Totaal aantal Berichten: 65
Geregistreerd: 30-09-2011
- DS 3 Sport Chic 1.6 THP 150
Weet er iemand hoe je je pas geleverde DS3, het best kan beveiligen? Er zit standaard een startonderbreker op maar dat zal wel een koud kunstje zijn om dit te omzeilen. Je kan ook een stuurslot enz installeren maar binnen geraken en ermee wegrijden zullen ze toch Zijn er die een soort van gps tracking systeem hebben geïnstalleerd? Op mijn auto zit etouch, en bij een ongeval zendt de wagen automatisch mijn coördinatie door. Kan en wordt dit ook door citroen gebruikt bij een diefstal?
Volgens mij rijden er inmiddels een kleine 10.000 in NL rond.
Er is 2x een bericht op het forum geweest over diefstal.
Het zal er aan liggen waar je woont en de auto parkeert, anders zijn extra maatregelen niet echt nodig.
(Zolang je verzekering er niet om vraagt bij all-risk, is het toch prima)
2011 DS3 eHDI Mativoire + Rouge Carmen dak en Ashera velgen. Pack Perfo en Myway comfort. I am loving it
Totaal aantal Berichten: 357
Geregistreerd: 20-11-2011
- DS 3 E-HDI Airdream
Dit ligt voor een lease rijder misschien anders als voor een particulier.
Maar ben het wel eens vwb de verzekering iedereen hier rijd all risk verzekerd rond neem ik aan en zolang de verzekering niet vraagt voor meer, zou ik het lekker zo laten. Als ze hem echt willen hebben, nemen ze hem mee zo simpel is het.
Totaal aantal Berichten: 176
Geregistreerd: 01-07-2012
- DS 3 racing 207 pk
juist frosty.
als ze hem hebben willen dan ben je hem kwijt.
ik heb het met een snelle dure golf gezien, die was heel snel weg op een avond.
en een gps tracker helpt ook al niet.
Voor een GPS zender hebben ze tegenwoordig een stoorzender. En je beste beveiliging is goed verzekeren, zoals al gezegd als ze hem willen hebben dan nemen ze hem wel. Je kan het alleen maar vertragen. Persoonlijk heb ik liever dat ze de auto makkelijk mee kunnen nemen in plaats van dat ze in de nacht naast je bed staan om je sleutel te vragen.
Totaal aantal Berichten: 357
Geregistreerd: 20-11-2011
- DS 3 E-HDI Airdream
Mooie is dat bepaalde dingen ( ik noem maar een steekmaat van de velgen) bij onze franse auto s net weer anders is als bij een veel voorkomend hok als een civic of golf, met als gevolg dat dit minder snel gejat wordt omdat het toch niet past.
Wat ik wel veel zie (bij mijn werk) is dat er van die figuren zijn die on demand lopen te jatten. Mensen geven een “order” aan zon figuur watze willen hebben en die weet precies waar auto’s op welke momenten staan en wat erop zit qua opties.