5 van de 14
« Eerste  < Vorige 3 4 5 6 7 Volgende >  Laatste »

CitroMobile 2013
GoofBlikscha
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2680

Gepost: 23 april 2013 05:46 PM
  [ # 61 ]

Ik heb tot nu toe alle jaren nog honden binnen gezien. Zowel bij bezoekers als bij standhouders…

BMW E38 735i 1998
Citroën C6 2.7HdiF 2007
Acadiane 1984
XM 2.1turboD12 1992
ZX Sport 1.8 1993

Profiel  

Mulder
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 6488

- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Gepost: 23 april 2013 10:58 PM
  [ # 62 ]

Als er geen honden in mogen komt Beau vast niet meer…

“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”

Profiel  

Autofan1985
> 400 berichten
RankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 448

- C2 1.4 VTR
Gepost: 25 april 2013 02:46 PM
  [ # 63 ]

Als ze maar niet op mn wagen pissen. Razz
Het is overigens definitief dat ik er niet op zaterdag, maar op zondag zal zijn.

Profiel  

Gepost: 26 april 2013 02:04 AM
  [ # 64 ]

Revue Fantastique!

Het thema van CitroMobile 2013 luidt zoals we allemaal inmiddels weten: ‘Citroën en de Vrouw’. De CX Club - die een reputatie heeft hoog te houden- zal daarom haar ‘kubus’ omtoveren tot een heuse Parijse nachtclub: Le Lido de la Léo. Gegarandeerd met een heel hoog Oh-la-la gehalte! 

Ook zullen daar een tweetal bevallige fraai opgemaakte metalen dames te zien zijn, beiden met een bijzonder verhaal.

Uiteraard zal de CX BreakDance weer de muzikale omlijsting verzorgen. Spektakel gegarandeerd, dus komt dat zien en mis het niet!!!

Zorg voor voldoende (klein) geld in je zakken, want we zullen na elk optreden (ja er zijn werkelijk optredens!!) met de pet rondgaan om fondsen in te zamelen voor Pink Ribbon, een stichting die zich inzet voor de strijd tegen borstkanker.

Le Lido de la Léo, oftewel de Limousine Lounge is eenvoudig te vinden. Het is de eerste houten ‘kubus’ aan je rechterhand bij binnenkomst in de hal. Van verre te herkennen aan de banners ‘Limousine Lounge’.

Wat mij in zekere mate intrigeert, is hoe een sluiptol opereert! ©2D  Cool

Profiel  

hogervp
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 8162

- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Gepost: 26 april 2013 09:30 AM
  [ # 65 ]

Je maakt me heel nieuwsgierig Léo. Ik heb er wel weer zin an, Citromobile.

Patrick

Iemand nog doneren?

Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  

jaco
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 6124

Gepost: 26 april 2013 11:32 AM
  [ # 66 ]

Poster is mooi geworden!! Complimenten aan de maker! (weet niet of hij het leuk vindt zijn naam hier terug te zien). Wink

Profiel  

jaco
> 6000 berichten

Gepost: 26 april 2013 11:35 AM
  [ # 67 ]

Ik kom zeker even langs in de Limousine lounge, maar de pet zal ik niet vullen. Pink Ribbon staat nu niet bepaald bekend om een verantwoorde besteding van de ontvangen gelden. Ik geef mijn geld aan KWF. Wink

Profiel  

Mulder
> 6000 berichten

- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Gepost: 26 april 2013 11:35 AM
  [ # 68 ]

Hahaha… Wink Nee die blijft liever anoniem want hij vertrouwt al dat forumvolk voor geen meter.
Dat blauw zou trouwens in het echt wat minder hard moeten zijn maar dat zal wel aan deze jpeg liggen. Dat weet Leontien als het goed is in de loop van de dag.

Profiel  

jaco
> 6000 berichten

Gepost: 26 april 2013 11:38 AM
  [ # 69 ]

Very Happy

Dat harde blauw vind ik juist wel mooi! Goed werk geleverd!

