Totaal aantal Berichten: 2107
Geregistreerd: 05-07-2011
- BX 16 TRS
- BX TZD automatic
- BX TZD Turbo break
- BX GTi
- BX 19 TRS break
Zelfde kleur als bij jouw break hoor
huidig:
BX 16 TRS 1983 JV-22-YT
BX 16 TRI 1988 XG-89-PB
BX 19 TGD 1994 HX-PP-22 (break)
BX 19 TRS 1985 63-KZL-6 (break)
EX: 205, 2cv6, Xantia (4x), Acadiane , CX, Xm en vele BX’en
Totaal aantal Berichten: 627
Geregistreerd: 25-02-2007
- XM V6.24 Exclusive (serie 2 met ZPJ4 3.0)
Sheiss, ik zie het ja. Op enkele plekken is de zwarte lak er wat af. Maar de bedoeling van Citroën was idd om het bovenste deel van de bumper zwart te maken.
Twee linkerhanden is nog altijd beter dan één rechter en er niks mee doen.
Totaal aantal Berichten: 627
Geregistreerd: 25-02-2007
- XM V6.24 Exclusive (serie 2 met ZPJ4 3.0)
Nog twee, nu met de camera gefotografeerd.
Twee linkerhanden is nog altijd beter dan één rechter en er niks mee doen.
Mooi! Nou je spiegels nog even in de plasticwax zetten
BMW E38 735i 1998
Citroën C6 2.7HdiF 2007
Acadiane 1984
XM 2.1turboD12 1992
ZX Sport 1.8 1993
Totaal aantal Berichten: 627
Geregistreerd: 25-02-2007
- XM V6.24 Exclusive (serie 2 met ZPJ4 3.0)
Klopt, ik heb altijd een flesje bumpershine gehad van Valma. Maar die is compleet opgebruikt op de roze bumpers van m’n AX Furio toen der tijd.
Jij had trouwens nog break achterlichtunits liggen heh Lars?!?! Die van mij blijken enorm los te zitten. Ik heb nog niet gekeken maar ik vermoed dat een van de vleugelmoertjes is afgebroken ofzo. (bij beide achterlichten…)
Twee linkerhanden is nog altijd beter dan één rechter en er niks mee doen.
Ik heb volgens mij 1 of 2 complete sets liggen. En anders kunnen we ze altijd nog vast kitten…
BMW E38 735i 1998
Citroën C6 2.7HdiF 2007
Acadiane 1984
XM 2.1turboD12 1992
ZX Sport 1.8 1993
Totaal aantal Berichten: 627
Geregistreerd: 25-02-2007
- XM V6.24 Exclusive (serie 2 met ZPJ4 3.0)
As ut niet vast zit, doen we t met pur of met kit.
Twee linkerhanden is nog altijd beter dan één rechter en er niks mee doen.
Totaal aantal Berichten: 1036
Geregistreerd: 24-08-2012
- BX 16 TZI Automaat
warom gebruikt hier niemand zwarte schoensmeer voor de bumpers? blijft heel lang zitten en kost maar een euro
“The car is the closest thing we will ever create to something that is alive.” -Sir William Lyons, founder of Jaguar
Totaal aantal Berichten: 627
Geregistreerd: 25-02-2007
- XM V6.24 Exclusive (serie 2 met ZPJ4 3.0)
Omdat het over de spiegel ging Geintje, goeie tip. Ik heb nog ergens een doos met schoensmeer liggen.
Twee linkerhanden is nog altijd beter dan één rechter en er niks mee doen.
Totaal aantal Berichten: 1141
Geregistreerd: 24-10-2012
- XM 2.0i Turbo CT VSX Automaat
- Xantia 1.8i 16V Cituning
- GS/GSA X1
Sow dan, dat ziet er best uit zo!
Zo netjes was tie niet toen ik em had
Ik weet nog een nieuw origineel rechterachterlichtglas te liggen, maar daar zal je geen interesse in hebben neem ik aan.
Life’s too short to drive without comfort!!!
Totaal aantal Berichten: 132
Geregistreerd: 04-04-2012
- GS/GSA 1220 Club
- Xantia Break 1.8i 16v LPG
Mooi hoor, zo´n rode break! Heb de auto gezien toen hij laatst bij Twan stond maar dit ziet er al weer een heel stuk beter uit!
huidig: GS Club ‘77, Renault 4 GTL ´85, Xantia Break 1.8 16v ´01
ex: CX 20 RE ‘88, BX TZD Turbo ´93, BX 19TZI ´90, Trabant 601S ´74, AX 1.1 First Impression ´94
Totaal aantal Berichten: 627
Geregistreerd: 25-02-2007
- XM V6.24 Exclusive (serie 2 met ZPJ4 3.0)
Citrofreak Bram schreef:Ik weet nog een nieuw origineel rechterachterlichtglas te liggen, maar daar zal je geen interesse in hebben neem ik aan.
Nouw neuh. Het glas zit wel vast aan de unit. De hele unit zit los. Dus alleen een glas heb ik niet veel aan.
Bedankt voor de complimenten. Ik heb er behoorlijk op lopen poetsen. En nu bijhouden…. Pfff
Twee linkerhanden is nog altijd beter dan één rechter en er niks mee doen.
Totaal aantal Berichten: 1141
Geregistreerd: 24-10-2012
- XM 2.0i Turbo CT VSX Automaat
- Xantia 1.8i 16V Cituning
- GS/GSA X1
Aan een rooie bijf je klooie
Life’s too short to drive without comfort!!!
Maar het is wel een mooie rooie! ...geworden…
Goed gepoetst!
Totaal aantal Berichten: 627
Geregistreerd: 25-02-2007
- XM V6.24 Exclusive (serie 2 met ZPJ4 3.0)
Vanavond een drankje gedaan bij een vriend van me. Toen ik er net om 1.15 uur weg wou rijden begon de Break te muiten. Hetzelfde probleem als laatst beschreven. Wel stroom, geen startmotor. Ik heb echt het vermoeden dat de startmotor wel goed is, want bij thuiskomst draaide die weer gewoon z’n rondjes. En er waren ook geen vreemde bijgeluiden te horen. Het contactslot lijkt me in deze ook niet de boosdoener, het startrelais tikt wel vrolijk onder de motorkap. Zal wel een VEP zijn…. Ik ben in ieder geval thuis gekomen door de Bix aan te drukken.
Een ander VEP wat me bij deze nachtelijke rit is opgevallen: met tussenpozen van ongeveer 11 seconden verzwakt de lichtsterkte van de koplampen (en het instrumentenpaneel) iets voor 2 seconden. Ik ga er van uit dat dit tijdens de inschakeling van de HD-pomp is. Het lijkt me dat de pomp wat vaak inschakeld, maar los hiervan vind ik het vreemd dat ik dat moet merken in de stroomverbruikers. Dynamo op dezelfde v-snaar?? Is dit een veel voorkomend probleem bij de Bix, kan het kwaad en is het op te lossen. Zo ja hoe??
Thanks alvast.
Twee linkerhanden is nog altijd beter dan één rechter en er niks mee doen.