Sinds een maand hebben wij - mijn vrouw en ik - deze enige C2. Het is een 1.1 Furio van 2008 met maar 28.000 km. Als dagelijkse auto voldoet ze prima want daarnaast hebben we voor het grotere werk een XM V6. (zie ook XM forum) Die zie je op 1 van de foto’s hier wel op de achtergrond. Eigenlijk omt het erop neer dat vrouwlief het C2 tje rijdt en ik de XM, maar dat laatste dan vnl. voor de hobby etc.
Maar niets dan lof voor zo’n dappere C2! Al het benodige zit er wel in; airco, fijne radio/CD, elektrieke raampjes enz. Ik zal bij gelegenheid wat helderder foto’s van het C2 tje produceren.
Blijven leuke bakkies die C2’s. Veel plezier ermee!
Dank je wel Autofan 1985. Wat een leuke C2 heb jij overigens! Is dat een origineel in Nederland geleverde kleur of heb je zelf met de lak gefröbeld? Ik heb er nog nooit 1 met die kleur gezien. Apart, en dat waardeer ik. En zo’n C2 tje is een kek ding met aparte styling elementen; de achterruiten natuurlijk alsmede leuke accenten in het interieur. En het 1100 motortje staat best z’n mannetje hoor. 120/130 km/h is geen probleem, geen lawaai en instabiliteit.
Dit is een originele kleur (Vert Absynthe) en je ziet hem inderdaad niet veel! Ben er ook erg blij mee, dank je.