Hallo,
Ik ben nieuw hier omdat ik met een projectje ben begonnen.
Een C6F pick up 1930 (4cilinder), die al zon 10-15jaar stil staat en zaterdag voor het eerst weer gelopen heeft.
Nu is het zo dat deze destijds stil is gezet omdat er een scheur van ca 5 cm in de cilinderkop zit (dynamo/starter zijde), dit zal ik gaan repareren maar dat heb ik uiteraard pakkingen nodig zoals kop en spruitstukken en het lieft wat meer documentatie.
Wie weet hoe ik hier aan kan komen? bij de grossier staat het kenteken al niet eens meer in het systeem dus dat word hem zoizo niet.
Ik hoor graag van u! alles info is welkom!
Mvg Jonathan van Steenbergen
Asap naar Parijs vertrekken?
http://www.retromobile.com/
Welkom op het forum.
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
Totaal aantal Berichten: 403
Geregistreerd: 30-04-2007
- Overig 350 NDP
- Berlingo 1.6 hdi multispace
- Overig 450 NYDP ( in onderdelen)
Een C6 f met een 4 cilinder?
vreemd, daar hoort een 6 cilinder in te liggen.
Ja was ik ook al achter, is ooit in nederland gekomen zonder papieren en bij rdw gekeurt. Foute van rdw toen der tijd denk ik.
Maar weet u waar ik spullen kan vinden?
Mvg
Totaal aantal Berichten: 1126
Geregistreerd: 06-01-2010
- Visa GTI 115ch
- Jumpy 2 liter HDI 140 6bak Nm320
Ja… bij ‘‘Depanauto’’ in Nogent le Rotrou. Google maar…
Bouten en moeren gaan altijd los, als je Citroen voorbij Lyon en links van de Rhone komt.
VISA GTI 115 Fun, is not a straight line.
En ‘n kijkje nemen bij de PATAN,lijkt me ook ‘n goed idee!
Totaal aantal Berichten: 78
Geregistreerd: 08-12-2007
- C6 (1928-1932) Berline de Voyage C6F
- C4 (1928-1932) Torpédo C4F
- C4 (1928-1932) CI Conduite Interieur AC4
JonathanvSt schreef:Hallo,
Ik ben nieuw hier omdat ik met een projectje ben begonnen.
Een C6F pick up 1930 (4cilinder), die al zon 10-15jaar stil staat en zaterdag voor het eerst weer gelopen heeft.
Nu is het zo dat deze destijds stil is gezet omdat er een scheur van ca 5 cm in de cilinderkop zit (dynamo/starter zijde), dit zal ik gaan repareren maar dat heb ik uiteraard pakkingen nodig zoals kop en spruitstukken en het lieft wat meer documentatie.
Wie weet hoe ik hier aan kan komen? bij de grossier staat het kenteken al niet eens meer in het systeem dus dat word hem zoizo niet.Ik hoor graag van u! alles info is welkom!
Mvg Jonathan van Steenbergen
Jonathan welkom bij de bezitters van een oude SIX.
zelf hebben wij 3 stuks c4 1930,1931 en 1932 alsmede een C6F van 1931.
onderdelen vind je bij zoals gezegd Depanoto,Renel of 4A maar ook kans op de voornamelijk Franse beurzen.
Indien gewenst kom een keer bij onze SIX kijken, ik hoor je wel.
groeten Moustache
Dispar vulgo