Weet iemand ook wat de kleurcode is van de Monte Carlo aluminiumvelgen die onder mijn XM 3.0 V6 12V Exclusive uit 1996 zitten?
De kleur heet “Gris Cristal”..maar de verfcode?
William: Berijder van Franse slag(schepen)
1992 3.0 V6 Exclusive
1996 2.0 16v Prestige (“Valerie”)
uhm… andere kopen is ws goedkoper dan de boel (te laten) spuiten…
Totaal aantal Berichten: 219
- XM 2.0 16v op LPG G3
Zijn dergelijke velgen nog nieuw te verkrijgen en heb je een idee van de prijs, Gompy ? Mijn Xm heeft nog de standaardwielen met plastic wieldoppen en hij mag ook eens (nog) mooier worden.
Er liggen nieuwe standaardbanden op - 195 breed - zouden die op de Monte-Carlo’s passen ?
Roadrunner… never been caught.
Die kleine spuitbusjes kosten geen droppie. Je wielen een goed spuitbeurt kost je echter een puist werk wil je het goed doen. Eerst echt goed schoonmaken, goed waterproof schuren, nieuw grondlaagje erop, weer nat schuren, in kleur spuiten, ws 2 keer en dan lak erover heen. Voor 4 wielen ben je dus echt wel even bezig en zul je best een aantal van die bussen moeten kopen. Dan is het nog maar de vraag of de lak echt houd.
Monte Carlo’s zijn niet de meest populaire velgen door het ontbreken van het naafgat. Ze balanceren is best lastig en niet elke tent kan het voor je doen. Ik zou gewoon even zoeken, want er zijn er echt wel die er een setje in de schuur hebben liggen..
Wellicht tijd voor een nieuw setje ??
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.