Profiel  

Gepost: 26 april 2013 11:59 AM
  [ # 70 ]
Mulder schreef:

Dat blauw zou trouwens in het echt wat minder hard moeten zijn maar dat zal wel aan deze jpeg liggen. Dat weet Leontien als het goed is in de loop van de dag.

Posters kwamen gisteren binnen!!! Prachtig geworden, veel hulde voor de ontwerper!!

Het blauw is inderdaad ietsje minder fel, maar de achtergrond is wel wat fletser. Ik weet niet of dat zo bedoeld was, ‘t kan ook aan het drukprocedé liggen.

Profiel  

Gepost: 26 april 2013 12:05 PM
  [ # 71 ]
jaco schreef:

Pink Ribbon staat nu niet bepaald bekend om een verantwoorde besteding van de ontvangen gelden. Ik geef mijn geld aan KWF. Wink

Ik respecteer je keuze Jaco en ik ben absoluut geen goede-doelen-expert en ik ben niet verbonden met deze stichting. Maar Pink Ribbon heeft toch een CBF keurmerk. Dat zou toch niet mogen als de gelden niet goed besteed worden???

Profiel  

Mulder
> 6000 berichten

- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Gepost: 26 april 2013 12:06 PM
  [ # 72 ]

Ben benieuwd, mail me anders ‘s een fotootje.

Profiel  

Mulder
> 6000 berichten

- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Gepost: 26 april 2013 12:15 PM
  [ # 73 ]
La Léo schreef:
jaco schreef:

Pink Ribbon staat nu niet bepaald bekend om een verantwoorde besteding van de ontvangen gelden. Ik geef mijn geld aan KWF. Wink

Ik respecteer je keuze Jaco en ik ben absoluut geen goede-doelen-expert en ik ben niet verbonden met deze stichting. Maar Pink Ribbon heeft toch een CBF keurmerk. Dat zou toch niet mogen als de gelden niet goed besteed worden???

Wat ik erover heb gelezen ging de discussie vooral over de naar verluid verhoudingsgewijs geringe besteding aan wetenschappelijk onderzoek. Maar dat moet dan wel in het juiste perspectief worden gezien, ik kan niet beoordelen of wetenschappelijk onderzoek uberhaupt het leidende motief is voor Pink Ribbon. KWF doet dat immers (ook) al. Aandacht en bewustwording creeren zijn misschien minder meetbaar maar evengoed legitiem.

Profiel  

jaco
> 6000 berichten

Gepost: 26 april 2013 12:22 PM
  [ # 74 ]

Nou ja, de discussie over Pink Ribbon hoeft natuurlijk niet hier gevoerd te worden. Sorry voor het oprakelen. Wink

Voor wat betreft de poster: Het drukprocede heeft geen grote invloed op de kleuren, behalve (!) als het ontwerp geheel in RGB is gemaakt of als er geen goede referenties voor CMYK zijn gebruikt. Wat je ziet op het beeldscherm is immers niet wat je op een drukpers kan realiseren. Wanneer je beeldscherm dus je referentie is voor de kleuren, krijg je in druk altijd een onverwacht of onvoorspelbaar resultaat.

En wanneer het ontwerp in RGB-kleuren is aangeleverd, moet de drukker het omzetten naar CMYK, waarbij veel kleurinformatie op een ongecontroleerde manier verloren gaat.

Profiel  

Mulder
> 6000 berichten

- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Gepost: 26 april 2013 12:28 PM
  [ # 75 ]

Dat is zeker niet het geval. Het blijft ook lastig te beoordelen als je tot het moment van aanleveren alleen maar vanaf beeldscherm hebt beoordeeld. Onze huis-tuin-en-keuken printertjes daargelaten, maar die moeten al helemaal niet als maatgevend worden beschouwd… We gaan het zien volgende week. In ieder geval mooi dat de opdrachtgever tevreden is met het resultaat. Wink

Profiel  

5 van de 14
« Eerste  < Vorige 3 4 5 6 7 Volgende >  Laatste »

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook