Totaal aantal Berichten: 627
Geregistreerd: 25-02-2007
- XM V6.24 Exclusive (serie 2 met ZPJ4 3.0)
Ik denk dat de cc toch nog ergens lucht lekt. Bij 80 in de vijf pakt ie um niet goed. Bij 100 wel. Hoe hoger de toeren, hoe beter ie het doet. Debietregelaar, dat wast. Ik heb het de hele dag lopen schreeuwen, en thuis ben ik t kwijt.
Stuur wil ik het niet over hebben… Wel een rooie dubbele chevron, dat dan weer wel.
Twee linkerhanden is nog altijd beter dan één rechter en er niks mee doen.
Totaal aantal Berichten: 678
Geregistreerd: 12-05-2009
- BX 19TGi Routière
- XM 2.0i 16V SX
- Xantia 2.0i-16v Break
STUUR MARKEREN MICHIEL! ... hihi
Huidige Citroëns:
Citroën Xantia 2.0i-16v Break 08-DX-HT
Citroën BX 1.9 TGI Routière 1992 FS-ZR-05
Citroën XM 2.0i-16v 1999 26-KDN-5
Citroën BX 16TGi Break 1991 ZV-77-PT
Citroën BX Biarritz 1989 XP-83-LH
Ex: AX (4x) BX (6x) Xantia (6x) C4 (1x) XM (3x) Xsara (1x) GSA (2x) C5 (1x)
Totaal aantal Berichten: 627
Geregistreerd: 25-02-2007
- XM V6.24 Exclusive (serie 2 met ZPJ4 3.0)
Ojee, nukkig starten. Soms krijgt de startmotor ineens geen stroom. Startmotor goed, accu goed genoeg.
Twee linkerhanden is nog altijd beter dan één rechter en er niks mee doen.
Contactslot stuk? Starmotor bijna stuk? Hmm interresant! Beide heb ik overigens liggen thuis, tijd voor een sleutelmeeting?
BMW E38 735i 1998
Citroën C6 2.7HdiF 2007
Acadiane 1984
XM 2.1turboD12 1992
ZX Sport 1.8 1993
Totaal aantal Berichten: 627
Geregistreerd: 25-02-2007
- XM V6.24 Exclusive (serie 2 met ZPJ4 3.0)
Ik opteer voor een contactslot. De startmotor klinkt nog goed.
Twee linkerhanden is nog altijd beter dan één rechter en er niks mee doen.
Totaal aantal Berichten: 627
Geregistreerd: 25-02-2007
- XM V6.24 Exclusive (serie 2 met ZPJ4 3.0)
Voor in de tiplijst: maak je nieuwe blik met commandant niet open met je autosleutel. Helemaal niet tegen sluitingstijd van de sleutelmaker. Naja, de Bix is wel weer redelijk rood.
Twee linkerhanden is nog altijd beter dan één rechter en er niks mee doen.
Totaal aantal Berichten: 627
Geregistreerd: 25-02-2007
- XM V6.24 Exclusive (serie 2 met ZPJ4 3.0)
Foto’s zijn genomen met m’n telefoon, maar toch is er te zien dat ie rooier is geworden.
Twee linkerhanden is nog altijd beter dan één rechter en er niks mee doen.
Totaal aantal Berichten: 1141
Geregistreerd: 24-10-2012
- XM 2.0i Turbo CT VSX Automaat
- Xantia 1.8i 16V Cituning
- GS/GSA X1
Netjes!
Life’s too short to drive without comfort!!!
Ik had nog een leuke foto van de break in goed gezelschap
Totaal aantal Berichten: 627
Geregistreerd: 25-02-2007
- XM V6.24 Exclusive (serie 2 met ZPJ4 3.0)
Maar die leuke foto werkt niet?!?!
Edit: nu wel. Idd leuke foto. Ik wil ook wel zo’n wagenpark. Leuk ook dat alle drie de achterruitenwissers in een andere ruststand staan. Heel herkenbaar. Die van mij staat weer goed.
Twee linkerhanden is nog altijd beter dan één rechter en er niks mee doen.
Totaal aantal Berichten: 6133
Geregistreerd: 23-03-2007
- C1 1.0 Collection
- Overig BMW E39 525i Touring
H@ns schreef:Ik had nog een leuke foto van de break in goed gezelschap
Link gefixed
[edit]maar dat had Hans ook al gedaan
sooooorry, hij doet het weer!
Totaal aantal Berichten: 627
Geregistreerd: 25-02-2007
- XM V6.24 Exclusive (serie 2 met ZPJ4 3.0)
Hah, en ik al 3x m’n laatste bericht aangepast… Pfff
Ik vind die SR-33-SR trouwens errug mooi!!!
Als ik dat zo zie: hoort bij mij het bovenste deel van de bumper niet rood te zijn?
Twee linkerhanden is nog altijd beter dan één rechter en er niks mee doen.
Nope… Jij hebt een TZI!
BMW E38 735i 1998
Citroën C6 2.7HdiF 2007
Acadiane 1984
XM 2.1turboD12 1992
ZX Sport 1.8 1993
Totaal aantal Berichten: 627
Geregistreerd: 25-02-2007
- XM V6.24 Exclusive (serie 2 met ZPJ4 3.0)
De grijze break van Jan-Jasper is toch ook een TZI? Die heeft het bovenste randje van de bumpers wel in (bij benadering) carrosseriekleur.
Twee linkerhanden is nog altijd beter dan één rechter en er niks mee doen.