Totaal aantal Berichten: 952
- CX 25 prestige automatic
- Ami 6 club break
- ZX 1.4i break
Ik vrees dat ik verstek moet laten gaan. Mijn Prestige zal pas rond citromobile als een fenix uit de as herrijzen. Maar nu zit ze er dus nog tot over haar oren in…

Totaal aantal Berichten: 6503
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Hoe ga je dat trouwens doen, je zegt dat je op de startlocatie kunt komen, maar kom je dan met het openbaar vervoer? Tis immers niet dat we een rondje rijden en weer bij het startpunt eindigen.
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
ex: XM 2.0 Turbo CT (1999), CX 25 TGD Turbo / 25 TGi Break (1991), Saxo 1.1i (2003)

Totaal aantal Berichten: 349
- C5 2.0 16 V Ligne Business
- CX 20 TRE
- CX Athena
Ja, ik was van plan naar het startpunt te komen met het OV, De Dennen is vrij goed te bereiken. Ik was in de veronderstelling dat de dag weer afgesloten wordt met de mogelijkheid van een diner bij restaurant De Dennen maar nu je het zegt kan ik nergens lezen waar eigenlijk het afsluitende diner plaats gaat vinden. Ik was eigenlijk niet van plan om deel te nemen aan het diner overigens. Maar goed, als de rit niet bij De Dennen ten einde komt dan zal het vast wel op een andere locatie eindigen waar een OV verbinding aanwezig is om weer richting huis te gaan lijkt mij, meestal is er wel ergens een bus in de buurt. Waar ik vooral even mee zit is of ik tijdig een lift kan vinden als Niels niet zou gaan vanwege zijn technische problemen. Ik trek de stoute schoenen maar aan bij deze, heb jij zelf nog plek aan boord ??

Totaal aantal Berichten: 2214
- CX 2000 Pallas
- Xsara 1.6 break
Dat wordt dan lekker tekenfilm kijken bij mulder achterin maar misschien kun je ook met mij achterin meerijden.
de extra pasagier had nog iets wat belangrijker is dan de voorjaarsrit, kun je bij mij achterin tekenfilm kijken…laat het je wel even weten en anders is er vast nog iemand anders die plaats heeft voor je.
Ik weet niet of TRSARNO komt maar die rijdt ook vaak alleen, mischien ook nog een optie kun je gelijk leren navigeren (altijd handig voor de nachtrit )
Mark
CX 2000 pallas ‘78

- CX 20 TRE
- CX Athena
Hahahaha ik neem aan dat je met tekenfilm kijken bedoelde dat je je (ik meen) zoontje meeneemt?
Geen probleem hoor, ik ben al lang blij als ik mee kan en kan rondkijken die dag. Bovendien is in een CX zitten altijd een feest met of zonder tekenfilms
Maar goed, heel erg bedankt voor je aanbod. Zo heb ik in elk geval de zekerheid dat ik mee kan die dag!! Ik twijfel alleen even wat nu het beste is met Niels. Hij zit nog met een CX die niet op gang lijkt te komen. Hij gaat nog een poging doen maar het wordt krap denk ik. Wanneer wil je uiterlijk weten of ik met je mee ga? Ik kan Niels nog even gelegenheid geven eventueel maar ik weet niet of het gaat lukken want hij zei al geen kans te zien om de auto naar de garage te brengen voor de 14e.

- CX 20 TRE
- CX Athena
oeps was wat voorbarig zie ik nu, bij jou was ook nog niet helemaal zeker of wel? :

- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Geen tekenfilms deze keer, dus de achterbank is op zich beschikbaar (wel een passagier voorin).
Zie maar, desnoods ter plekke. Ik rij in iets groens.
ex: XM 2.0 Turbo CT (1999), CX 25 TGD Turbo / 25 TGi Break (1991), Saxo 1.1i (2003)

- CX 20 TRE
- CX Athena
Hallo Mulder,
Geweldig, bedankt voor het aanbod, de achterbank van een CX is zeer confortabel dus dat is geen probleem. Ik heb nu keuze genoeg zie ik. Ik kom in elk geval naar het startpunt want meerijden lukt in elk geval zie ik. Prachtige kleur trouwens jou CX. Ik neem wel even contact met je op via PM anders. Nog een vraagje, is bij jou misschien wel bekend wat het eindpunt van de rit is? Dan kan ik me vast voorbereiden op hoe ik daar vandaan weer richting een station voor de trein kom…

- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Geen idee. Maar het zal vast niet totaal in de middle of nowhere zijn. PB terug.

- CX 20 TRE
- CX Athena
Hallo Freek,
Ik heb intussen van de CX club begrepen dat het dit jaar het begin en eindpunt bij de Dennen is. Voor mij dus geen probleem om weer thuis te komen.
Groet,
Wiard.

- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Kijk eens aan. Nou tot zondag dan maar.