Heeft iemand goede ervaringen met een bepaald merk navigatie/smartphone/mp3 speler-houder in het ventilatierooster van de C4 of is dit rooster daar niet echt geschikt voor? Er zijn nl. een hoop van dergelijke produkten op de markt gebracht. Ik heb het een beetje gehad met loslatende zuignappen op de voorruit. Bovendien is de voorruit van een C4 wat ver naar voren geplaatst. Ik hoor graag even van jullie
Totaal aantal Berichten: 174
- DS 3 So Chic 1.6 VTI
Ik heb een Brodit houder. Zit op zich goed maar het roostertje is niet meer te verstellen, die zit nu vastgeklemd.
Oplaadkabeltje heb ik gewoon los en staat nu dus niet op de foto
Citroën DS3 So Chic 1.6 VTI
dat ziet er wel mooi uit, bedankt. Is er ook iemand bekend met de zogenaamde “Hang Up” bevestigingen?
Jep.
Dat is een leuke oplossing en goedkoop.
Op c5club is er een draadje over…
Zal straks ff de link zoeken.
Ik heb er ook eentje van Halfords gekocht voor mijn Tom-Tom en die werkt perfect in de ophanging op het luchtrooster. Ontvangst van de gps is prima maar denk dat ik het kabeltje nog wel eens achter het dashboard laat wegwerken. Hier komt ook een kabeltje van mijn parrot uit dus zal voor tom-tom geen probleem opleveren. mijne kostte 19,95
C4 1.4 16V Coupe Ligne Seduction 2007 (verkocht)
C3 1.6eHDI Airdream Dynamique 2011 (verkocht)
C3 1.0 puretech 68 2014
DS3 1.6BlueHdi 100 2015
Totaal aantal Berichten: 196
- C4 (2004-heden) 110 eHDI EGS Ligne Business
- C2 1.4 Attraction
Vandaag de HangUp binnengekregen. Het idee erachter is even simpel als geniaal, maar ik weet nog niet of deze houder geschikt is voor de luchtroosters van de nieuwe C4. Mijn iPhone hangt niet mooi vertikaal, maar best wel schuin zodat er veel licht in reflecteerd. Ondanks dat ik een matte folie over het scherm heb.
Van het weekend maar eens prutsen en proberen.
Ideetje: ik heb mijn houder op het kleine raampje van het linkerportier plakken. Oplaadkabel kan je eventueel wegwerken, maar dat mag geen probleem zijn.
:: C4 :: 2007 :: 5-DEURS SEDAN :: 1.6 HDi 92 (DV6ATED4) ::
ik heb de hangup gekocht bij de Halfords vandaag voor mijn navigatiesysteem. Het zit echter voor geen meter in het middenrooster. Ik breng het ding morgen weer terug dus.
Totaal aantal Berichten: 196
- C4 (2004-heden) 110 eHDI EGS Ligne Business
- C2 1.4 Attraction
Ik heb ‘m nu aan het rooster links van het stuur hangen. Door de rand van het dashbord moet ik mijn iPhone wel met twee handen in de HangUp plaatsen. Even friemelen om het laadsnoer aan te sluiten, maar daarna hangt ‘ie toch naar alle tevredenheid.
tja, ik wil het ding wel graag in het middenrooster geplaatst hebben, zodat mijn passagier er ook wat zicht op heeft. Bovendien ben ik strak rechts, dus als er onderweg nog wat ingesteld moet worden, wordt dat lastig