2 van de 2
 < Vorige 1 2
   
Damn !!!!
Harm (verbannen)
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4105
Geregistreerd: 29-07-2004

Gepost: 13 januari 2006 01:19 AM
  [ # 16 ]

Het gaat om die mooie dieselbreak van 1994 toch? Beetje zonde om niet te laten maken

Profiel  
 
patje74
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 15438
Geregistreerd: 17-08-2004

- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Profiel  
 
karel
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5738
Geregistreerd: 25-08-2003

Gepost: 13 januari 2006 02:44 AM
  [ # 18 ]
Thijsvandebles schreef:
stoterstangen90 schreef:

maakt natuurlijk daarvoor niets uit. Je hebt de handrem op OF de voorwielen, Of de achterwielen.

Zakken kan ie dus echt wel, hoe dan ook. De hoofdreden is idd dat het een echte noodrem moet zijn, die dan ook nog wat doet ook.

Rondom handremmen lijkt me ook wel wat Wink

Vrachtwagens hebben dat…

Ich bin ein Breaker

Profiel  
 
karel
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5738
Geregistreerd: 25-08-2003

Gepost: 13 januari 2006 02:47 AM
  [ # 19 ]
Harm schreef:

Het gaat om die mooie dieselbreak van 1994 toch? Beetje zonde om niet te laten maken

Neuh, dan vraag ik me af waarom je ‘m niet gesloopt heb toen de tank leeg was…

Ich bin ein Breaker

Profiel  
 
WYD
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2559
Geregistreerd: 14-11-2004

Gepost: 13 januari 2006 03:31 AM
  [ # 20 ]

Dat breekt heel snel uit want ik heb het met een Corsa A met een snelheid van 100km/h gedaan als test om de auto toch enigzins onder controle te houden (lees gecontroleerd de macht over het stuur verliezen).
Als de achterkant eenmaal gaat dan gaat ie hard!  Laughing

Profiel  
 
kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563
Geregistreerd: 04-06-2009

Gepost: 13 januari 2006 09:55 AM
  [ # 21 ]

Re: Damn !!!!

KuikenXXL schreef:

APK afkeur Sad  ashoes om homokineet moet aan 1 kant vv worden, handremkabels moeten vv. worden en remblokken en schijven voor moeten vv. worden.
balen !!!
ga nu maar nadenken of ik het wel ga fixen want laten fixen is duurder dan 500€ ... Sad

Het is vooral die ashoes die me tegenstaat.
Rien

geen nood. heb schijven blokken en ashoezen voor je , incluus 1 handremkabel, hoef je dus er maar 1 bij te kopen.
hele spul in 1 doos voor 40 euro.

mvgr wupke Wink

Profiel  
 
1800es
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 157
Geregistreerd: 11-11-2005

- C5 3.0 hdif Sedan exclusive
- C3 1.6 vti 120 exlusive automaat
Gepost: 13 januari 2006 11:10 AM
  [ # 22 ]
karel schreef:
Thijsvandebles schreef:
stoterstangen90 schreef:

maakt natuurlijk daarvoor niets uit. Je hebt de handrem op OF de voorwielen, Of de achterwielen.

Zakken kan ie dus echt wel, hoe dan ook. De hoofdreden is idd dat het een echte noodrem moet zijn, die dan ook nog wat doet ook.

Rondom handremmen lijkt me ook wel wat Wink

Vrachtwagens hebben dat…

sorry, ik moet dit toch effe corrigeren, op de truck alleen achteras, en boven een bepaald bouwjaar de oplegger/aanhangwagen minimaal twee assen handremcylinders

jaaa, ik ben ook trots op mijn volvo

Profiel  
 
kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563
Geregistreerd: 04-06-2009

Gepost: 13 januari 2006 11:14 AM
  [ # 23 ]
1800es schreef:
karel schreef:
Thijsvandebles schreef:
stoterstangen90 schreef:

maakt natuurlijk daarvoor niets uit. Je hebt de handrem op OF de voorwielen, Of de achterwielen.

Zakken kan ie dus echt wel, hoe dan ook. De hoofdreden is idd dat het een echte noodrem moet zijn, die dan ook nog wat doet ook.

Rondom handremmen lijkt me ook wel wat Wink

Vrachtwagens hebben dat…

sorry, ik moet dit toch effe corrigeren, op de truck alleen achteras, en boven een bepaald bouwjaar de oplegger/aanhangwagen minimaal twee assen handremcylinders

rembekrachtigde cilinders benne dat, geen handremcilinders dus.

het is een dikke veer die ontlast als er luchtdruk op komt.
en die dan de rem activeerd als de lucht eraf gaat,vandaar ook het pjssst geluid als de handrem geactiveerd word.

greets van wupke:oh ja , je kan die cilinders herkennen aan de dikke cilinder onder het luchtmembraampotje. Laughing

Profiel  
 
KuikenXXL
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 296
Geregistreerd: 25-04-2005

- ZX 1.8 Break aura
Gepost: 13 januari 2006 03:34 PM
  [ # 24 ]

Re: Damn !!!!

kreazyV8wuppo schreef:
KuikenXXL schreef:

APK afkeur Sad  ashoes om homokineet moet aan 1 kant vv worden, handremkabels moeten vv. worden en remblokken en schijven voor moeten vv. worden.
balen !!!
ga nu maar nadenken of ik het wel ga fixen want laten fixen is duurder dan 500€ ... Sad

Het is vooral die ashoes die me tegenstaat.
Rien

geen nood. heb schijven blokken en ashoezen voor je , incluus 1 handremkabel, hoef je dus er maar 1 bij te kopen.
hele spul in 1 doos voor 40 euro.

mvgr wupke Wink

Je krijgt ff een pbtje van me..

Rien

Profiel  
 
1800es
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 157
Geregistreerd: 11-11-2005

- C5 3.0 hdif Sedan exclusive
- C3 1.6 vti 120 exlusive automaat
Gepost: 13 januari 2006 03:42 PM
  [ # 25 ]
kreazyV8wuppo schreef:
1800es schreef:
karel schreef:
Thijsvandebles schreef:
stoterstangen90 schreef:

maakt natuurlijk daarvoor niets uit. Je hebt de handrem op OF de voorwielen, Of de achterwielen.

Zakken kan ie dus echt wel, hoe dan ook. De hoofdreden is idd dat het een echte noodrem moet zijn, die dan ook nog wat doet ook.

Rondom handremmen lijkt me ook wel wat Wink

Vrachtwagens hebben dat…

sorry, ik moet dit toch effe corrigeren, op de truck alleen achteras, en boven een bepaald bouwjaar de oplegger/aanhangwagen minimaal twee assen handremcylinders

rembekrachtigde cilinders benne dat, geen handremcilinders dus.

het is een dikke veer die ontlast als er luchtdruk op komt.
en die dan de rem activeerd als de lucht eraf gaat,vandaar ook het pjssst geluid als de handrem geactiveerd word.

greets van wupke:oh ja , je kan die cilinders herkennen aan de dikke cilinder onder het luchtmembraampotje. Laughing

klopt en om presies te zijn heten ze officieel maxibreaks, gr bob

jaaa, ik ben ook trots op mijn volvo

Profiel  
 
 
2 van de 2
 < Vorige 1 2
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook