test
haha, alles is te koop, dan kan ik een leuke 205 gti kopen
Jij een 205? Dan ga je zeker voor de V6 24V 3.0 liter????
Je mag me zaterdag een bod doen. Babbelen we er in Wateringen wel even over.
Test
Ik spreek je zaterdag uiteraard wel even.
Helaas voor mij, maar misschien leuk voor sommigen van jullie ben ik genoodzaakt onderdelen te verkopen ter subsidiering van mijn BX project. Ik zal zaterdag dus wat interessante onderdelen meenemen voor de verkoop. Ook zal ik proberen wat foto’s te maken van de rode Tzi 16V en deze meenemen.