Totaal aantal Berichten: 43272
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Met schelden komen we nergens, met gericht mailen en een goed opgezette actie wel. Ik kan me goed voorstellen dat mensen hun emoties kwijt moeten, maar facebook is daar ook de plek niet voor.
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Volgens mij zijn de 2 moties van Bashir op zijn verzoek, aangehouden:
De Voorzitter: dhr. Bashir verzoekt zijn moties op stuk nrs. 56 en 57 aan te houden.
33 402, nr. 56 (aangehouden) -de motie-Bashir over een overgangsregeling voor bezitters van oldtimers die op LPG rijden
33 402, nr. 57 (aangehouden) -de motie- Bashir over een overgangsregeling voor bezitters van oldtimers die op diesel rijden
bron: http://www.tweedekamer.nl/vergaderingen/plenaire_vergaderingen/stemmingslijsten/index.jsp
Maar waarom?
Totaal aantal Berichten: 8156
Geregistreerd: 15-08-2004
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
de moties zullen meegenomen worden in een stemming vermoed ik.
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 43272
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Het aanhouden is niets meer dan de motie op een later moment in stemming te laten brengen in plaats van op het moment van inbrengen.
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Totaal aantal Berichten: 8
Geregistreerd: 24-06-2005
- ID/DS D super
mijn DS op lpg uit 1maart 1974 is nog geen 40 jaar in 2014 betekend dit dat ik voor 2 maanden wegenbelasting moet betalen? valt ze daarna in de 40jaars regeling?
Kan iemand hierop iets over zeggen.
Rene
Totaal aantal Berichten: 794
Geregistreerd: 12-05-2006
- CX Athéna
- 2CV AZ
- CX Réflex Break
- SM 2.7 carb BVM, airco leder tints, Sable Métallisee
- C5 C5 3.0V6 Exclusive BVA
Ik zit ook te kijken…..ben benieuwd wat er dan gestemd gaat worden in deze ronde.
Misschien dat er nog wat in de hoed zit.
Zou De Hulk ook Citroën gereden hebben?
Totaal aantal Berichten: 11739
Geregistreerd: 06-05-2007
- Xantia TD SX
Rene van Rijswijk schreef:mijn DS op lpg uit 1maart 1974 is nog geen 40 jaar in 2014 betekend dit dat ik voor 2 maanden wegenbelasting moet betalen? valt ze daarna in de 40jaars regeling?
Kan iemand hierop iets over zeggen.Rene
Dat is wel een beetje de strekking denk ik ja. De BMW van mijn vader is van 8 maart ‘74. Zelfde verhaal. En ik begreep dat Waterman voor z’n SM nog 1 maand MRB gaat moeten betalen. Tja, ik denk niet dat er aan dat soort ‘artefacten’ als gevolg van een nieuwe regeling te ontkomen valt. Als de regeling stabiel blijkt (...) wordt mijn Ford in maart van 2016 ook gewoon opnieuw belastingvrij, nadat die nu ook al 12 jaar belastingvrij geweest is…
Derk
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 3673
Geregistreerd: 24-05-2007
- CX 20 Pallas, Sable Doré - 1983
- ID/DS DS 21 Pallas, Gris Ardoise - 1966
- CX 25 TRD Turbo 2 Break, Rouge Delage, 1986
- ZX 1.4 Break Réflex, 1995
Ik weet dat het hier niet over politiek mag gaan, maar ik zit me toch stiekem een pietsje te verkneukelen dat (o.a.) juist die ‘Rooie Socialisten’ het hier voor onze hobby en voor mijn zaak opnemen en dat de partij waarop ik als ondernemer volgens iedereen om mij heen in september ‘moest’ stemmen nu zo onder vuur ligt. Ik zou me als kiezer in elk geval behoorlijk verraden hebben gevoeld als ik die adviezen wel had opgevolgd destijds.
Verder is het totaal logisch dat je je als gedupeerde (want dat zijn we toch) wendt tot wie ook maar bereid in aan jouw zijde te vechten voor jouw zaak. Of dat nu de socialisten zijn of de pvv.
Ik heb mijn brief aan Weekers trouwen vorige week al voorgelegd aan de Commissie Financiën, die de zaak behandelt in de Tweede kamer: .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)
Ik weet niet of dat hetzelfde effect heeft als het sturen naar die partijen die waterman aangeschreven heeft.
Wat mij in zekere mate intrigeert, is hoe een sluiptol opereert! ©2D
Totaal aantal Berichten: 6485
Geregistreerd: 10-02-2005
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Vast wel, want die hebben ook zitting in die commissie.
