Totaal aantal Berichten: 2107
Geregistreerd: 05-07-2011
- BX 16 TRS
- BX TZD automatic
- BX TZD Turbo break
- BX GTi
- BX 19 TRS break
Kijk! Mooi dat het probleem gevonden is
huidig:
BX 16 TRS 1983 JV-22-YT
BX 16 TRI 1988 XG-89-PB
BX 19 TGD 1994 HX-PP-22 (break)
BX 19 TRS 1985 63-KZL-6 (break)
EX: 205, 2cv6, Xantia (4x), Acadiane , CX, Xm en vele BX’en
Totaal aantal Berichten: 2198
Geregistreerd: 21-08-2007
- BX d
- BX trd turbo
- BX trd turbo break
- BX tzd turbo break
Mooi! Heb je trouwens ook die brandstofslangen vervangen? Lijkt me erg hoge prioriteit te hebben .
Ja die was ik vergeten te vermelden, die is ook vervangen met nieuwe slang klemmetjes. Binnenkort ook de brandstof slang van de tank naar de pomp vervangen. Maar eerst de carburateur!
1985 Citroën BX 19 Spogt
2001 Volvo S60 24 170pk
Totaal aantal Berichten: 2198
Geregistreerd: 21-08-2007
- BX d
- BX trd turbo
- BX trd turbo break
- BX tzd turbo break
Goed bezig!
Totaal aantal Berichten: 5465
Geregistreerd: 01-07-2007
- Xantia 1,9D
- 2CV 6 Charleston
Indd goed bezig!!
Citroën das très bien!!!
Citroën schaalmodellen Wat is jouw verhaal achter de interesse in Citroën?
Totaal aantal Berichten: 1802
Geregistreerd: 25-06-2007
- BX 19 GT
- Traction Avant 11BL
Gaat goed zo!
[kaap] :} Stomme vraag: Brandstofslangen wil ik ook gaan doen, welke diameter(s) moet ik hebben?
Totaal aantal Berichten: 5465
Geregistreerd: 01-07-2007
- Xantia 1,9D
- 2CV 6 Charleston
Als ik het goed heb….
-Aanvoer is 8mm
-Retour is 6mm
Citroën das très bien!!!
Citroën schaalmodellen Wat is jouw verhaal achter de interesse in Citroën?
Vanaf de tank naar de pomp is 8mm, vanaf de pomp naar de carburateur is 6mm. Retour is ook 8mm.
1985 Citroën BX 19 Spogt
2001 Volvo S60 24 170pk
Totaal aantal Berichten: 1802
Geregistreerd: 25-06-2007
- BX 19 GT
- Traction Avant 11BL
Briljant, zulke snelle reacties. Bedankt heren!
Over anderhalve week gaat de dame eindelijk de stalling uit (als ze wil meewerken…), dan kan ik weer aan de slag. En nu moet ik stoppen met SOGgen en gewoon mijn tentamen van morgen gaan leren.
Totaal aantal Berichten: 1141
Geregistreerd: 24-10-2012
- XM 2.0i Turbo CT VSX Automaat
- Xantia 1.8i 16V Cituning
- GS/GSA X1
Succes dan he, en we zijn benieuwd!!
Life’s too short to drive without comfort!!!
Potverdriedubbeltjes, wat krijg ik een punthoofd van die carburateur. De stroom naar de stationair sproeier is gerepareerd. Maar nog steeds komt het toerental niet lager dan de 1200-1400 toeren. Net nog een stukje gaan rijden, enorm schokken en trekken. Ik word er een beetje wanhopig van…
1985 Citroën BX 19 Spogt
2001 Volvo S60 24 170pk
Totaal aantal Berichten: 2107
Geregistreerd: 05-07-2011
- BX 16 TRS
- BX TZD automatic
- BX TZD Turbo break
- BX GTi
- BX 19 TRS break
Breng hem naar een specialist, kost wat maar daar krijg je waarschijnlijk weer een heerlijk lopende BX voor terug. En scheelt natuurlijk wat irritaties
huidig:
BX 16 TRS 1983 JV-22-YT
BX 16 TRI 1988 XG-89-PB
BX 19 TGD 1994 HX-PP-22 (break)
BX 19 TRS 1985 63-KZL-6 (break)
EX: 205, 2cv6, Xantia (4x), Acadiane , CX, Xm en vele BX’en
Ik zit er ook al aan te denken om hem naar Hesselink te gaan brengen, dan kan ik er eindelijk een keer fatsoenlijk mee rijden. Dit is echt niks.
1985 Citroën BX 19 Spogt
2001 Volvo S60 24 170pk
Totaal aantal Berichten: 2107
Geregistreerd: 05-07-2011
- BX 16 TRS
- BX TZD automatic
- BX TZD Turbo break
- BX GTi
- BX 19 TRS break
Als je hem brengt wanneer ik vrij ben dan ga ik graag eens mee naar hesselink (als dat mag), nog nooit geweest namelijk.
huidig:
BX 16 TRS 1983 JV-22-YT
BX 16 TRI 1988 XG-89-PB
BX 19 TGD 1994 HX-PP-22 (break)
BX 19 TRS 1985 63-KZL-6 (break)
EX: 205, 2cv6, Xantia (4x), Acadiane , CX, Xm en vele BX’en
Zodra ik wat weet, laat ik het je horen! Ik ben stiekem ook wel benieuwd.
1985 Citroën BX 19 Spogt
2001 Volvo S60 24 170pk