Het gaat om die mooie dieselbreak van 1994 toch? Beetje zonde om niet te laten maken
Totaal aantal Berichten: 15438
Geregistreerd: 17-08-2004
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Thijsvandebles schreef:stoterstangen90 schreef:maakt natuurlijk daarvoor niets uit. Je hebt de handrem op OF de voorwielen, Of de achterwielen.
Zakken kan ie dus echt wel, hoe dan ook. De hoofdreden is idd dat het een echte noodrem moet zijn, die dan ook nog wat doet ook.
Rondom handremmen lijkt me ook wel wat
Vrachtwagens hebben dat…
Ich bin ein Breaker
Harm schreef:Het gaat om die mooie dieselbreak van 1994 toch? Beetje zonde om niet te laten maken
Neuh, dan vraag ik me af waarom je ‘m niet gesloopt heb toen de tank leeg was…
Ich bin ein Breaker
Dat breekt heel snel uit want ik heb het met een Corsa A met een snelheid van 100km/h gedaan als test om de auto toch enigzins onder controle te houden (lees gecontroleerd de macht over het stuur verliezen).
Als de achterkant eenmaal gaat dan gaat ie hard!
Re: Damn !!!!
KuikenXXL schreef:APK afkeur ashoes om homokineet moet aan 1 kant vv worden, handremkabels moeten vv. worden en remblokken en schijven voor moeten vv. worden.
balen !!!
ga nu maar nadenken of ik het wel ga fixen want laten fixen is duurder dan 500€ ...Het is vooral die ashoes die me tegenstaat.
Rien
geen nood. heb schijven blokken en ashoezen voor je , incluus 1 handremkabel, hoef je dus er maar 1 bij te kopen.
hele spul in 1 doos voor 40 euro.
mvgr wupke
Totaal aantal Berichten: 157
Geregistreerd: 11-11-2005
- C5 3.0 hdif Sedan exclusive
- C3 1.6 vti 120 exlusive automaat
karel schreef:Thijsvandebles schreef:stoterstangen90 schreef:maakt natuurlijk daarvoor niets uit. Je hebt de handrem op OF de voorwielen, Of de achterwielen.
Zakken kan ie dus echt wel, hoe dan ook. De hoofdreden is idd dat het een echte noodrem moet zijn, die dan ook nog wat doet ook.
Rondom handremmen lijkt me ook wel wat
Vrachtwagens hebben dat…
sorry, ik moet dit toch effe corrigeren, op de truck alleen achteras, en boven een bepaald bouwjaar de oplegger/aanhangwagen minimaal twee assen handremcylinders
jaaa, ik ben ook trots op mijn volvo
1800es schreef:karel schreef:Thijsvandebles schreef:stoterstangen90 schreef:maakt natuurlijk daarvoor niets uit. Je hebt de handrem op OF de voorwielen, Of de achterwielen.
Zakken kan ie dus echt wel, hoe dan ook. De hoofdreden is idd dat het een echte noodrem moet zijn, die dan ook nog wat doet ook.
Rondom handremmen lijkt me ook wel wat
Vrachtwagens hebben dat…
sorry, ik moet dit toch effe corrigeren, op de truck alleen achteras, en boven een bepaald bouwjaar de oplegger/aanhangwagen minimaal twee assen handremcylinders
rembekrachtigde cilinders benne dat, geen handremcilinders dus.
het is een dikke veer die ontlast als er luchtdruk op komt.
en die dan de rem activeerd als de lucht eraf gaat,vandaar ook het pjssst geluid als de handrem geactiveerd word.
greets van wupke:oh ja , je kan die cilinders herkennen aan de dikke cilinder onder het luchtmembraampotje.
Totaal aantal Berichten: 296
Geregistreerd: 25-04-2005
- ZX 1.8 Break aura
Re: Damn !!!!
kreazyV8wuppo schreef:KuikenXXL schreef:APK afkeur ashoes om homokineet moet aan 1 kant vv worden, handremkabels moeten vv. worden en remblokken en schijven voor moeten vv. worden.
balen !!!
ga nu maar nadenken of ik het wel ga fixen want laten fixen is duurder dan 500€ ...Het is vooral die ashoes die me tegenstaat.
Riengeen nood. heb schijven blokken en ashoezen voor je , incluus 1 handremkabel, hoef je dus er maar 1 bij te kopen.
hele spul in 1 doos voor 40 euro.mvgr wupke
Je krijgt ff een pbtje van me..
Rien
Totaal aantal Berichten: 157
Geregistreerd: 11-11-2005
- C5 3.0 hdif Sedan exclusive
- C3 1.6 vti 120 exlusive automaat
kreazyV8wuppo schreef:1800es schreef:karel schreef:Thijsvandebles schreef:stoterstangen90 schreef:maakt natuurlijk daarvoor niets uit. Je hebt de handrem op OF de voorwielen, Of de achterwielen.
Zakken kan ie dus echt wel, hoe dan ook. De hoofdreden is idd dat het een echte noodrem moet zijn, die dan ook nog wat doet ook.
Rondom handremmen lijkt me ook wel wat
Vrachtwagens hebben dat…
sorry, ik moet dit toch effe corrigeren, op de truck alleen achteras, en boven een bepaald bouwjaar de oplegger/aanhangwagen minimaal twee assen handremcylinders
rembekrachtigde cilinders benne dat, geen handremcilinders dus.
het is een dikke veer die ontlast als er luchtdruk op komt.
en die dan de rem activeerd als de lucht eraf gaat,vandaar ook het pjssst geluid als de handrem geactiveerd word.greets van wupke:oh ja , je kan die cilinders herkennen aan de dikke cilinder onder het luchtmembraampotje.
klopt en om presies te zijn heten ze officieel maxibreaks, gr bob
jaaa, ik ben ook trots op mijn volvo