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
Op het W126forum wordt al begonnen met een workshop LPG-uitbouwen…
Citroënloos
Totaal aantal Berichten: 10261
Geregistreerd: 21-04-2006
- Overig Mercedes CLA 250 shooting brake
La Léo schreef:Ik weet dat het hier niet over politiek mag gaan, maar ik zit me toch stiekem een pietsje te verkneukelen dat (o.a.) juist die ‘Rooie Socialisten’ het hier voor onze hobby en voor mijn zaak opnemen en dat de partij waarop ik als ondernemer volgens iedereen om mij heen in september ‘moest’ stemmen nu zo onder vuur ligt. Ik zou me als kiezer in elk geval behoorlijk verraden hebben gevoeld als ik die adviezen wel had opgevolgd destijds.
Vergeet niet dat er ook best wel veel mensen zijn die hun oldtimerhobby maar net aan kunnen bekostigen.
ex 2cv 15pk, 11BL 1938, dspecial 1973, ds pallas 23 IE bvh 1973, gs, austin princess 2300, cx 2400 break, bx 19 d, cx 2500 trd, xm 2.0 16v, mgb, mgc, Suzuki vitara, ds 21 ie pallas 1971, saxo 1.1i, sm 2.7 ie, xantia 2.0 16v, C5 3.0V6 exclusive, C4 1.6HDI, C4 1.6 16v.
Totaal aantal Berichten: 191
Geregistreerd: 29-07-2003
- Xantia Activa V6
- GS/GSA Basalte
- GS/GSA X2
- GS/GSA Club Break
- GS/GSA Special
XMine schreef:Op het W126forum wordt al begonnen met een workshop LPG-uitbouwen…
Op Marktplaats zag ik ook het aanbod al toenemen van diesels uit 86 tot 90…
Ik heb er persoonlijk geen belang bij, maar hoop toch op een fatsoenlijke overgangsregeling voor diesel en LPG auto’s.
Thierry
Totaal aantal Berichten: 11739
Geregistreerd: 06-05-2007
- Xantia TD SX
XMine schreef:Op het W126forum wordt al begonnen met een workshop LPG-uitbouwen…
Kortom, er komen voor auto’s van net 40 zometeen heel veel goeikope verdampers en LPG kabelbomen op de markt
Derk
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 1823
Geregistreerd: 12-03-2009
- Berlingo 1.9D 600
- CX 2400 Pallas
- CX 2000
Freek1971 schreef:Ik lees veel op dit forum maar post weinig. In dit geval toch even zin om mijn twee centjes neer te leggen.
1. Dat we hier kunnen en mogen discussiëren over het het regeringsbeleid over niks meer dan onze hobby, zelfs publieke figuren mogen uitmaken voor rotte vis, met een drankje naast ons, maakt zonder meer dat we tot de 10% meest gelukkige en welvarende wereldburgers behoren. Beter dan dit krijg je het niet zomaar.
2. Gelukkig is de totale afbraak van de thuiszorg ten goede gekeerd. 60% van het budget blijft in stand i.p.v. 25%. Nog krap, maar het geeft lucht aan mensen die wel grotere problemen hebben dan hun LPG-installatie. Als je ‘ons’ probleem afzet tegen die materie (en da’s iets te gemakkelijk natuurlijk) vind ik dat hier de prioriteiten goed zijn gesteld.
Marten schreef:Freek, je hebt volkomen gelijk.
Relativering is op zijn plaats.
Ja maar ho ‘es even, dit gaat de verkeerde kant op. Relativering is een groot goed, en het kenmerkt een ontwikkelde maatschappij, maar relativering heeft alleen zin binnen een kader van overwegingen. Want lukraak ‘relativeren’ slaat als een schildpad op een skateboard. Zo kun je álles dood-relativeren. Prachtige stellingen, absoluut, en het getuigt van betrokkenheid van jullie kant, maar het is totaal irrelevant in deze discussie. Je zit hier nota bene op het citroën-forum.nl, en als er één groep recht van spreken / discussiëren heeft in deze kwestie, dan zijn wij het wel. Dus, in mijn optiek, niet met deze argumentatie komen, want het heeft geen enkele grond.
EDIT: Bovenstaande komt misschien wat bot over, maar hold your horses, het is goed en niet onaardig bedoeld
Way out in the water, see it swimming.
Ik had me nog niet verdiept in de geruchten. Het kan zoals gezegd nog wel even duren voordat er echt duidelijkheid is.
Zo hou ik me ook absoluut niet bezig met plannen rondom studiefinanciering, terwijl dit mij ook zeker aan gaat.
Wat daardoor wel aan me voorbij gaat is het leveren van kritiek en sturen van emails aan kamerleden. Tijd om dit draadje te volgen dus.
Ik zal stevig betalen met een C35 Diesel, mocht het zo ver komen.